החבר הכי טוב שלי אחי פרק 10

hagar gal 02/02/2013 2534 צפיות 5 תגובות

לפני שנה- כיתה י'א :

"אעעאעהא אני לא מאמינה ברררררררר" דניאל רצה אלי ישר בצלצול בצעקות

"אני יודעת !!! שמעתייייייי" צעקנו וקפצנו כמו שתי מטומטמות ביחד משמחה.

"אני לא מאמינה שסוף סוף משהו טוב קורה בבצפר הזה!! טיול שנתי לח"ול!!!!!!!!!!" דניאל צעקה וקפצנו משמחה!

"יש שניים בחדר אנחנו ביחד שיהיה לך ברור!!!" אמרתי לה

"אויש.. קבעתי עם מישהי כבר" היא אמרה לי "נראלך שלא נהיה ביחד!?!?" היא צעקה אחרי זה

"כלבה הבהלת אותי!!" אמרתי לה.

עוד יומים טיול שנתי לפריז אני לא מאמינה.. שנה ראשונה שכבה מהתיכון הזה נוסע לחו"ל מטעם בית הספר.. הייתי מאושרת.

עבר יום שלקח נצח! כולנו חיכינו לזההה כמנו בארבע בבוקר אח שלי הסיע אותי לבצפר, כל אחד היה צריך לדאוג לעצמו להסעה, מהבצפר היה אוטובוס שלקח אותנו לשדה התעופה. ואז הודיעו לנו על שינוי בתוכניות, במקום פריז טסים ללונדון! כל הבנות של השכבה שלי התלהבו כמו מטורפות "וואן דיראקשיוןן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" הן צעקו כמו אהבלות.. אני אוהבת את 1D אבל לא מתלהבת כמוהן.. ממש שמחתי לטוס ללונדוןן תמיד חלמתי להיות שם!@#

כולנו היינו עייפים אבל לא יכולנו להיות עייפים כשידענו שאנחנו טסים עוד שנייה.

עלינו למטוס ואני ודניאל ישבנו אחת ליד השנייה כמובן. טיסה של חמש שעות אבל הרגישה כמו שנה…! הגענו ללונדוןן כולם התרגשו כמו מטורפים. חיכה לנו שם אוטובוס שלקח אותנו למלון, מלון פשוט מדהים! ענק ואלגנטי כזה כמו שהבריטים אוהבים.. קיבלנו כרטיסים לחדרים ואני ודניאל עלינו לקומה שלנו. כומה 5 חדר 106! נכנסנו והיינו בשוק! חדר ענק יחסית רק בשביל שתי בנות. גקוזי מיטת מים ענקית ממש כמו ווילה! וראינו על המיטה פתק, זה היה התוכנית זמנים שלי לשבוע פה בלונדון של הטיול:

יום ראשון
שעה 7:00-7:30 ארוחת בוקר
שעה 7:30-12:00 ביקור במוזיאון הבריטי המפורסם.
שעה 12:00-16:00 ביור בבינג בנג

…..
…………….
…………………………
…………………………………
וככה הלאה והלאה.

עד שראינו שביום האחרון משעה 21:00 יש לנו זמן חופשי לעצמינו!

"אני לא מאמינה שיש לנו זמן חופשי בלילה בפאקינג לונדוןןןןן!" דניאל צעקה והתרגשנו

ישר שמענו דפיקות בדלת זאת הייתה ילדה מהשכבה שלי, לירון. "בואו אנחנו מתכנסים בחדר שלי אנחנו צריכים לדבר" היא אמרה

אני ודניאל לקחנו כרטיס לחדר והלכנו לחדר של לירון, כל השכבה הייתה שם. דיברנו על הזמן החופשי שהיה לנו והחלטנו ללכת למועדון beerLAND המועדון הכי פאקניג מטורף בכל אירופה! יש שם את האלכוהול הכי טוב אז כל הבנים התלהבו. החלטנו שנצא בשעה 21:30 כדי שהמורות לא יראו אותנו וישאלו לאן אנחנו יוצאים.. לא נראלי שהן יהיו הכי בעד זה שאנחנו נוסעים למועדון הזה.

היה לנו גם זמן חופשי באמצע השבוע של הטיול בצהוריים ואני ודניאל החלטנו ללכת לדפוק קניות בחנויות המדהימות של לונדון למסיבה שתהיה ביום האחרון. קנינו שתינו שמלות מהממות, קניתי שמלת מיני שחורה שיש לה משהו מיוחד בכתפיות עם עקבים 6 סנטימטר שחורות מדהימות! דניאל קטנה שמלה וורוד בהיר מדהימה עם תחרה למטה ועקבים דיי דומות לשלי.

הגיע היום האחרון השעה הייתה 21:00 ואני ודניאל התארגנו התלבשנו והתאפרנו לפני המסיבה, כולנו היינו מוכנים חיכינו לכולם שיגעו ללובי, כולם היו שם ב 21:30 בדיוק. ולקחנו מוניות למסיבה. נכנסנו למועדון והוא היה מטורף!! המון בריטים מדהימיםם רוקדים ושותים. כולנו ישר התחברנו למקום, רקדנו צחקנו שתינו נהנו מלאא.. שתיתי המון! פעם ראשונה שלי ששתיתי כל כך הרבה!!
ניגש אלי איזה בחור מדהיםם שיער בהיר עיניים תכלת בהירות והציע לי לרקוד איתוו, רקדנו צמוד והתנשקנו ממש נשיקה לוהטת! הייתי שיכורה מהתחת אבל ידעתי מה אני עושה! הלכנו לחדר מאחורה וקלטתי שהוא יודע עברית! זה היה ממש מגניב. התנשקו והתפשטנו ובלי ששמתי לב אחרי 8 שוטים שכבתי עם גבר שאני לא מכירה בכלל וכמובן ששכחתי הכל בבוקר.

והנה אני עכשיו יושבת על המיטה שלי, אחרי שנה, נזכרת בכל מה שקרה .. אני לא מצליחה לדבר או לנשום, אני פשוט הייתי בשוק..מסתבר יואב בכלל לא היחיד ששכבתי איתו, מסתבר שבכלל לא הייתי אז בתולה.. מסתבר שהארי הוא הראשון שלי.


תגובות (5)

מה?? אייך וואן דירקשן קשורים??
עדיף בלעדיהם..לא שאני שונאת אותם אבל הם
לא קשוריים!! אבל בלי קשר את כותבת יפה..חוץ מהפרק הזה שהרס

02/02/2013 16:53

מה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תמשיכי מהר

02/02/2013 17:04

אוווווווממממיייייגגגגגדדדדדדד תמשיכי הייתי בשוק

02/02/2013 22:51

אלל תגידיי לי שוואן דירקשיין עומדים להיות סיפוור !
הרס , פשוט זה הורס .

04/02/2013 10:52

מהממם אל תקשיבי למה שכתבו

15/03/2013 10:55
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך