almog56
באמת שהתגעגתי לאתר הזה! ❤
תראו נוכחות ואני מעלה היום את הפרק הראשון (:
סורי שהעלתי רק עכשיו את ההקדמה- כול היום לא הייתי בבית...

תגיבו ッ

הוא כמו סם בשבילי- הקדמה+ הודעה

almog56 18/01/2014 1384 צפיות 6 תגובות
באמת שהתגעגתי לאתר הזה! ❤
תראו נוכחות ואני מעלה היום את הפרק הראשון (:
סורי שהעלתי רק עכשיו את ההקדמה- כול היום לא הייתי בבית...

תגיבו ッ

תקשיבו בנות: ❤
באמת אני מצטערת על זה שמלא מלא זמן לא העלתי פרקים, אבל עכשיו חזרתי ובאמת! לא היה לי בכלל זמן לכלום! כול יומיים בערך היה לי במבחן או בוחן…
מחקתי את ארבעת הפרקים שכתבתי כי רציתי לשנות כמה דברים וגם כי אני לא זוכרת כלום…
אז קיצר:
התגעגעתי מלא לאתר הזה ! ❤

הקדמה:
ליאל ביטון- בת 15, כיתה י', שיער שחור ארוך חלק עם קצוות מסולסים, עניים כחולות בהירות, 1.68 לא נמוכה ולא גבוהה, מלאה במקומות הנכונים.
יש לי הורים מדהימים, לאבא שלי קוראים עופר ולאמא שלי מיכל. כול מה שאני רוצה אני מקבלת, אני בת יחדיה וטוב שכך, אין מישהו שיעמוד לי כול היום על הראש…
אני מאומצת, אף פעם לא פגשתי את ההורים האמיתיים שלי ואני גם לא ממש רוצה, הם אלה שלא רצו אותי אז למה שאני שירצה אותם?!?!
מחר אנחנו עוברים דירה לבית גדול יותר, בית פרטי, אני עוברת לבית ספר חדש, אבל אני חושבת שיהיה לי קל יחסית להשתלב שם כי אני ילדה חברותית.
אין לי חבר ואף פעם לא היה, עדיין לא מצאתי את האחד שלי ואני לא ממהרת לשום מקום..

שלי הרלב- בת 15,כיתה י', שיער חום חלק ארוך, עניים כחולות. הBFF שלי זאת ליאל, חיימממשלי, חולה עליה, אנחנו חברות ילדות, מגיל 0 אנחנו מכירות! אנחנו לא גרות באותה עיר אז אנחנו לא נפגשות הרבה אבל היא החיים שלי, אנחנו עוזרות אחת לשניה בהכול כולל הכול!!
יש לי חבר מתן הנגבי, אנחנו כבר חודשיים ביחד, חיים שלי הישתנו לטובה מאז שהוא נכנס לחיים שלי!.

מור שימשון- בת 15, כיתה י', שיער שטני ארוך חלק, עניים בצבע דבש, 1.70, בטחון עצמי לא חסר ברוך השם, אני חייה את החיים, שופינג, מעודונים, מסיבות…
אני אוהבת את עצמי בצורה מפחידה, אני תמיד אומרת לעצמי שאני כוסית.
אין חבר אבל אני רוצה אחד, עם מי אני התקרבל מתחת לשמיכה כשיורד גשם?!? יש לי קטע עם איתי בן צבי, אבל אנילא חושבת שזה התפתח..

איתי מודיאנו- בן 15, כיתה י' שיער שחור בתספורת מראנס, זאת של הערסים, עניים חומות, 1.76 שרירים, קוביות, חדר כושר, לא מעשן, שותה רק במסיבות, אבל לא הרבה, אני חיי את החיים,
החבר הכי טוב שלי זה עמית דארי, באמת שהוא אח.
בקטע של מור שימשון אבל סעמקק היא לא שמה עליי…

עמית דארי- בן 15, כיתה י', עניים בצבע דבש, שיער חום, קבויות ושרירים, חתיךך, קיצר כול מה שבחורה חולמת עליו, יש לי קעקוע של נשר על היד,
לכול מקום שאני הולך כולן מזדנבות אחריי, עם לא אחריי אז אחריי מי?
אין חברה, גם לא רוצה, צריך לנצל כול רגע ורגע שאתה רווק, מסיבות, אלכוהול, מזרחית, יש יותר טוב?!
לא מאמין באהבה, אני גם לא יאמין עד שתבוא האחת שתצליח לשכנע אותי שיש כזה רגש…

לירון אמסלם- בן 145, כיתה י', תיקראו קטן אבל אני הכי חתיך מכולם! הקפיצו אותי כיתה ביסודי כי חשבו שאני יענו כחם, פחחח לא…
שיער שחור עניים כחולות, שרירים קוביות, קעקוע של נשר על הכתף, כפרה עליי איזה חתיך אני..
חיי את החיים, לא מעשן ולא שותה..
הבן של…. אני שונא שקוראים לי ככה, מה הבעיה שלהם לקרוא לי בשמי? ולא בשם של אמא שלי? ההורים שלי מפורסמים בעיקר אמא שלי.
חיי בין חברה לחברה, כולן רוצות אותי מה לעשות?! אני לא משקיע בזוגיות, למה להשקיע אם אני יודע שזה לא יחזיק אפילו שבוע?!…. אבל שתבוא אחת אני יהפוך אותה למלכה!


תגובות (6)

תמשיכיייייכי

18/01/2014 12:22

תמשיכי!! התגעגעתי לסיפור שלך!!!!!!!!!!!!!!!!

18/01/2014 12:22

יואוווו מלא זמן לא רשמת…..
את האמת שכחתי מהדמויות :(
אבל טוב שאת ממשיכה :) תמשיכי היום את הפרק הראשון 3> 3>

18/01/2014 12:25

תמשיכיייייייייייייייי

18/01/2014 12:37

Spp:-) – בגלל זה התחלתי מהתחלה (:

18/01/2014 12:43

אממאאאא כמה זמןן לא המשכככתתתתתת!!!
תמשייכיייי היוםםם!!!
ואני לא מבקשת אני דורשת!

18/01/2014 12:55
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך