פרק עצוב :(
אני מקווה שאהבתם ואשמח לתגובות ♥

החופשה הכי לא חופשתית שהייתי בה ~פרק 18~

31/01/2013 368 צפיות 5 תגובות
פרק עצוב :(
אני מקווה שאהבתם ואשמח לתגובות ♥

לא , אי אפשר להגיד שהמסיבה הראשונה שלי על החוף עברה בשלום .
בכול פעם שאיזשהו בן התקרב אליי , קרה משהו .
אחרי 'הסלואו' , שאפילו לא היה , סטיבן הציע שנלך לשתות משהו ואני הסכמתי .
כשהגענו , מסתבר ש- 'נגמרה השתייה ובדיוק הלכו להביא עוד' …
מוזר שאחרי שהלכנו , הצצתי לאחור וראיתי שהברמן סימן "אוקיי" באגודלו , ולא טרחתי לבדוק למי הוא סימן , כי הייתה לי תחושה שאני יודעת מי זה.
וכשסטיבן הציע שהוא ילווה אותי למלון , רון רץ לעברנו , ואמר שהוא יבוא איתנו גם .
"מה יש ? לא מגיע לי ליווי למלון שלי ?" הוא צחק ונדחף ביני לבין סטיבן , וכול הדרך לא הפסיק לדבר .
~~~~~~~~~~~~~~~
השעה הייתה שלוש לפנות בוקר . לא ציפיתי שיהיה מאוחר עד כדי כך , אבל הדרך לקחה כול כך הרבה זמן עם רון … הוא נגרר אחרינו עד לפתח החדר שלי , שאני וסטיבן לא נהיה אפילו שנייה לבד .
פתחתי את דלת החדר שלנו בשקט . בטח כולם ישנים … סגרתי אותה בעדינות והלכתי לכיוון החדר שלי ושל מישל .
שמעתי ייבוב קטן , אחריו אנחה , ואז כמה גניחות קלות .
כמו בכי .
דלת החדר שלי ושל מישל הייתה סגורה , פתחתי אותה , וראיתי את מישל , שוכבת על המיטה , ופניה טמונות בתוך כפות ידייה . היא לא שמה לב אפילו שנכנסתי .
"מישל ?" לחשתי . היא הרימה את ראשה , והביטה בי בעיניים נפוכות , מלאות בדמעות .
"מה קרה ?" אמרתי במהירות והתיישבתי ליידה .
היא ייבבה בקול , ואז חיבקה אותי חיבוק מוחץ .
"מישל , תרגעי …" אך היא החמירה את הבכי . חיבקתי אותה .
על השידה שהייתה ליד מיטתה הייתה חבילת טישו , ולידה כמה חתיכות טישו מקווצ'צ'ות .
שלפתי טישו מהחבילה , והגשתי לה .
היא קינחה את האף בקול , כמו חצוצרה .
"נוגה …" מישל מלמלה ודמעות המשיכו לשטוף את פנייה היפות . נשמתי לרווחה , היא מסוגלת לדבר !
"מה קרה ?" ניצלתי את ההירגעות שלה , והנחתי יד על כתיפה .
"מייקל .." הייתי צריכה לדעת שזה קשור אליו .
"מה מייקל ?" עודדתי אותה לספר . היא פצתה את פיה , אז בכי נוסף פרץ מפיה , והיא טמנה את פניה בכפות ידיה . חיבקתי אותה.
"מה מייקל ?" אמרתי שוב .
"מ-מייקל ," היא בקושי הצליחה להשחיל מילה . "מייקל בוגד בי."
"מה ?" לא שמתי לב שצעקתי .
"כן… כן…" היא ייבבה חרישות .
חיבקתי אותה בחוזקה . הרגשתי כאילו שאני זו האחות הגדולה , והיא האחות הקטנה …
"איך את יודעת ?" שאלתי כשהיא נרגעה .
"נוגה – מייקל היה בחוף כול הזמן הזה ."
"מי אמר לך ?" לחצתי .
"אין לו שום קרובי משפחה שהגיעו מקנדה , הוא סתם המציא ." מישל בעטה בשידה והטישו נפל .
"תסבירי לי , בבקשה .." התחננתי והרמתי את הטישו מהרצפה .
"אמילי , אחת החברות שלי עברה דירה בשנה שעברה לגור בחוף , קרוב לפה ." היא פתחה .
"כן , אני זוכרת אותה . נערה עם שיער מתולתל וארוך , ועיניים כחולות ." נזכרתי .
"זוכרת את היום שבו אמא סיפרה לנו על החופשה ? באותו היום אני נזכרתי באמילי . בקיצור – התקשרתי אליה , והיא אמרה שניפגש והכול . ואז היא הציעה לי לבוא ליום ההולדת של אחותה הגדולה . והקטע הוא, שאחותה הגדולה הייתה בשכבה של מייקל – את זוכרת שהוא בכיתה י"ב ואני בכיתה י"א ?"
מישל עצרה וקינחה את האף . היא לקחה נשימה עמוקה , והמשיכה :
"בקיצור , המסיבה של אחותה הייתה היום . בצהרים אמילי באה לאסוף אותי מהמלון – כי אני לא מכירה את האזור . נפגשנו והכול , היא דיברה איתי וממש שמחנו לפגוש אחת את השנייה . בדרך לבית שלה היא הראתה לי את האיזור והסבירה לי קצת . כשהגענו לבית שלה היא הלוותה לי בגדים ללבוש במסיבה של אחותה הגדולה , כי היא אמרה שזו מסיבה של יודבטניקים , ושבמסיבות שלהם לובשים גם בגד ים כי בדרך כלל שוחים ." מישל גירדה באפה , ואז שאלה אם לבשנו בגדי ים במסיבה שחזרתי ממנה .
"לא- מה פתאום ." הרגעתי אותה . "את לא רואה שאני לובשת שמלה ."
"יופי," היא נשמה לרווחה , ואז המשיכה בסיפורה.
"אז היא הלוותה לי בגד ים , הקטנטנים האלו שאמא לא הסכימה לי ולך לקנות ." כשמישל אמרה את זה , נזכרתי בבגד הים שאשלי השאילה לי היום בצהרים .
"בקיצור , לבשתי אותו ומעליו לבשתי שמלה שקופה . היתרגשתי ממש להכיר אנשים והכול , אפילו לא ציפיתי למה שיהיה …" היא קינחה את האף שוב .
"אחר כך חבר של אמילי הגיע והלכנו למסיבה . היה ממש כיף , הכרתי כמה אנשים ואפילו פגשתי שם את ליאם , הבחור הזה שעובד במלון . התחלתי לדבר איתו , כי אמילי נעלמה לי עם החבר שלה . אחר כך הוא אמר שהוא הולך להביא שתייה . כשהוא הלך אמרתי לו שבינתיים אני אלך לשירותים .
ממש הסתבכתי בלמצוא את השירותים , והלכתי לאיבוד בתוך המסיבה . ואז בטעות נכנסתי לחדר אחד, ו…" היא קינחה את אפה שלושה פעמים ברציפות , ועינייה שוב התמלאו בדמעות .
"אני שמעתי את הקול של מייקל . התלהבתי , רציתי להיכנס ולהיות איתו , לחבק אותו , לנשק-"
"מישל," הערתי . "אל תפרטי יותר מידי , אני לא רוצה לדעת מעבר למה שאמרת…"
"או , כן- ברור ." היא מלמלה . "בכול מקרה .. שמעתי אותו מדבר , אז תיארתי לעצמי שהוא לא לבד שם.
שמעתי קול של בת , היא אמרה: 'ומה אמרת לה?' ואז שמעתי את קולו של מייקל , אומר : 'אמרתי לה שההורים שלי מכריחים אותי לבקר קרובי משפחה שהגיעו מקנדה' , ואז שניהם פרצו בצחוק . אחר כך הבת אמרה: 'והיא האמינה לך?' ואז מייקל אמר : 'ברור שהיא האמינה לי! היא חולה לי על התחת.'
שמעתי קולות של נשיקות … רציתי להיכנס ולהחטיף לשניהם , אבל אז הבת אמרה : 'אני לא מאמינה שאת כול זה עשית כדי לפגוש אותי , למרות שהכרנו רק לפני איזה חודש במסיבת יום הולדת של בן דוד שלי , החבר הכי טוב שלך.' ואז מייקל אמר , שבשביל בחורה יפה כמוה , הוא מוכן לעשות הכול … שמעתי קולות של נשיקות , ואז הבת צחקקה וזה רק היה נשמע גרוע יותר ויותר .. בהתחלה לא האמנתי , חשבתי שזה סתם צירוף מקרים . אבל בהמשך השיחה שלהם הבנתי שזה נכון … הבנתי שמייקל בוגד בי ."


תגובות (5)

ראשוונה מושלם תמשיכי :)

02/02/2013 11:51

מווושלם תמשיייכי נווו!

04/02/2013 08:36

תמשיכייייייייי

08/02/2013 05:51

למה את לא ממשיכה את הסיפור?

14/02/2013 05:59

זהרררר תמשייייכי זה פשוווט מושלםם!!

15/02/2013 00:22
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך