הולי שיט !

nobody 10/03/2015 739 צפיות אין תגובות

אני שונאת את עצמי על זה שאני הולכת לפגוע בך , אני שונאת את עצמי על זה שאני חושבת על מישהו אחר בזמן שאני איתך , אני שונאת את זה תאמין לי .
זה פשוט … זה קל מדי , אתה נותן לי ביטחון , אתה אוהב אותי , תומך בי , קשוב ..
אבל אתה טוב מדי בשבילי , אפילו רכרוכי ! כן ! אתה לגמרי רכרוכי ! ואני כועסת עלייך !
אני כועסת עלייך כי אתה כזה מקסים , וכזה עקשן שאני לא אוותר עלינו ..
אבל .. גם הוא אוהב אותי , הוא רוצה אותי , הוא מושך אותי , המבט שלו , שלא טהור כמו שלך וזה מה שעושה אותו כזה אחר , המילים הדי 'מלוכלכות' שלו .
שניכם אומרים לי את אותו משפט :"אני אוהב אותך , אני רוצה אותך ." אתה אומר את זה בטון רך, רגוע כזה .. הוא ? הוא אומר לי את זה בקשיחות , בקול נמוך , כאילו הוא צריך אותי .
אני לא יודעת בדיוק להסביר את זה , אני אוהבת אותך , אני בטוחה בזה .
העניין הוא שאני אוהבת גם אותו מבין ? זה קצת מסובך , תמיד היית אומר לי שיש בי צדדים עמוקים יותר משאר הבנות , שבגלל זה התאהבת בי .
אם תוריד ממני את כל המסכות ? אתה לא תמצא כלום .
אני הורסת כל דבר טוב שיש לי ! אני שונאת את עצמי על זה שאני יודעת שאני הולכת להתאהב בו ולהיפגע , אני שונאת את עצמי על זה שאני הולכת לפגוע בך .
אני שונאת את עצמי על זה שאני הולכת לפגוע בך ועל זה שאין לך שום דבר לעשות בנידון !


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך