מקווה שאהבתם ♥
אשמח לתגובות ^_^

החופשה הכי לא חופשתית שהייתי בה ~פרק 8~

14/01/2013 368 צפיות אין תגובות
מקווה שאהבתם ♥
אשמח לתגובות ^_^

למישל לקחו חמש שניות כדי לשכוח מליאם , והיא כבר הודיעה שהיא יורדת לבריכה .
"אז, נוגה, בראש שלך לבוא איתי ?" מישל חייכה וגררה את המזוודה שלה ליד המיטה.
"טוב ." לא שהיה לי משהו טוב יותר לעשות .
מישל הוציאה את כול בגדי הים שלה מהמזוודה , ועד שהיא סיימה לבחור אחד מהם , אני כבר סיימתי להתארגן .
לבשתי את הביקיני של ארצות הברית , זה שקניתי עם יובל ומיקה . מעליו לבשתי חולצה נופלת בצבע אדום , ושורט כחולים . נעלתי את הכפכפים הלבנים שלי משנה שעברה ונכנסתי לחדר .
"לעזור לך ?" התיישבתי על המיטה. היא משכה בכתיפייה .
"תבחרי אחד משניהם . איזה שאת תבחרי אני אקח ." היא אמרה .
"אז יש את זה ," היא אמרה בשמחה , הרימה בקיני בצבע אדום , וחייכה חיוך רחב .
"ויש את זה ." היא נאנחה , הרימה אחד שלם בצבע לבן , והשתעלה קלות .
הרמתי גבה .
"את האדום ?" אמרתי בנימת שאלה .
"נו טוב ." היא גלגלה את עינייה ונכנסה לשירותים כדי להתלבש .
יש לה קטעים כאלה , שאני מרגישה שהיא גורמת לי לאבד את השפיות .
"טוב , אני מוכנה ." היא יצאה החוצה לבושה בבקיני הדק והצמוד הזה .
היא לבשה גופייה נופלת מעל הבגד ים , ושורט קטנים .
אימא הופיעה לפתע , ועמדה בכניסה לחדר .
"קחו מגבות ." אימא חייכה . היא הניחה על המיטה שתי מגבות לבנות שקיבלנו מהבית מלון , ויצאה מהחדר . מישל נעלה כפכפים ולקחה משקפי שמש .
"אני חייבת להשתזף ." היא אמרה והציצה החוצה מהחלון . "השמש נעשה את העבודה ."
יצאנו מהחדר ומישל תקעה את משקפי השמש הגדולות שלה בשיער , מעל המצח .
"ירדנו למטה ," מישל אמרה לאמא וטיילור שישבו במרפסת ושתו משהו .
יצאנו מהחדר בטריקת דלת , ונכנסנו למעלית .
מישל בחנה את עצמה במראה שהייתה שתולה בקיר של המעלית , ונראתה מרוצה מעצמה.
מישל באמת ממש יפה. ממש.
המעלית הגיעה לקומת קרקע , ומישל ואני יצאנו החוצה והבטנו מסביב.
"הינה ," מישל הראתה לי שלט שעליו היה כתוב : 'לבריכה + חדר אוכל .' עם חץ ימינה .
לא הסתבכנו , ותוך רגע מצאנו את עצמנו בפתח הבריכה . היא הייתה ממש גדולה , ולא שהו בה יותר מדי אנשים . האמת , היא הייתה יחסית ריקה .
"הסתדרת טוב , מישל ." שמעתי קול מוכר . אני ומישל הסתובבנו , זה היה ליאם , שהחזיק מגב ודלי שחציו מלא במים , ועל הכתף שלו הייתה מגבת לבנה , שעלייה היה מוטבע סמל המלון .
הוא היה חתיך ממש , אני מודה . הוא היה בלי חולצה , לבש מכנסי גולשים ועל צווארו הייתה שרשרת .
השיער שלו התנופף קצת , והוא היה שזוף. הוא חייך חיוך מושלם .
" יפה , ליאם . אתה זוכר את השם שלי ." היא חייכה ושלבה ידיים .
"גם את זוכרת את שלי ." הוא קרץ . מישל צחקקה .
"סחתיין על ההתמצאות ." הוא אמר . "אמרת שאת פעם ראשונה כאן ."
"תודה . והאמת , לא אמרתי לך שזו הפעם הראשונה שאני כאן ." מישל גירדה בעורפה .
"אולי .." ליאם הביט ישר לתוך עינייה . "אבל בחורה כמוך הייתי זוכר."
התחלתי להרגיש מיותרת מרגע לרגע .
"טוב , תראי , אני ממש חייב ללכת לנקות בחדר כושר . אז .. נראה אותך אחר כך , מישל." הוא קרץ למישל והלך משם .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך