רק לידע כללי הסיפור אמיתי מילה במילה (-: 3 תגובות והמשך !

החיים היפים <3

07/06/2012 705 צפיות תגובה אחת
רק לידע כללי הסיפור אמיתי מילה במילה (-: 3 תגובות והמשך !

״החיים שלך מושלמים ״ מור אמרה .
הסתכלתי עליה בכוונה להגיד לא נכון , אבל ת׳כלס ? זה נכון .
יש לי שתי אחים גדולים , בנים , מדהימים שמפנקים , הורים שמפנקים , בית ענק , חבר מדהים וחברות מדהימות , יש לי דוד עם פיגור שכלי שגר איתי , והוא בן אדם מדהים ! יש לי בת דודה נסיכה , שהיא כמו אחות , אני גרה בישוב שקט עם ידידים וחברות , כל ערב כמעט כל המשפחה מתאספים אצלנו בבית , מה רע ?
״את צודקת ״ אמרתי , ״ אבל זה רק כי את בחיים שלי ״ .
מור היא אחת החברות הכי טובות שלי , יש לה אופי מדהים , היא ילדה שכולם אוהבים , אנחנו ביחד המון , לשנינו יש חבר מדהים , והכי טוב זה שאיתה אני מרגישה ממך פתוח לדבר על הכל , אבל באמת – ממש על הכול .
שתינו בנות 15 , כיתה ט , לומדות באותה כיתה , הכרנו בכיתה ז׳ , ישר הסתדרנו .
~צלצול להפסקה ~
״ דקה אני באה יפה ״ אמרתי .
ראיתי את טליה ונוי מחכות לי בכניסה לכיתה , יצאתי וחיבקתי את שתיהן .
״ אתם באות רגע לשירותים , לסדר את השיער ? בכל זאת אנחנו עוברות דרך כיתות יא , קצת לעשות רושם (-; ״ .אמרתי והם צחקו .
נכנסו לשירותים , והסתכלתי על עצמי במראה .
שיער חום מתולתל מהשורש , עיניים חומות גדולות , שפתיים עבות , צבע עור קצת כהה , מרוקאית איך לא ? , 1.69 עם חיוך רחב !
הסתכלתי על נוי , את האמת אני והיא ממש דומות , כל הזמן שואלים אותנו אם אנחנו אחיות ! ההבדל היחידי במראה היא שהיא עם צבע עור טיפה בהיר יותר , גשר , ואף טיפה גדול יותר .
אהה ושיער חלק .
טליה שונה מאיתנו מאוד , הסתכלתי עליה ואז שוב במראה .
״נוו בואי כבר יש לנו רק עוד 25 דקות ! ״ הם אמרו בו זמנית .
שלושתנו צחקנו , סידרתי טיפה את השיער ויצאנו .
נוי וטליה גם החברות הכי טובות שלי , נוי יותר .
יצאנו ל


תגובות (1)

יאאא דניאל מלא זמן לא היית פה !! D =
אההה ותמשיייכי !

08/06/2012 08:16
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך