❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

הודעה:)

28/10/2014 716 צפיות 3 תגובות
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

אוקי אז היי דבר ראשון:)
כפי שאתם יודעות ורואות (אם יש בנים שקוראים את הסיפורים שלי, אני מצטערת אם אני מדברת בלשון נקבה) הרבה זמן לא העלתי פרק, יותר מארבע חודשים.
לא העלתי פרק אך ורק כי אני מרגישה שאין קוראות לסיפור הזה, ולי זה כואב.
כבר 4 חודשים אני חושבת איך להמשיך את הסיפור אבל אני חושבת לעצמי, למה לי? שאני מעלה פרק בקושי יש צפיות ואם יש אין תגובות, ואותי זה נורא מעציב.
אני אישית כותבת עכשיו סיפור בן 4 פרקים על נייל, אבל כרגע הוא בגדר סימן שאלה אם להעלות אותו או לא.
אם יש קוראות, בבקשה בבקשה תראו סימן חיים, תגיבו תביאו אנשים לקרוא את הפרקים, ואם אני אראה שיש הרבה *תגובות* אני אנסה להעלות פרק אבל אני לא מבטיחה כי הכתיבה שלי לא מי יודע מה, אני אישית לא הכי אוהבת אותה.

דרך אגב, אני ממש ממש מצטערת שלא העלתי פרק מלא זמן,לאלו שאהבו את הסיפור! תגיבו ואז אני אעלה פרק.
אני לא אחת מאלה שאומרת ׳50 לייקים מעלה פרק׳ או ׳20 תגובות פרק יעלה עוד היום׳ אבל, גם חמש תגובות מספקות אותי.. הבעיה היא שאין חמש או ארבע או שלוש בקושי 1-2 יש.
מקווה שהבנתם אותי:) 

ובבקשה אם אתם קוראות את זה,תכתבו את דעתכם ותגידו לי מה דעתכם על הסיפור שגמרתי (כי לא היו תגובות בכלל) ועל הסיפור החדש שלא כתבתי הרבה זמן,אני לא לוקחת ללב:)

•שלכן יריני•


תגובות (3)

דבר ראשון, בהתחלה אם את מדברת אל בנות רצוי שתכתבי אתן במקום אתם.
דבר שני, אני חושבת שאת לא צריכה לכתוב בשבילינו (בשביל מי שקורא את הסיפור) את צריכה לכתוב בשביל עצמך.
זאת אומרת שאם את לא אוהבת את הסיפור שאת עצמך כותבת, תשני אותו. תשדרגי אותו. תתאמני בלכתוב איך שאת רוצה (בלי שגיאות כתיב? יותר עמוק? מילים יותר גבוהות?) עד שאת תהיה מרוצה מסגנון הכתיבה שלך.
זה לפחות מה שאני חושבת וממליצה.
אני גם פחות אוהבת לקרוא סיפורים בהמשכים, אם את תכתבי סיפור קצר אשמח לקרוא ולהגיב עליו.

28/10/2014 19:02

    אוקי, תודה שהגבת,אני אקח את הערות לתשומת ליבי:)
    ובקשר לאתם ואתן.. תיקון אוטומטי של האייפון, תמיד זה משנה לי מאתן לאתם..:)

    28/10/2014 19:43

בבקשה תמשכי את הסיפור בלעדייך חיי הם אינם חיים אני אישית אוהבת מאוד את הספורים שלך הסיפור הקודם שלך קראתי אותו כל פעם מחדש והכתיבה שלך מהממת ואשמח אם תקראי גם את הסיפורים שלי :)

29/12/2014 21:46
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך