סליחה על האיחור .. סליחה סליחה סליחה ♥

החופשה הכי לא חופשתית שהייתי בה ~פרק 13~

25/01/2013 399 צפיות 2 תגובות
סליחה על האיחור .. סליחה סליחה סליחה ♥

כול אותו הבוקר , המילים של אוסטין לא יצאו לי מהראש . לא חשבתי על רון בצורה כזאת , לא חשבתי שיכול להיות שהוא אוהב אותי ..
אבל רק רגע , למה אני מאמינה לאוסטין הזה ? מי הוא בכלל ? הכרתי אותו רק עכשיו ואני לא אמורה ל-
"נוגה ?" אשלי העירה אותי .
אשלי הציעה שאני יבוא לבית שלה , ואז היא תשאיל לי בגד למסיבה ונלך ביחד .
אמא שלי הסכימה , כי היא הכירה את אמא של אשלי , בגלל שאמא של אשלי מאמנת בחדר כושר של המלון , ואמא והיא התיידדו ואפילו ישבו על כוס קפה .
"נוגה ?" אשלי חזרה . "את באה ?"
"כן , ברור ." אמרתי . למרות שלא הבנתי למה היא התכוונה . לקח לי זמן להבין שבית החוף הענקי שעמד מולי הוא הבית של אשלי ..
"בואי ," היא פתחה את הדלת ונכנסנו פנימה .
הבית היה עוד יותר גדול מבפנים . ומה שהיה הכי מוזר – שבבית הייתה בריכה ..
"יש לך בריכה בבית ?!" התפלאתי ונגעתי עם האצבעות במים .
"כן ," היא אמרה בחיוך קטן והניחה ידיים על המותניים .
"טוב , בואי נעלה לחדר שלי ." היא אמרה והובילה אותי אל המדרגות .
החדר שלה היה ענקי . כולו היה צבוע בוורוד , ומסך פלזמה ענקי כיסה חלק מהקיר שהיה מול מיטתה .
"טוב ," היא נאנחה בשעמום ופתחה את הארון הענקי שלה . "בואי נבחר משהו ללבוש ."
בהתחלה טיפה התביישתי , אבל אשלי התנהגה כאילו היא מכירה אותי כבר שנים .
היא הסתכלה עליי במבט שהיא מבינה אותי , ואז אמרה :
"זוכרת את שובל ? זאת עם השיער החום , הגלי .. נו , חברה של . גם אותה הכרתי ככה , היא עברה לגור מאחורי הבית מלון , והיא פשוט הזמינה אותי אליה הביתה . שלושה ימים אחר כך הייתה מסיבה , ואני והיא הלכנו ביחד כמו חברות ילדות הכי טובות . אז נוגוש , אל תתביישי , טוב ? בואי , אני יעזור לך למצוא בגד."
~~~~~~~~~~~
אחרי לא מעט זמן , סוף כול סוף מצאנו מה ללבוש . לקח הרבה זמן להחליט , כי לאשלי יש ממש מבחר.
לי היא השאילה שמלת סטרפלס שמגיעה קצת מעל לברכיים בצבע ורוד עתיק, שצמודה בחלק העליון ומשוחררת בחלק התחתון .
אשלי לקחה שמלה דומה לשלי , רק שהשמלה שלה היתה צמודה לגמרי ואדומה .
אשלי חייכה והניפה את שיערותיה הזהובות לאחור . היא חייכה במתיקות .
"אז , אנחנו מוכנות , הא ?" חייכתי ונגעתי בשמלה שלי . כלומר , של אשלי .
"נראה לך ?" היא נדהמה . "צריך גם לטפל בשיער , למצוא נעליים , להתאפר ו …"
"להתאפר ?" שאלתי . "לא לוקח הרבה זמן לשים שפתון ."
"בטח שלא ," אשלי אמרה . "אבל מה עם מסקרה ? עיפרון ? סומק ?"
הבנתי בדיוק עם מי יש לי עסק … אולי אשלי הזאת , היא אחת כמו מאי ? ואולי אוסטין הזה , הוא אחד כמו רון ? לא יודעת .. אשלי אולי פאקצה , אבל היא כן נחמדה , עובדה שהיא פנתה אליי בבריכה-
"אבל יש עוד הרבה זמן עד למסיבה ." אשלי קטעה את מחשבותיי והביטה בשעון שהיה תלוי על הקיר.
"באיזה שעה אמרת שזה מתחיל ?" שאלתי .
"עכשיו השעה שתיים , ואוסטין , שובל וניק יבואו נראה לי בשמונה ." אשלי אמרה .
"אבל בשמונה צריך להיות שם , לא ?" הערתי .
"אז מה , אנחנו לא נתייצב שם ראשונים ." היא אמרה , כאילו זה ברור .
"כן , ברור שלא ." אמרתי .
"מה את מבינה," אשלי צחקה . "את בעצמך אמרת שאף פעם לא היית במסיבת חוף ."
"אבל במסיבות אחרות שהייתי , תמיד הייתי מגיעה לפחות בחצי שעה איחור ." שיקרתי .
למה אמרתי את זה ? זה בכלל לא נכון … כול מסיבה שהייתה , אני הייתי מגיעה רבע שעה לפני הזמן .
אשלי בחנה אותי .
"אז , מה נעשה עד שמונה ?" שאלתי .
"מה לא נעשה .." אשלי גיחכה . "בבית שלי אף פעם לא משעמם . וגם בחוף – בכללי ."
"טוב … אז , מה נעשה ?" שאלתי , להוטה ליהנות .
"יאו !" אשלי נעמדה עם חיוך ענקי . "רוצה ללכת לים ? את לא מבינה כמה זמן לא שחיתי …"
"מה ? חשבתי שאת הולכת כול יום לשחות בים ."
"את יודעת כמה זמן לא לבשתי בגד ים ?" היא צחקה .
"כמה ?"
"שבוע שלם ! זה מלא זמן !" היא פתחה את הארון שלה שוב
שבוע ? טוב , זה מלא זמן בשבילך …
"ואוו , בתור אחת שגרה על החוף לא ידעתי שיש דבר כזה שבוע בלי הים ." אמרתי .
אשלי הוציאה מהארון שני בגדי ים , וזרקה אחד לעברי .
"בואי , את תתלבשי כאן ואני אלך להתלבש בשירותים ." אשלי יצאה מהחדר וסגרה את הדלת .
בחנתי את בגד הים שאשלי הביאה לי . זה היה חוטיני , אחד שדומה לאלה של הדוגמניות המפורסמות .
אמא אף פעם לא הסכימה לי ולמישל לקנות חוטיני …
הוא היה בצבע אדום בוהק , חלק . הורדתי את הבגדים , והתחלתי להתלבש .
"אפשר להיכנס ?" אשלי דפקה קלות על הדלת .
"שנייה ," סיימתי להתלבש ופתחתי לה את הדלת .
היא לבשה בגד ים בדיוק כמו שלי , רק בצבע ורוד מרקר .
"בואי ," היא אמרה ונעלה כפכפים . "והבאתי שתי מגבות ." היא זרקה לעברי מגבת כחולה .
"חכי , אני רק אלבש את הגופייה והשורט ." אמרתי .
"בשביל מה ? איך שאת יוצאת את כבר בים .." אשלי אמרה .
הצצתי החוצה מהחלון . הים היה שקט ורגוע , ואף אחד לא נראה על החוף . אשלי הביטה בי , ואמרה:
"תסמכי עליי , זה בסדר ." היא אמרה .
"טוב , מה שתגידי ." אמרתי ונעלתי כפכפים .
יצאנו החוצה . היא צדקה , כשיצאנו החוצה , כבר הרגשתי את גרגירי החול הצהובים והקטנים מתגנבים בין אצבעות רגלי . פרסנו את המגבות על החול , קרוב למים , והנחנו את הכפכפים על המגבות .
"בואי !" אשלי תפסה בידי ומשכה אותי אל המים . התחלנו להשפריץ אחת על השנייה , וליהנות ממש .
אחרי מספר פעמים שהחלקתי , ומספר גדול יותר של פעמים שאשלי בלעה מים , אני והיא ישבנו – כול אחת על מגבת . התחלנו לדבר , ואשלי הסבירה לי קצת על הכול .
"אז כן , אנחנו סוג של חבורה . אבל לא קוראים לזה חבורה , כי חבורה זה לא מושג שמשתמשים בו . אנחנו פשוט חברים טובים ." אשלי אמרה .
"תזכירי לי , מי איתכם ? אני רוצה לדעת את השמות , שלא יהיו פאדיחות …" חיבקתי את הברכיים .
"אז ככה , יש את שובל , שהיא החברה הכי טובה שלי . היא קצת מעצבנת לפעמים , אבל שורדים … יש את ניק , שהוא חבר של שובל כבר חצי שנה , ואפשר להגיד שהיא חולה לו על התחת , ואם הוא רק יחבק בת אחרת היא תבוא ותבכה לי שקשה לה ושהיא חושבת שניק לא אוהב אותה . אבל זה לא נכון, את מבינה , ניק כן אוהב אותה . אבל זכותו להיות עם עוד בנות . זה לא שהוא יתנשק איתן , או יעשה דברים יותר גרועים ." אשלי אמרה במהירות . "ויש גם את אוסטין , שהוא הבחור הכי מגניב שפגשתי . אני יודעת מה הרושם שלך ממנו , גם אני בהתחלה חשבתי שהוא לא טיפוס סימפתי , אבל אחרי שלומדים להכיר אותו מתאהבים בו בקלות . אה , והוא חבר שלי , את יודעת ."
"כמה זמן ?" שאלתי ונשענתי על היד .
"אה .. עכשיו זה כבר שבעה חודשים ." היא אמרה והביטה על הים בחולמניות .
"אה ." אמרתי ונשכבתי על הגב .
"אז אמרתי – שובל , ניק , אוסטין … יש גם את רנדי ודרק , שהם כבר פחות איתנו . אבל הם החברים הכי טובים . הם דיי מעצבנים , כול מה שמעניין אותן זה בנות . אבל בצורה קיצונית . את תראי היום במסיבה , תוך שנייה שניהם ישבו עם בחורה על יין או בירה , ומשם העניינים יתגלגלו . אבל בסך הכול , דרק ורנדי כובשים בנות . וכן , אפשר להגיד שאם הם רואים בת פנויה שנראית להם , אז רוב הסיכויים הם שבאותו ערב היא תהיה שלהם ."
אני ואשלי המשכנו לדבר עוד , ולא רצינו להפסיק . דיברנו על לימודים , ועל רעיונות לתוכניות לחופש . וגם דיברנו על המסיבה היום , והיא ביקשה שאני אספר לה על המשפחה שלי .
השמש החלה לרדת , והשמים נהיו אדומים . הבנו שהשעה כבר מאוחרת , ועוד מעט השקיעה תסתיים . לכן לקחנו את הדברים שלנו ונכנסנו לביתה של אשלי , להתארגן למסיבה .


תגובות (2)

סולחת…
תמשיייכיי :)

27/01/2013 08:47

ישישיישישי יש לי חבר להלהלהלהלהל אבל למה מעצבנת גרגרגרגר :)

28/01/2013 08:46
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך