שיאו פרק מרגש (':
מקווה שאהבתם ♥

החופשה הכי לא חופשתית שהייתי בה ~פרק 16~

30/01/2013 476 צפיות 4 תגובות
שיאו פרק מרגש (':
מקווה שאהבתם ♥

הוא חייך חיוך קטן , ואז רכן לעברי .
"תתרחק ממני !" דחפתי אותו . הוא הביט בי במבט מבולבל .
"למה ?" הוא שאל .
"אני רוצה הסבר ." שילבתי ידיים . הוא נראה טיפה לחוץ. הוא נעמד , והחל להסתובב בחדר מספר דקות .
"רון-"
"מה ?" הוא התעצבן .
"מה אתה לחוץ ?" ניסיתי לשמור על קור רוח . "אני פשוט רוצה שתגיד לי למה אתה מתנהג ככה ."
"איך ככה ?" הוא הביט בי .
"להתחיל מההתחלה ?" התחלתי גם אני להתעצבן .
"לכי על זה ." הוא הכניס ידיים לכיסי מכנסיו .
"כשהיינו בני חמש עשרה , לפני שנה – ואתה הצעת למאי חברות . אפילו לא הכרת אותה , השיחה הראשונה שלכם הייתה כשהתחלת איתה , והיא הסכימה לצאת איתך . ואתה רוצה לדעת למה ? אוקיי , זה רק בגלל שאתה כזה חתיך !! וכול הבנות אוהבות אותך . ומאי , לא היה אכפת לה שהחברות שלה – עאלק חברות – מאוהבות בך בטירוף , כמו כולן . להפך , היא התלהבה מיזה שבנות רוצות להיות במקומה , ומקנאות בה . ואז תוך יומיים כול השכבה כבר ידעה על הזוג החדש והפופולרי , ואתה ומאי הפכתם להיות שני האנשים הכי דביקים שראיתי איי פעם . ואחרי כמה חודשים הגיע ילד חדש לבית ספר . ואז מאי ראתה אותו , נדלקה , זרקה אותך ועברה אליו . ואז פתאום הגעת אליי , כי הרי אסור לילד הכי מקובל לא תהיה חברה , נכון ? ואז התחלת עם זה , וממש גרמת לי להרגיש שמה שאתה מרגיש אליי הוא אמיתי . ואני כמו איזה מטומטמת האמנתי שהילד הכי מקובל בשכבה התאהב בי , וזרמתי איתך . אפילו לא הבנתי שאתה סתם משחק בי כדי שימשיכו לדבר עלייך , או לא יודעת מה . ואני ? אני אף פעם לא התאהבתי בך . אולי התאהבתי במראה שלך , אבל אחרי שמאי ניפנפה את הבחור החדש וחזרה אלייך – אתה לא התייחסת אליי בכלל , סתם הוצאת אותי מטומטמת . ומאז , רון , אני לא יכולה לסבול אותך . אתה הבחור הכי מגעיל שפגשתי , ואני סובלת רק מלראות אותך בבוקר . ועכשיו אתה בא אליי ואומר לי שאתה הנחת לי בלוקר במשך חצי שנה מתנות ופתקים , וחתמת עליהם 'מהמעריץ' . ועשית את זה בזמן שהייתה לך חברה , ואם אתה אומר לי עכשיו שלא באמת אהבת אותה , אז אתה מגעיל , רון , כי לא היה רגע שלא ראיתי את שניכם מתמזמזים , ויותר גרוע . אז כול מה שאני רוצה , זה הסבר . למה עשית את כול זה ?"
התנשמתי בכבדות , והרגשתי שאני עומדת לבכות . נעצתי ברון מבט ממושך . הוא הביט ברצפה .
"ימה את מצפה שאני אגיד ?" רון אמר בשקט .
"אני מצפה שתגיד לי למה שיחקת אותה מעריץ בזמן שהייתה לך חברה ." הבטתי בו .
"חשבתי שזה ילהיב אותך , שתחפשי את המעריץ שלך ואז אולי-"
"ואז מה ?" כמעט צעקתי . "ואז אני אחפש אותך , אגלה שזה אתה , אני אגיד 'אוי זה כול כך מתוק ' ואז נתנשק ונחיה ביחד באושר ועושר ? ואז אתה תזרוק את מאי ?"
"לא .."
"לא ? אה , זה הקטע שלך . שתיים במכה אחת , אוקיי אני ארשום את זה , ואת השם שלך אני אוסיף לרשימה של 'הפתטים' !!!"
"אני לא התכוונתי להיות איתך ועם מאי ביחד ." רון נשאר שליו , מה שעצבן אותי עוד יותר .
"וואלה ? מה , רצית שתהיה עוד מישהי שתהיה חברה שלך ? אל תגיד לי שאתה מעריץ של עוד בנות . ואם זה נכון אז תגיד את זה עכשיו ."
שנינו שתקנו , וכפציתי את פי כדי להגיד לו שימשיך בחייו העלובים , ואז ללכת למסיבה , הוא אמר :
"אני לא יודע אם את יודעת , אבל כשאני ומאי היינו חברים היא בגדה בי כמעט כול הזמן הזה ."
"אתה ידעת שמאי בגדה בך ???" הייתי המומה .
"כן ," רון התיישב לידי .
"אז למה …" לא הצלחתי להוציא את המילים מהפה .
"למה לא נפרדתי ממנה ?" הוא חייך בביישנות . "בגללך ."
"מה אני עשיתי ?" התבלבלתי .
"תמיד רציתי אותך , נוגה . ואני תמיד ארצה אותך ." הוא גירד בעורפו . גלגלתי עיניים . "אבל פחדתי . פחדתי לגשת אלייך , לא ידעתי מה להגיד . ידעתי שאת שונאת אותי כי חזרתי למאי למרות שהתחלתי איתך . מבחינתי את היית הבת הכי קשה להשגה שפגשתי ."
"אני ?" לחשתי . "ומה עם מאי ?"
"מאי בכלל לא קשה להשגה ." רון אמר בבוז . "את יודעת מה היא … כול מה שהייתי צריך להיות כדי להיות חבר שלה , זה ללבוש מותגים , להיות מקובל ולהיראות טוב . אז העדפתי לסבול בשקט . למה את חושבת שנרשמתי לשיעור נגינה ? רק כדי שאני אוכל לראות אותך . אני אפילו לא ידעתי לנגן , למדתי יומיים לפני קצת אקורדים מהאינטרנט כדי שאני לא אהיה מטומטם , ואגיע לחוג נגינה בלי לדעת לנגן . פשוט העדפתי לצפות בך מהצד , ולא להגיד את זה לאף אחד ."
"אבל אני לא קונה את זה ." אמרתי . "רון , אני יודעת שיש לך ביטחון עצמי . ועם המעמד שלך בשכבה , אתה היית ניגש אלי בקלי קלות ומתחיל איתי , אז אל תספר לי סיפורים . ועכשיו תגיד לי במשפט אחד מה הקטע שלך ."
"מה הקטע שלי ?" הוא גיחך .
"כן , מה הקטע שלך-"
"אני פשוט אוהב אותך ." הוא אמר . "אוקיי ? זה הקטע שלי . בגלל זה הכול קרה . בגלל שפאקינג התאהבתי בך והתנהגתי כמו אדיוט מאז שזה התחיל . מרוצה ? יש עוד משהו שאת רוצה להגיד . או שבא לך לרדת עליי שוב ."
הבטתי בו בחוסר אונים . לא ידעתי מה להגיד , באמת . הוא הבין שזו ההזדמנות שלו .
"וכן , אני כן אמרתי לאוסטין ללכת כדי שאני סוף סוף אוכל להגיד לך את זה , כי אני לא יכול יותר . וסליחה , טוב ? סליחה שנישקתי אותך בלי שהסכמת . סליחה שגרמתי למאי לצעוק עלייך , כשבעצם אני הייתי אשם והתקרבתי אלייך יותר מידי . סליחה שאמרתי שאת באה לבית מלון רק כדי להיות איתי . סליחה שזרקתי אותך , סליחה .. אוקיי ? פשוט סליחה . אני כבר הבנתי מזמן שאין לי שום סיכוי איתך יותר , אני פשוט אמשיך בחיי העלובים ו …"
נישקתי אותו .
"תן לי זמן …" מלמלתי . "אני לא ידעתי … לא ידעתי כלום ."


תגובות (4)

ממש מרגש תמשיכיי

30/01/2013 08:14

תמשיכייייייייי!!!!!
הוא כ"כ חמווווווד

30/01/2013 10:11

אוווווו..(': ♥
תמשייכי !

30/01/2013 10:36

אוייייי איזה חמווווד הוווא
תמשיכיי :)

31/01/2013 08:24
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך