אביגיל מאליק ס'ההה
http://www.polyvore.com/feel_this_moment/set?id=74583351 לבשתי את זה !

ההתפרקות של החבורה (וואן דיירקשן) פרק 2

http://www.polyvore.com/feel_this_moment/set?id=74583351 לבשתי את זה !

מנקודת מבט ניטרלית:
הבנים המשיכו ללכת זאין היה מאושר ומעולם הוא לא היה מאושר כך "מאז שפגשתי את הילדה הזאת אני מאושר ושמח" אמר זאין לליאם ובסוף ההופעה זאין הגיע לאביגיל ונתן את מספר הפלאפון שלו הזמן עבר וזאין ואביגיל הפכו להיות חברים תומר ומעין אמרו שהם באים ללונדון כדי לראות את אביגיל. תומר הגיע לבית של אביגיל וראה את אביגיל וזאין ביחד מעין ראתה את זאין וצעקה" הינה זאין מ-וואן דיירקשן. מה הוא חבר שלך? "שאלה מעין את אביגיל בשמחה "כן אני המעריצה של החבר שלי" ענתה אביגיל
מנקודת מבטו של תומר:
הייתי עצבני, עצבני מאדדדד כשראיתי את זאין ואביגיל בייחד זה פשוט זוג לא מוצלח אמרתי לעצמי "אני עוד אקח את אביגיל מהמפורסם היביל והנפוח הזה!.
מנקודת מבטו של זאין:
איזה דפוק זה שבא לאביגיל מה הוא בא רק בשביל לראות אותה או בשביל להמשיך את החבורה שלה פה? שאלתי את עצמי וראיתי על פניו של תומר שעוד שנייה עומד להתפוצץ.
מנקודת מבט ניטרלית:
זאין אמר שהוא צריך ללכת לחזרות להופעה ובא נישק אותה זאין הלך ותומר התחיל לחפור "מה את יוצאת עם הדביל הזה ?תעזבי אותו" אמר בעצבנות "מה אני נשואה אליך שאני חייבת לך דין וחשבון?" אמרה אביגיל קצת פגועה, מעין הייתה עדין בשוק שהיא ראתה במציאות את זאין ועוד עם החברה הכי טובה שלה.
מנקודת מבטה של אביגיל:
"את מכירה את כולם שם?" שאלה אותי מעין, "תגידי יש מצב שאת מכירה לי את אהבת חיי?" "ומי זה?" שאלה אביגיל "כפי שאני יודעת כל שבוע יש מישהו אחר שאת אוהבת אז את מי את עכשיו?" אמרה אביגיל "ממתי שהלכת אני אוהבת רק את לואי! ויש מצב?" "למה לא? אבל תלוי מה הוא יגיד! אבל אי אפשר הרגע הם בחזרות יום רביעי הבא יש להם הופעה ואני אקח אותך למאחורי הקלעים טוב?"
~לאחר שבוע~
ביום ההופעה קיבלתי הודעה מזאין הוא שאל אם אני מגיע להופעה ועניתי לו שכן ואם זה בסדר שאני יכניס את חברה שלי כי היא רוצה להכיר את לואי והיא מחרפנת אותי! לא יש ללואי חברה שחכת?! שלח לי בחזרה אוי נכון ואני עוד הבטחתי לה!:( אפשר להכיר לה את ליאם כי להארי לואי נייל יש חברות ולך? שאלתי לי? לי יש את החברה הכי מושלמת שבעולם!…
הגענו למאחורי הקלעים בדיוק ראיתי את זאין והוא אמר: "אני אכיר לך את ליאם שהוא החבר הכי טוב שלי מעין בקשה ממני שוב :"אני רוצה את לואי!!!!" "מה את רוצה יש לו חברה! עזבי אותי!" לואי נכנס להתראיין לבסוף היא הלכה וזאין הכיר לה את ליאם, ליאם התחיל לחבב את מעין ואז פתאום התאהב בה ושאל אם היא רוצה להיות החברה שלו ומעין? הסכימה זאין נכנס להתראיין "טוב אז זאין זה לא סוד שיש לך חברה, שמעתי שהחברה שלך כאן אולי נראה אותה?" המראיין שאל לא הנדתי לו בראשי זאין קם ומשך אותי נכנסתי המראין התחיל לשאול שאלות ואני? עניתי ולא הפסקתי לדבר(יצאנו מהחדר) זאין היה אדמדם בפניו "עשית לי פדיחות! אבל בכל זאת אני אוהב אותך אבל למה עשית את זה זה היה בכוונה או שזה סתם יצא לך?" "עשיתי לך בכוונה כי לא רציתי להיכנס והכרחת אותי אז הינה העונש שלך! אמרתי ונישקתי אותו קלות בפיו "טוב סבבה "אני לא מכניס אותך יותר למקומות האלה אבל בהופעה אני מעלה ראותך לבמה" "אין מצב אם אתה מעלה אותי אני יעשה לך עוד יותר בושות!!!!" "לא כ'פת לי אני רוצה להעלות אותך לבמה" "לאאאא" אמרתי בצעקה "אני לא יבוא ויעשה כאילו אי לא שומעת!" "טוב השתכנעתי אני לא קורא לך לעלות לבמה!" "יופי" אמרת בקול חרישי
~ההופעה הסתיימה~
נישקתי את זאין ואמרתי: "יופי אם היית מעלה אותי לבמה הייתי עושה לך בושות!"
מנקודת מבטו של תומר:
"פאק מה הוא רוצה ממנה" אמרתי עצבני למעיין "תעזוב אותה יש לה חבר היא כבר נפרדה ממך לפני חצי שנה תשכח ממנה היא התקדמה ואתה? לא רוצה לצאת עם אף אחת ולמה? כי יש לך עדין רגשות כלפיה" צעקה עלי מעין
מנקודת מבטה של אביגיל:
כל החבורה של וואן דיירקשן נכנסו לרכב אני וזאין מחובקים תומר מעין וליאם מאחורינו, נכנסנו לרכב. זאין נהג נייל לידו ולי לא היה מקום אז ישבתי ליד תומר ומעין וכל האחרים במושב האחורי כשהגענו לבית של תומר ומעין מעין ירדה אני ותומר סימנו לדבר תומר יצא ונתן לי נשיקה הסמקתי.
מנקודת מבטו של זאין:
ראיתי את זה ונפגעתי רציתי ממש רצית להרוג את תומר לא יכולתי להסתכל חשבתי אם אני אבליג זה יעבור אני ואביגיל הגענו לבית נכנסנו לחדר הורדתי בניתים את החולצה "מה זה היה היום ברכב? כשהתנשקתם יש ביניכם משו?" "לא זאין אין בינינו כלום! אולי זה סתם כי הוא מתגעגע אלי אני לא יודעת ורק שתדע אני אוהבת רק אותך ותמיד אני יאהב רק אותך וכלום לא ישנה את זה!"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך