הודעה ממנו

שרונוקי :) 13/10/2014 1688 צפיות 3 תגובות

שעות על גבי שעות אני מחכה שהוא ישלח לי הודעה. כל כך מיואשת אני, אפילו התחלתי להתכונן למבחן באנגלית שקרב לו. למה הוא לא שולח הודעה? האם אני לא מספיק טובה לו? האם הוא לא רוצה לדבר איתי עוד? לא עשיתי לו שום עוול. ואולי כן? אני לא יודעת. שישלח כבר הודעה, הודעה של "היי" לפחות. האם כל כך קשה לשלוח אותה? או שהוא בכלל לא בטלפון? אני לא יודעת.
שעות על גבי שעות על גבי שעות עברו. אני מחכה שהוא ישלח לי הודעה. שלחתי לו 16 הודעות אך הוא עדיין לא ענה. אולי אני מציקה לו יותר מדי? אבל אפשר לפחות לשלוח הודעה לא להפריע. למה הוא לא שולח לי הודעה?
שעות על גבי שעות על גבי שעות על גבי שעות עברו. אני כבר כועסת ומחליטה לברר אולי משהו קרה. אני דופקת בדלתו בכעס, אך כנראה אין מישהו בבית שיפתח את הדלת. החלטתי להתקשר אליו, לברר מה פשר הדבר הזה. באיזו חוצפה הוא נוהג? או שאולי אני פשוט לא נורמלית?
הטלפון מצלצל אליו, חושבת על מילים להגיד לו בנוגע ההודעה.
פתאום אני שומעת את קולו, "מי זה?" שואל.
"זו אלין, למה אתה לא שולח לי הודעה?" עניתי חזרה.
"אהה", הוא עונה, "חיכיתי שתבואי, לראות אם את באמת דואגת לי."

לא ידעתי מה לכתוב. מצטערת אם זה יצא מגוחך כמו שאני חושבת שזה.


תגובות (3)

חחחחחח אהבתי !!

13/10/2014 11:00

זה לא יצא מגוחך, ואיזה מניאק הוא!

13/10/2014 12:18

חחחח נכון. זה לא אמיתי אבל אם זה היה אמיתי הייתי כותבת סוף ;)

13/10/2014 12:30
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך