תודה לכם על ההקשבה ,ועל התגובות. אני באמת מעריכה את הכל !! זה היה חשוב ונתן לי מוטיבציה להמשיך!!! בקיצור..הסיפור ההוא התחלה של סדרה של כמה סיפורים.בקרוב יבוא ההמשך.ושוב תודה לכם! שלכם בהערכה ענקית! קייט ! (:

החייל שלי מחיל המודיעין -פרק ארבעים ושלוש אפילוג!!

29/05/2014 997 צפיות 4 תגובות
תודה לכם על ההקשבה ,ועל התגובות. אני באמת מעריכה את הכל !! זה היה חשוב ונתן לי מוטיבציה להמשיך!!! בקיצור..הסיפור ההוא התחלה של סדרה של כמה סיפורים.בקרוב יבוא ההמשך.ושוב תודה לכם! שלכם בהערכה ענקית! קייט ! (:

כמה שנים טובות עברו מאז לידת ביתי היא התפתחה והתחילה לדבר . וללכת .היא מתוקה והולכת לגן ..ולמדה לקרוא והגיע כבר לכיתה א' היא ילדה יפה נורא..דומה לי ..כמו שאמרו לי לי לפני שבע שנים כאשר היא נולדה .
היה לי קשה מאוד בהורות בתחלה..לילות לבנים..קשיים כלכליים קצת…תגובות מוגזמות של אחרים ..אבל גם הייתה תמיכה מההורים וזוגיות מושלמת שלי ושל עילאי..
בתכלס חברים..עברתי המון בחיים .. עברתי בגידה קשה אם אלון האהבה הראשונה שלי.
הכרתי בחור חדש שלא תיארתי לעצמי שנהייה זוג נשוי ונלד ילדים.
נכנסתי להריון בגיל 18 והפלתי.
עילאי לא רצה להיות איתי בזה ..
עילאי בגד בי ואני בו …
עברתי אונס…
אבא מת…
שכבתי עם החבר הטוב שלי שנכנסנו לקשר וזה קרה על היום הראשון…
הכרתי חובש נחמד בצבא שהיום הוא חבר טוב שלי …
אדר שלי מת…החיים שלי…
נכנסתי שוב להריון מעילאי…
החלטנו להשאיר את התינוק…או יותר נכון תינוקת..
עילאי הציע לי להתחתן איתו והסכמתי..התחתנו וילדתי את כרמלי שלי באמבולנס בלי כלום…בלי בעלי או אמא…רק עם החובשים..
אז כן עברתי הרבה בחיים..היה לי מצבי ייאוש נורא גדולים שרציתי פשוט למות…עברתי אהבה לא קלה…
אהבה קשה…אפשר להגיד שזו האהבה הראשונה שהיא הקשר הרציני ביותר שלי…עם אלון לדוגמא,לא הגעתי למין.ועילאי כן…ו
מי האמין שמפגישה של חבר טוב שבסך הכל הביא עוד חבר הוא לחץ לי את היד ..הכרנו והנה היום אנחנו נשואים…לא חשבתי לעצמי שזה יקרה.לא ציפתי שהוא יגיב להודעה שלי ששלחתי לו לפלאפון..והנה הוא הפתיע ועברנו דרך ארוכה ביחד…מסתבר שאני גם הראשונה שלו במין .. שמעו סך הכל אני מאושרת. הרגע המאושר שלי זה שכרמל התחילה לקשקש ולהגיד אבא..אמא..תודה בבקשה.
כשהיא התחילה ללכת ..והלכה לגן ולכיתה א' ..היא ילדה יפה אבל קצת ממזרית ..נקווה בשבילה שיהיה לה טוב..חינכתי אותה טוב בהרבה אהבה ואני מקווה שהיא תהייה ככה .אז היא קצת שובבה אבל היא תהייה בסדר .אז לסיכום חברי היקרים ..אני קצת אספר לכם מה קורה עם חבריי.
שיר חברתי הטובה חזרה לעומר והם התחתנו והיום יש להם תאומות בנות 3 .

זוהר התחתן עם אישה בשם לי והיום גם לו יש ילדים.יש לו ילדה בת 8 ותינוק בן 10 חודשים .אוריאל התחתן עם סיגל.היא הייתה בחתונה שלי הם התחתנו לפני שנה והיא אמורה ללדת בחודשים הקרובים .
ואני מאי,בת 37 וחצי.יש לי ילדה בת 17 שזוהי כרמל היפה שלי .כשהייתי בת 27 הולדתי תאומיים בנים .אחד בשם הראל ואחד בשם אדר על שמו של חברי הטוב ביותר . שניהם קיבלו את הגנים שלי ונולדו בלונדיינים.אני אומנם לא בלונדינית.אבל אמא שלי כן.הם ילדים טובים ותלמידים מצויינים כיום בני 10.כשהייתי בת 32 נולדה לי ירדן.הילדה היא בת 5 הילדה המתוקה ביותר שאפשר לתאר..שובבה אבל ילדה זהב חמה ואוהבת. ואני מקווה לחיים טובים עם משפחתי היקרה והטובה . תודה לכם שהקשבתם לי לסיפורי מגיל 17 עד היום..מודה לכם ואוהבת אותכם ומאחלת לכם חיים מאושרים! .כמו שבסוף לי יש..שאני חיה באושר עם עילאי בעלי .."החייל שלי מחיל המודיעין"


תגובות (4)

סיפור מושלםםםםםםםםם
ההמשך הוא על כרמל?

29/05/2014 21:09

ההמשך על כרמל כן (:

29/05/2014 21:13

אומיגד זה מדהים מחכה לעונה של כרמל

29/05/2014 21:18

וואו זה סיפור מדהים!

30/05/2014 19:06
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך