הוא זיכרון מודחק

StonedInParadise 06/08/2014 758 צפיות 6 תגובות

על החול ציורים, מעגלים של עקבות השארנו, "אתה כזה מעצבן! תפסיק להכריח אותי לרקוד" אמרתי לך.
הסתכלת עלי במבט ספק מגחך, לא איפשר לי הפעם לנפנף עם ריסיי הארוכים, לא הצלחתי להמיס את הקרח שאטם את פיך.
"ככה לא אוכל לטשטש את השריטות שנוצרו לך, את יודעת"
פערתי את פי, אם כי לא בכוונה, לא היה לי שום צל של מושג למה הייתה הכוונה שלו, הוא בן אדם כל כך שנון ועם זאת לא מובן.
הוא תמיד הסתכל עליי עם כוכבים במקום עיינים, מבטו נצנץ לי והזריק בי אדרנלין עיקש.
הוא טען שנעלמתי לו, ובכלל, תמיד חייבים להעלם קצת, אחרת סופך לחפש את עצמך לנצח, חשבתי לעצמי.
"במבט אחד לעבר של שנינו חיינו מלילה ללילה,
כל מה שעניין אותנו זה העשן, המין, העצבים, החריפות שנוזלת בגרון והמון בקבוקי אלכוהול מנופצים, בדיוק כמו החלומות שהיו לנו. והנה גם השקיעות כמו זאתי שבזווית המושלמת של העיינים שלנו עכשיו" מיהרתי להגיד לו.
גלים התנפצו על רגלינו תוך כדי הליכה כושלת במים הרדודים, הוא לא הסתכל עלי, הוא הביט אל המים לאורך הדרך ובסוג של מילמול עם הרבה ביטחון, אמר "חשבתי שאת מתגעגעת אל הזמנים האלו"
ברור שאני מתגעגעת להיות מחוסרת דאגות, רק אני והוא נטושים באיזה רחוב חסר חיים, חשבתי בעודי מנסה להזכר בזכרונות מודחקים.
שתקתי ולא הוספתי דבר, לפעמים מה שלא נאמר אומר הכל.
הוא חייך שפתאום גל התנפץ עליו, יכולתי להבחין מבעד לחולצתו שהפכה שקופה בגופו הזכור לי, הסיבה שבעבר לא הייתי בודדה כל כך.
"את מבינה, אני גם זוכר את הקור, הרחובות הריקים, העשן והקעקועים.
את הלילות השיכורים, ועייניך, עייניך הירוקות שלצד השקיעה הפכו כלום לגן עדן.
כל העבר האפרפר הזה חרט על גופי את החופש בשמך, אבל אם את לא רוצה לחזור אל הימים ההם, אוותר על החופש שלי, אוותר עלייך בשבילך"


תגובות (6)

ואוו… זה יפהפייה.
משהו הקטע ממש קסם לי. אהבתי מאוד. ~5~

06/08/2014 17:57

זה יפה… שמתי לב שבמקום מסוים רשמו לך שיש לך חלק מהמשפטים מדהימים וחלק פחות מקצועיים. אני חושבת שזה נכון אבל ממש מעט, פעם ב יוצא לך ואפשר לתקן ברגע. אני חושבת שברגע שתעשי את זה אז כל דבר שלך אם היה גם ככה מהמם יהפוך למדהים. זה סתם צורם פה ושם, לא קריטי אם כי יש מה לשנות.

03/11/2014 03:25

    חחח לקחתי לתשומת לב, אחרי הכל אני כותבת למגירה יחסית וגם מתוך פשטות מסויימת:)

    04/11/2014 22:48

חחח ברור לי אבל חלק באמת כן מקצועי (:
העליתי אתמול סיפור קצר בחרוזים ואני ממש אשמח לשמוע את דעתך דרך אגב, יש לי הרגשה שאולי תאהבי(: תודה מראש בכל מקרה גם אם לא אהבת אשמח לשמוע ממך (:

06/11/2014 18:55
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך