ההיסטוריה האחרת של רומיאו ויוליה פרק 1

Bloddy bomb 21/11/2019 502 צפיות אין תגובות

משפחת סיינסטה הם משפחה של בעלי עושר ומיליונרים של אימפריה חשובה , המקבילה להון בלתי ניתן לחיקוי בשווי מיליוני דולרים.

ויקטור אנדרס , אב המשפחה הוא אדם מכובד והגון, שיש לו את כל הביטחון בבנו הבכור, מאורו, אדם חתיך ושאפתן שרוצה לקבל שליטה ואיתו כוח העסקים , שתמיד נתמך על ידי אמו , כריסטלה , אישה מעודנת וקלת הדעת, המסוגלת בכל דבר על מנת להשיג את מטרותיה וחושדת שיוליה מנהלת מערכת יחסים רומנטית עם גבר נשוי.

מכיוון שליוליה היפה יש תשוקה סודית עם סנטינו וסקונצ'לוס, גבר נשוי איתו כיף לו ומי שהוא חושב שהוא מאוהב בו עד כדי כך שהוא מבקש ממנו לעזוב את משפחתו ולברוח לחוף ביחד.

האיש מזכיר לו להיות מאורס ולדאוג לדמותו , אז הוא מייעץ אותו להפוך לחבר בגילו.

זועמת מהתגובה הזו , הילדה ממהרת לרכב שלה.

היא מתגנשת ברומיאו כרמונה , בנו שלך אדם עשיר חדש שרוצה להשתייך לחברה הגבוהה בכל מחיר.

" למה אתה מתנגש בי?" שאלה יוליה בעצבנות.

" זאת לא הייתה אשמתי כי לא ראיתי אותך בכלל , באת מכיוון אחר." רומיאו החזיר לה בעקיצה.

" אתה מנסה לדפוק לי קטע או מה? זה הכול באשמתך , הרכב שלך נכנס בשלי . הרכב הלוך קפוט." קראה יוליה בחיוך מתגרה.

" חמודה ,אם כבר מדברים גלוי , זאת אשמתך." קרא רומיאו בזעם והופתע לגלות שזאת הייתה יוליה סיינסטה, האויבת הכי גדולה שלו.

עם מי הוא הסתבך , הוא ניסה להרגיע את עצמו ולשכוח שהוא ראה אותה.

" סליחה ,אתה מאשים אותי?" קראה יוליה ברוגז , היא הכירה אותו היטב .

זאת הפעם הראשונה והאחרונה שהם ייפגשו ככה.

" אם תגידי מילה נוספת אני מחייג למשטרה." איים עליה כי הוא רצה שהיא תשקשק מרוב פחד.

יוליה לא רצתה לדמיין מה הוא היה קורה אם המשטרה הייתה מתערבת בעניינים.

המשטרה לא איחרה להגיע ,יוליה הבינה שהלך עליה.

" הזהרתי אותך , נכון?" קרא רומיאו בחיוך מתגרה .

" אתה עושה את זה בכוונה או מה?" אמרה יוליה וניסתה להבין מה היא עשתה לא נכון.

" טוב , חברה תסבירו לי מה קורה פה!" קרא הפקח בעצבנות כשניסה להיכנס לעומקם של העניינים.

"הוא התחיל!" אמרה יוליה והורתה בידה לעבר רומיאו כרמונה.

" היא התחילה!" החזיר לה רומיאו והתפלל שהוא יצא מהתסבוכת בשלום.

" טוב , אני קובע שהעלמה יוליה סייסנטה צריכה לשלם בעבור הנזקים שנגרמו לשתי המכוניות גם שלך רומיאו כרמונה וגם שלה." חתם הפקד את גזר דינה של יוליה.

" הלך עלייך!" צחק רומיאו ונעלם בתוך החשכה.

יוליה סיננה בין שפתיה , היא לא תתן לדבר הזה לעבור ללא נקמה בכל בני כרמונה.

" אנקום בך , רומיאו כרמונה!" היא קראה בצווחה , איך היא הסתבכה ככה?

איך רומיאו חמק מהפקח ללא שום עונש?

היא יצאה מהרכב וחייגה את מספר הנייד של אביה , ויקטור אנדרס בצפייה שהוא יענה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך