ממש ממש ממש ממש ממש סורי על העיכוב , זו הייתה סוג של פרישה קצרצרה זמנית שאני מקווה שלא תקרה שוב >_<
מקווה שאהבתם את הפרק <3

החופשה הכי לא חופשתית שהייתי בה ~פרק 19~

20/02/2013 413 צפיות אין תגובות
ממש ממש ממש ממש ממש סורי על העיכוב , זו הייתה סוג של פרישה קצרצרה זמנית שאני מקווה שלא תקרה שוב >_<
מקווה שאהבתם את הפרק <3

כמה זמן לקח לי לגרום למישל ללכת לישון – אתם אפילו לא רוצים לתאר לעצמכם .
היית עייפה ותשושה אחרי המסיבה הזאת , ורציתי כבר להתקלח וללכת לישון .
אחרי שעה לכול היותר , אני ומישל כבר נרדמנו .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
למחרת קמתי בשעה 13:04 בצהרים .
אחרי הערב הארוך שהתמשך אתמול עד לפנות בוקר , הייתי חייבת לישון .
מה שהעיר אותי , היו הזמזומים המעצבנים של מישל . היא נשמעה כול כך שמחה .
"לה לה לה לה לההה !" שמעתי את קולה . עוד לא פתחתי עיניים , האמת היא – חשבתי שזה חלום . כי – למה שמישל תהיה שמחה כול כך על הבוקר , כשאתמול בערב היא גילתה שמייקל בוגד בה ?
"אוף נוגה, קרצייה אחת." שמעתי את מישל מתקרבת אליי. היה שקט במשך כמה שניות, אך מישל מיד הפרה אותו בכך שדחפה את אחת האוזניות שלה (על פול ווליום) לתוך אוזני .
"מישל!!!" התרוממתי מיד .
"טוב, אני אכבה את זה." היא מלמלה .
"רגע!" קראתי ושמתי את האוזנייה השניה . זה היה שיר של ג'סטין!
מישל הביטה בי בחיוך ממזרי .
"ממתי לך יש שירים של ג'סטין בפלאפון ?" שאלתי בהפתעה .
"הורדתי אותם הבוקר בשבילך ." היא שילבה ידיים ויצאה מהחדר .
"בשבילי ? אבל לי יש את הפלאפון שלי." קראתי לעברה , כי לא היה לי כוח לקום מהמיטה .
"כדי שלא תגמר לך הסוללה על הבוקר." היא אמרה . "את לא רוצה לבזבז את כולה על שירי רקע בארוחת הבוקר שלך, נכון?"
"נכון." עניתי . "רגע מה ?!"
מישל נכנסה לחדר עם מגש מנוקד בצבע תכלת , ועליו ארוחה ענקית ומגרה .
"סלט, טוסט עם הזיתים השחורים שאת אוהבת, מילקי וקפה." היא 'הציגה' לי את הארוחה .
הבטתי בה בפה פעור .
"דרך אגב , איזה טעם גלידה את יותר אוהבת , וניל או תות ? פשוט לא ידעתי מה לשים לך ליד הסופלה. אוי לא , גיליתי לך את הקינוח ." היא אמרה במהירות .
מיהרתי להצמיד את כף ידי למצחה .
"אין לי חום ." היא העיפה את היד שלי . "אוי, סליחה . הכאבתי לך? מצטערת יאו …"
"מישל את בסדר ?" אמרתי בבילבול . היא חייכה , סגרה את הדלת והתיישבה לידי על המיטה .
"קודם תאכלי ." היא האיצה בי .
"אבל אני רוצה לדעת," אמרתי . "כלומר- אתמול בלילה את היית פשוט שבורה, כאילו …"
"נוגה, נוגה, נוגה'לה …" היא נאנחה . "את יודעת , חשבתי על זה . והאמת המוזרה היא , שהיום בבוקר, כשישבתי במרפסת ושתיתי קפה, חשבתי לעצמי … מה אני מרגישה? איך אני מתקדמת הלאה? ועכשיו הבנתי… אני מרגישה הקלה." היא אמרה בשקט .
בהיתי בה .
"כאילו אבן גדולה ירדה לי מהלב. אני סוף סוף חופשייה, כשחושבים על זה. ואת יודעת? נראה לי שמייקל הולך לחטוף בגדול … כן, נוגה. עכשיו הוא יבין שבסוף , האהבה באמת כואבת."
היא קרצה, התרוממה, ובאה לצאת מהחדר, אך חזרה בה .
"רגע, עוד לא אמרת לי- וניל או תות?"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"אני הייתי מחטיפה לו." אשלי חתמה .
"אני הייתי משפילה אותו בפומבי ." שובל אמרה ולקחה שני דובדבנים מהקערה שהייתה על שולחן העץ.
"אפשר לחשוב, כולה נישק איזו אחת ." פרד אמר והניף את ידיו באוויר .
אשלי, שובל ואני הבטנו בו בתימהון .
"הוא נישק בת אחת, בזמן שהייתה לו חברה !" אשלי קראה .
"אבל נשיקות זה דבר טוב ." הוא אמר באדישות .
"פרד , תהיה בריא !" שובל קראה ונשענה על ניק , שהחזיר לה נשיקה על מצחה .
"בקיצור , קיבלתי ארוחת בוקר . רק כי היה לה מצב רוח . זה כזה מוזר ." אמרתי .
"איזה כיף לך ." אשלי נאנחה . "הלוואי שהייתה לי אחות ."
"אחותי , את חיה בסרט ." שובל צחקה . "אחות זה סיוט."
"כן," הסכמתי . "במיוחד כשהיא גדולה ממך."
"גם אחות קטנה זה גרוע." שובל אמרה . "ואני נדפקתי לגמרי – יש לי גם וגם !"
"נו באמת, שובי . בלה והאנה ממש נסיכות ." אשלי יצאה להגנתן של אחיותיה של שובל .
"אולי נעשה כבר משהו? משעמם לי לדבר על אחיות שלכן ." פרד אמר ואכל שני דובדבנים בבת אחת.
"אנחנו מחכים לאוסטין , סטיבן ורון . הם אמורים לבוא ואז אנחנו יוצאים לים." אשלי אמרה .
"לים?" שאלתי כדי להיות בטוחה . "חשבתי שרק נהיה אצלך בבית."
"נראה לך? כשאנחנו נפגשים זה תמיד לים, אלא אם כן מודיעים על משהו אחר." אשלי אמרה .
"אבל לא באלי על הים ." נשענתי על הספה לאחור .
"האמת שגם אני לא ממש רוצה ." שובל אמרה .
"אז בואו נעשה משהו אחר ." ניק קפץ מיד .
נשמעו שלושה נקישות מהירות על הדלת, ולפני שאשלי הספיקה לפתוח, אוסטין , רון וסטיבן כבר היו בסלון.
"היי," הבנים שהגיעו אמרו .
"היי," פרד, ניק, שובל ואני אמרנו .
רון התיישב על הספה לידי .
"היי." הוא חייך .
"היי." אמרתי ביובש .
סטיבן התיישב על הספה השניה, ליד שובל .
אשלי קמה מהספה והלכה לאוסטין .
"בסוף יכולת לבוא," ראיתי אותה לוחשת לו .
"המאמן שיחרר אותי רבע שעה לפני הזמן במיוחד בשביל לבוא . אמרתי לך שהוא מלך." אוסטין חיבק אותה, והיא השיבה לו בנשיקה דביקה .
שניהם הביאו כיסאות מהמטבח והתיישבו עליהם לידנו בסלון .
"אז לאן הולכים ?" רון פתח והעיף לי מבט חטוף .
"לא בא לי לים ." שובל אמרה .
"גם לי לא , אני עייף . וחוץ מיזה, הלכתי עם אח שלי היום מוקדם ." סטיבן אמר .
"נו, אז בואו נישאר פה . נראה איזה סרט או משהו ." שובל אמרה . אשלי עיקמה את אפה .
"הבית שלי משעמם . " היא אמרה .
"בכלל לא ." אמרתי ואוסטין הסכים איתי .
"יופי, אז נשארים ." שובל קבעה .
"ומה נעשה פה ?" רון , שכנראה היה להוט ללכת לים , אמר בשיעמום .
"לא יודעת ." שובל אמרה . "נראה סרט , נעשה משהו !"
אחרי ויכוח שהיה נראה כאילו שלא ייגמר , לבסוף רון ואשלי הסכימו שנראה סרט ונשאר בבית .
ואז עברנו לוויכוח הבא …
"אבל אני אומר לכם שכבר ראיתי את הסרט הזה !" סטיבן אמר . "הוא משעמם ."
"גם אני ראיתי אותו והוא מדהים !" שובל ענתה .
"הוא מלא בנשיקות . " פרד אמר ועיוות את פיו בצורה של נשיקה .
"חשבתי שנשיקות זה דבר טוב , פרד !" שובל ירתה .
"זה דבר טוב כשאתה עושה את זה , לא צופה בזה . אהמ אוסטין ואשלי ." הוא אמר , ואוסטין ואשלי התנתקו מנשיקתם .
"טוב, אז אם לא את הסרט שאני רוצה , אז בטוח לא את הסרט שאתה רוצה , כי הוא באמת גרוע."
"נו, אין שם הרבה דם . רק קצת ." פרד ניסה להרגיע .
"פרד , יש שם המון דם ." ניק יצא להגנת חברתו .
"טוב , טוב .." פרד אמר . "אז מה נראה כבר ?"
אחרי עוד כמה סרטים שפרד ושובל התנגדו עליהם , מצאנו בסוף סרט ששניהם הסכימו עליו, ומרוב שהם רבו כבר לא היה אכפת לנו מה אנחנו חושבים על הסרט .
ירדנו למרתף עם הפלזמה הענקית , הכנו פופקורן והזמנו פיצה ושתייה .
שובל וניק התיישבו על ספה שהייתה הכי מאחור . על פוף גדול וצהוב התיישבו אוסטין ואשלי . פרד התיישב על השטיח, סתם ככה . סטיבן התיישב על פוף כחול , ואני התיישבתי לידו על פוף ירוק .
וכמובן שרון נדבק אליי , והתיישב ביני לבין סטיבן על פוף בצבע כתום .
התחלנו לראות את הסרט .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך