maayan06
כדאי להמשיך? אולי הפרק הראשון לא מעניין כל כך אבל אם תתנו סיכוי ותקראו את הפרקים הבאים אני בטוחה שתהנו..

ההחלטה בידייך.. פרק 1 + הקדמה

maayan06 10/05/2014 984 צפיות 3 תגובות
כדאי להמשיך? אולי הפרק הראשון לא מעניין כל כך אבל אם תתנו סיכוי ותקראו את הפרקים הבאים אני בטוחה שתהנו..

-הקדמה-
הדמות המרכזית היא ליאן בת 16 בחורה יפה, באה ממשפחה עשירה הוריה טסים הרבה לחול, בלונדינית עינים אפורות גבוהה רזה.
חברתה הטובה היא בגילה ושמה נטלי בחורה יפה שיערה שטני עינים כחולות גבוהה באה ממשפחה עשירה גם כן.
הבנות עולות לתיכון אורט ושם מכירות בנים חדשים, חברות חדשות, עוברות אהבות וקנאה, ריבים, דרמות וכו,.

ופרק 1 מתחיל כך-
ליאן ונטלי חברות הכי טובות מהחטיבה עולות לתיכון אורט, ומגלות שיש ילדים חדשים וכולם התערבבו בין הכיתות.
כבר על היום הראשון תפסו את מקומן כהבנות הכי יפות ומקובלות בשכבה י' .
המנהל הודיע ברמקולים שהתלמידים יגשו להנהלה לשכור לוקרים ליאן ונטלי רצו והגיעו ראשונות. אחרי ששכרו את הלוקרים ליאן ונטלי נפרדו וכל אחת הלכה לכיתתה החדשה.
שעתים ראשונות המחנכים עשו היכרות עם הילדים דיברו על התוכנית לימודים שתיארך לאורך השנה וכשאר המחנכים שחררו את הכיתות בהישמע הצלצול הילדים רצו ללוקרים.
ליאן חיפשה את הלוקר שלה מספר 4074 והגיעה ראתה בחור נאה חתיך, שיערו חום עם עינים כחולות גבוה ושמו דין.
הבחור ניסה לפתוח את הלוקר אותו היא קיבלה והתחילה שיחה:
ליאן: "מה אתה עושה?"
דין: "אין שלום או נשיקה? קוראים לי דין איך לך?"
ליאן: "מתי שתזוז מהלוקר שלי אני אגיד לך .."
דין: "לא זז מהלוקר שלי, מה תעשי?"
ליאן: "זה הלוקר שלי חמוד, לך מפה."
דין תפס אותה וניסה לנשק אותה אבל היא הביאה לו כאפה והלכה…
–המשך בפרק הבא–


תגובות (3)

תמשיייכי

10/05/2014 18:14

זה יפה אבל זה מתקדם מהר רצחחחחחחחחחחח מה שכתבת אמור לקרות בשלוש פרקים בערך אבל זה יפה תמשיכיייי

10/05/2014 18:34

אממ, קודם כל כמו התגובה הקודמת הסיפור הולך יותר מדי מהר!
איך זה הגיוני שליאן ונטלי כבר על היום הראשון נהפכו לבנות המקובלות?
וגם לא הבנתי איך דין נישק את ליאן אם לפני שנייה הם הכירו?…
ובמקום לכתוב: "אבל היא הביאה לו כאפה והלכה.."
ממליצה לך לכתוב: "אבל היא סטרה לו." ולמה כתוב שהיא הלכה? היא לא רצתה משהו מהלוקר שלה?, מה, היא השאירה את הלוקר שלה ככה סגור עם דין?
יש המון שאלות שעולות מהפרק הקצר הזה ואת צריכה לתקן את כולן כדי שיותר יבינו. ועוד משהו והוא הכי חשוב:
לא כותבים ככה:
ליאן: "מה אתה עושה?"
כותבים ככה:
"מה אתה עושה?" שאלה ליאן את הנער שעמד מולה.
למה? כי זה סיפור ולא שיחת צ'אט בפייסבוק או לא יודעת איפה…
אלו הדברים העיקריים ששמתי לב אליהם בסיפור ושצריך לתקן אותם…
מקווה שלא נפגעת/נעלבת, כי זו סך הכל ביקורת בונה :)

10/05/2014 19:06
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך