החבר הכי טוב של אחי פרק 6

hagar gal 02/02/2013 2215 צפיות 2 תגובות

קמתי בבוקר , היה יום שבת ואף אחד לא היה הבית, לא הצלחתי להשיג את רועי, הוא לא ענה לי ולא כלום, הייתי מודאגת אבל לא יכולתי לעשות כלום, גם פחדתי ללכת ליואב, פחדתי להיות איתו אחרי מה שקרה. ישבתי בסלון פשוט חשבתי על הכל, איך הגעתי למצב הזה? ואז שמעתי את הדלת נפתחת, זה הה רועי, הוא עלה למעלה בכלל לא הסתכל עלי ״רועי…״ לחשתי בשקט עם מבט מתוסכל על הפנים שלי, אבל הוא בכלל לא התייחס אלי הוא פשוט עלה לחדר שלו.

*הסיפור מנקודת המבט של יואב*

הוא יודע הכל עכשיו, אני כועס על עצמי שבגדתי בחבר הכי טוב שלי. אבל מה אני יכול לעשות, אני פשוט חושב… אני חושבת שאני מתאהב בה, ואני לא יידע מה לעשות.
החלטתי לדבר עם רועי. הלכתי למגרש ראיתי אותו שם משחק כדורסל לבד.

התקדמתי לכוונו ופשוט הסתכלתי עליו

״כן, איך אפשר לעזור לך?״ הוא שאל תוך כדי שהוא קלע את הכדור לסל, בכלל לא הסתכל עלי.

״די נו רועי אנחנו חייבים לדבר על זה״ אמרתי לו.

״הוא הפסיק לשחק עם הכדור והלך לכווני, הוא נעמד מולי ״אין לנו על מה לדבר, עד שלא תיפרד מאחותי, אתה לא תשמע ממני והיא לא תשמע ממני עד שתיפרדו, ואל תגיד לה שדיברנו על זה, לא אכפת לי איך, תיפרד ממנה בלי לספר לה על השיחה הזאת, תספר לה איך שהיא לא תרצה לראות אותך יותר.״ הוא אמר לי בשקט והלך משם.
הייתי מופתע, אבל לא הראתי את זה. זה כל כך קשה לו שאנחנו ביחד?? לא רציתי את זה בשבילה, לא רציתי שהיא תפסיק להיות בקשר עם המשפחה שלה בגללי, זה לא מה שיהפוך אותה למאושרת, זה רק יגרום לה נזק, וזה לא מה שאני רוצה בשבילה.

נזכרתי במה שהיה לפני שבוע, היא הייתה אצלי בבית, עוד ששמרנו את זה בסוד. התנשקנו והיא אמרה לי שהיא מפחדת ממה שיקרה , אמרתי לה שאני מטפל בזה והיא לא צריכה לדאוג, החזקתי לה את הצוואר וקירבתי אותה אלי, רציתי להרגיש אותה ״אני לא יעזוב אותך, אני מבטיח, לא משנה מה יקרה. היא אמרה לי ״אני אוהבת אותך״ ואז התאהבתי בה, הרגשתי את זה בכל הגוף שלי, התחלנו להתנשק, זה היה נדיר, היא הייתה עלי ותוך כדי שהתנשקנו העלתי אותה לחדר שלי, השכבתי אותה על הספה ותוך כדי שהיא הורידה לי את החולצה שאלתי אותה ״בר חכי רגע, את בטוחה?״ , לא רציתי שהיא תמהר זאת הפעם הראשונה שלה אחרי הכל. ושכבנו, וזה מה שיקשה עלי להיפרד ממנה, שאני ייזכר כל פעם שאני הראשון שלה, אני הראשון שלה שזרק אותה אחרי זה.

יום למחרת הלכתי לתיכון שלה, ראיתי אותה יושבת על הספסל בחוץ, התיישבתי לידה אבל היא לא הסתכלה עלי , למרות שהיא ידעה שאני שם לידה.
השיער שלה היה לה על הפנים, לקחתי לה חתיכה מהשיער ושמתי לה מאוחרי האוזן, הסתכלתי על הפנים היפות שלה, ידעתי שיכול להיות שזה יהיה המבט הקרוב האחרון שלנו, ואולי הנגיעה האחרונה שלי בה.
״אנחנו צריכים לדבר בר״ אמרתי לה בשקט

״אוקיי״ היא אמרה בשקט

״לא פה״ אמרתי ולקחתי לה את היד וגררתי אותה לכיתה ריקה.

היא לא אמרה כלום, ״ תקשיבי בר, אני מצטער אבל אני לא יכול לעשות את זה. אני לא רוצה לאבד את החבר הכי טוב שלי בשבילך״ כאב לי להגיד את זה, כאב לי כל כך, אבל ידעתי שזה מה שיחזיר אותה לחיים בשגרה רגילה.
הדמעות שלה התחילו לרדת, ראיתי כמה שהיא נאבקה בהם, ראיתי את היא החזיקה הכל בגרון.

״יואב… בבקשה לא..״ היא בכתה.

״בר אל תבכי בבקשה, את פשוט חייבת להבין, אני חושב שאני כבר לא רוצה להיות איתך יותר, אני לא רוצה להתאמץ כל כך רק בשביל להיות אם משהי״ הכל שקר , כל מה שאמרתי היה שקר! פשוט הייתי צריך שהיא תכעס עלי , שהיא תשנא אותי. זה יהיה לה הכי קל ככה.

״תפסיק לדבר שטויות!! ׳אני לא יעזוב אותך לא משנה מה יקרה׳ ׳אני יטפל בעניין הזה של אח שלך׳ .. בולשיט!!!״ היא צעקה עלי תוך כדי שהיא בכתה, היא יצאה מהכיתה ויכלתי לנחש שהיא הולכת הביתה. גם אני נסעתי הביתה, עמדתי מול הבית שלה וראיתי אותה יושבת ליד החלון, בוכה ומסתכלת עלי.


תגובות (2)

תמשיככייייייייי

02/02/2013 04:50

מהמם תמשיכיי

15/03/2013 10:30
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך