החבר הכי טוב שלי אחי פרק 7

hagar gal 02/02/2013 2308 צפיות 4 תגובות

הוא נפרד ממני, ידעתי שהוא מדבר שטויות! ידעתי שאח שלי רצה שהוא ייפרד ממני! הוא אוהב אותי והוא רוצה אותי. רק לא הבנתי איך הוא וויתר , למה הוא הסכים להיפרד ממני רק בגלל שאח שלי ביקשה ממנו. הייתי מבולבלת, לא יכלתי להמשיך ללמוד, נסעתי הביתה.
התיישבתי ליד החלון על הכריות שם, השקפתי לבחוץ בלי לדבר, רק דמעות בקצב איטי ירדו לי מהעיניים. פתאום ראיתי את יואב, הוא עמד מחוץ לבית שלי והסתכל עלי אבל לא עשיתי כלום, רק הדמעות המשיכו לרדת והסתכלתי עליו, אחרי כמה דקות הוא הסתובב לכיוון הבית שלו ונכנס הביתה , כמה שניות אחרי זה רועי נכנס הביתה , הוא התיישב ליידי אבל לא יכלתי להסתכל לו בעיניים.

״נפרדנו, מרוצה?! עכשיו אתה יכול להמשיך לחיות? יופי אני שמחה בשבילך! ורק שתדע, הוא לא אמר לי שאתה ביקשתה ממנו, אני ידעתי לבד! הוא המציא איזה שקר גרוע! ויכלתי לראות לו בעיניים שהוא עדיין אוהב אותי!! הלוואי ולא היית מתערב לי בחיים כל כך!״ צעקתי ובכיתי והכל ביחד, עליתי לחדר שלי ותוך כדי שעליתי הוא לחש לי ״בר..״ אבל ידעתי אין לו שום דבר להגיד, הוא רק כעס על עצמו.

*הסיפור מנקודת הראייה של דניאל*

אני לא יודעת אם זה בסדר להרגיש את זה, אבל יש לי רגשות אליו, אל העיניים הבהירות היפות שלו והחיוך ההורס הזה. לא ! לא זה לא בסדר! אני לא יכולה להרגיש את זה לאח של החברה הכי טובה שיש לי! אני ממשיכה להכחיש ככה כל הזמן, במיוחד אחרי מה שקרה באוטו יום אחרי הבית חולים.

יום רביעי שהייתי בדרך חזרה מהבצפר לבית הוא נסע ליידי באוטו.
״צריכה טרמפ דניאל?״ הוא שאל אותי.

״זה בסדר תודה, אהה ושכחתי להגיד לך שהחולצה שלך אצלי, והיא נקייה אל תדאג כיבסתי אותה״ אמרתי וחייכתי .

הוא חייך ואמר ״נו אז בואי אני יסיע אותך הביתה ובדרך אני ייקח את החולצה״.

הסכמתי ונכנסתי לאוטו. הגענו לבית שלי ונכנסנו,

״אתה יכול לחכות בסלון אני יביא לך את החולצה היא בחדר שלי״

עליתי לחדר וכמעט קיבלתי התקף לב, ראיתי שם את ירון, אותו ירון, האקס שלי שלא היה מוכן שאני ייפרד ממנו, ודקר אותי. הוא רק עמד שם, לא התקרב אלי.

״תקשיבי דניאל אני לא יכול, קשה לי בלעדייך ואני כל היום חושב עלייך״ הוא אמר.

לקחתי צעד אחורה ולא אמרתי כלום. ראיתי שרועי עומד שם נשען על המשקוף של הדלת ומשלב ידיים. ״מזמן לא התראנו״ רועי אמר לו.

״תקשיב אני מצטער אבל אני לא מוכן . אני לא יפסיק לנסות להחזיר אותה אלי, לפחות לא כל עוד היא פנויה.״ הוא אמר.

אני שתקתי, הייתי בהלם. רועי התקרב אלי ונגע לי במותניים. ״מי אמר שהיא פנויה?״ הוא שאל וחייך.

״אתה חושב שאני מאמין לך?״ ירון אמר וצחק.

רועי קירב אותי אליו ונישק אותי לאט.. השפתיים הרכות שלי ליטפו את שלי. בצורה מדהימה.. אסור לי להרגיש ככה אבל מה אני יעשה, הרגשתי!

״בסדר..בסדר.. אני מבין. שיהיו לך חיים טובים דניאל, אני מצטער על הכל.״ ירון אמר והלך.

אחרי כמה דקות של שקט ״אני.. סליחה דניאל.. זה לא היה בסדר״ ירון גמגם והסתכל הצידה.

״לא לא.. תודה .. שוב, הוא היה צריך לדעת שאני אם מישהו ולא יכלתי לחשוב על משהו יותר טוב מזה…״ אמרתי וחייכתי

״כן אני יודע.. אבל .. אבל זה לא היה במקום״ הוא גמגמם

״לא לא.. זה כן, זה גם היה טוב״ שיט ! זה נפלט לי בטעות מהפה , אני כזאת סתומה.

הוא הרים גבה וחייך, הוא לקח צעד קדימה ואני אחורה ונתקעתי בקיר. תוך כדי כל הצעדים האלה קדימה ואחורה הוא אמר ״האא.. זה היה טוב? אהבת את זה אני מבין״ הוא אמר בציניות ערמומית כזאת וחייך.

הוא שם את היידים שלו על המותניים שלי והתקרב אלי קרוב קרוב , יכולתי להרגיש את הנשימות שלו על השפתיים שלי, והייתי בלחץ מטורף.

״את יודעת שאני יכול לעשות את זה עכשיו… אני רק צריך את האישור שלך..״ הוא לחש וחייך . הוא התכוון שהוא רצה לנשק אותי, אבל הוא לא רצה לעשות את זה בלי שאני ירגיש בנוח.

״אני.. אני רוצה.. אני באמת רוצה.. אבל.. אבל בר..״ אמרתי וגמגמתי כמו מטורפת.

ראיתי בעיניים שלו שהוא היה כועס, הוא היה מאוכזב.

״אז מה?? בר עושה לי אותו דבר! למה לה מותר ולי לא?!״ הוא אמר עם תון קצת יותר גבוה.

״אז זה כל העיניין?? אתה פשוט רוצה להחזיר לה ?? להשתוות??״ צעקתי בכעס.

״באמת נראה לך שזה מה שאני רוצה?! שזה סוג של בחור אני?? לא תכננתי את זה! פשוט הרגשתי שיש לי רגשות אלייך!״ הוא צעק וחבט בקיר, זה היה לא בשביל לשבור את הקיר, רק כדי להוציא עצבים, הוא לא גרםשום נזק לקיר, הוא רק היה צריך לפרוק בעדינות עצבים, כולנו יודעים שיש לרועי דם חם, בגלל זה אנשים לא מסוגלים להתמודד מולו, כי הוא גם חזק מאוד.

״אתה צודק.. מצטערת.. אני לא חושבת שזה סוג של בחור אתה.. אני..״ אמרתי וגמגמתי קצת.

״לא , לא את צודקת אני מצטערת, אני חושבת שיש לי רגשות אלייך, אבל אני לא יכול לגרום לך להרגיש אותו דבר, את לא חייבת לי כלום ולא תמיד אפשר לקבל כל מה שרוצים בחיים״ הוא לחש, הוא התקרב אלי. הוא החזיק בי בלחיים ונישק אותי במצח, והלך.

אני בבעיה קשה? או שזה אולי פשוט? אולי אנחנו באמת כן יכולים להיות ביחד עם גם בר עושה לו את אותי דבר?


תגובות (4)

תמשיכייי!! זה מעלף:))

02/02/2013 06:09

תמשיכי :)

02/02/2013 06:58

תמשיכייי הסיפור מדהים! אם יש לך זמן אשמח אם תקראי גם את הסיפור שלי (:

02/02/2013 10:29

בכיף אני אקרא :)

02/02/2013 10:56
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך