hagar gal
אין אחת שלא חלמה ששני גברים יאהבו אותה באותו הזמן!

החבר הכי טוב של אחי פרק 12

hagar gal 03/02/2013 1654 צפיות 2 תגובות
אין אחת שלא חלמה ששני גברים יאהבו אותה באותו הזמן!

התעוררתי בבוקר ליד הארי, כנראה שנירדמנו על הספה, הכנתי ארוחת בוקר והוא התעורר תוך כדי.
אכלנו והוא התכוון לחזור הביתה. ליוויתי אותו לדלת.
"היה ממש כיף אתמול, אנחנו צריכים לעשות את זה יותר" הוא אמר וחייך, אני הנהנתי וחייכתי והוא הלך.
באמת שהיה כיף, אבל הגעגועים שלי ליואב הולכים ומתבגרים .. וזה רק היום השני.
..

….
עבר שבוע בהצלחה, עדיין מתגעגעת ליואב ולרועי, הם שלחו לי המון תמונות, שרק גרמו לי להתגעגע יותר!
החלטתי לעשות הליכה ליד הפארק.. לראות קצת את החורף מבחוץ ולהרגיש אותו ולא רק דרך החלונות בבית החם… שמתי סוודר לבן נעים, גינס ארוך כהה, ווסט בצבע בז' בלי שרוולים, Ugg חומות וכובע צמר נופל אחורה בצבע שמנת.
הלכתי ליד הפארק וראיתי שם על השביל את הארי.. "היי הארי!" צעקתי לו מאחורה והוא הסתובב… ,לאעזעל למה הוא חייב להיות כזה מושלם?!? היא חייך אלי והתקדם אחורה לכיווני.
"היי בר מה את עושה פה?" הוא שאל אותי

"סתם נושמים אוויר של חורף" אמרתי וחייכתי.

הוא חייך ואמר "כן גם אני". "רוצה ללכת ביחד?" הוא שאל.

רציתי אבל הפרצוף שלי אוטומטית הפך לפרצוף של חושד… פחדתי ממה שיקרה למרות שהסתדרנו לא רע בזמן האחרון, ואולי זה מה שהפחיד אותי.. שהסתדרנו טוב.

"אל תדאגי.." הוא אמר. הוא שלף את היד שלו ליכוון היד שלי במטרה לחכות שגם אני יתפוס בידו "רק ידידים" הוא המשיך להגיד וחייך.

חייכתי גם ותפסתי לו ביד..
הלכנו תוך כדי שאנחנו מדברים, "אז ירדן לא יודעת שאת ויואב ביחד?" הוא שאל אותי.

"לא.. אנחנו לא מספרים לי כי אני כמו אחות בשבילה וזה קצת מוזר יהיה לה כל העיניין הזה, אני לא רוצה שילדה בת עשר לנסה להתמודד עם זה עכשיו, אנחנו לא יודעים איך היא תיקח את זה." אמרתי.

הוא רק חייך אלי.

פתאום במכה אחת התחיל לרדת גשם מטוף ורצנו מהר לחפש מחסה..

רצנו עד שראינו פתח קטן בין שני בנייני תעשייה. תכנסנו מהר, היינו חייבים להצטופף כי המקום היה די קטן. נשענתי על הקיר והוא נשען קדימה צמוד אלי..

צחקנו על מה שקרה ושמנו לב שאנחנו כל כך קרובים, הבטנו אחד לשני בעיניים, העיניים המדהימות שלו… רציתי להרוג את עצמי באותו רגע..היידים שלו היו מסביב למותניים שלי אבל אני לא מאשימה אותו, באמת היה צפוף של והיינו צריכים להיות צמודים כמה שיותר.. הידיים שלי היו לו על החזה הקשה והנפוח שלו. אבל גם את עצמי אני לא מאשימה כי לא באמת היה לי איפה להניח את הידיים..

הוא הסתכל עלי, על העיניים ועל השפתיים, ליטף לי את המותניים, ואשמתי היא רק שלא התנגדתי.. כל כך רציתי אבל כל כך לא.

הוא נשען קדימה אלי והצמיד אותי אליו, לא היה אפילו מקום לאוויר ביננו מרוב שהיינו צמודים!
השפתיים שלו התקרבו לאט לשלי, נשפו לי על השפיים, והם נפגשו, הנשקנו כמו שני מאוהבים שלא ראו אחד את השני שנה, ולמען האמת זה דיי נכון, אפשר להגיד שלפני שנה בטיול השנתי האלכוהול יצרה לנו אהבה משלנו, ובאמת לא ראינו אחד את השני ממש.
עכשיו באמת כל הרגשות משנה שעברה היכו בי בפעם אחת, זה גרם לי לתחושת צמרמורת טובה, היידים שלי עלו מהחזה שלו ישר אל הצוואר, היה משהו אסור בנשיקה הזאת שגרמה את זה ליותר טובה.
הוא פתאום עצר את הנשיקה בפעם אחת, היה שקט לדקה. "אני מצטער בר, אבל זה לא צריך לקרות" הוא לחש לי ורץ בגשם חזרה הביתה.
הייתי מתוסכלת! אבל הוא צודק! זה לא היה אמור לקרות….. אבל די! זה קרה!!
פעם הייתה חסרה לי אהבה בחיים, ועכשיו אני מוצפת בה.. שאני כבר בסכנת טביעה..


תגובות (2)

יאוווווווו די אבל שתהיה עם יואבבבבבבב הם הכי חמודים ביחד ותמשיכייייייייי

03/02/2013 10:10

המשך עכשיו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

03/02/2013 10:58
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך