nikolm24
אם תאהבו אני אמשיך :)

החיים לא תמיד דבש.. ~2~

nikolm24 07/06/2013 309 צפיות 7 תגובות
אם תאהבו אני אמשיך :)

הוא הוציא מחברת וקלמר והסתכל עליי ואמר "אז את ניקול אני מבין" וחייך. "כן" אמרתי וחייכתי אליו בחזרה והשפלתי את מבטי שוב.

וכך במשך כול השיעור לא המשכנו לדבר. אחרי השיעור הזה הייתה לנו הפסקה, לקחתי מהלוקר שלי את האוכל והלכתי לשבת בגינה על הספסל, כרגיל התבודדתי ולא דיברתי עם אף אחד .
ראיתי את כול הילדים רצים ומשחקים ומדברים וצוחקים עם חברים שלהם וחשבתי לעצמי "מה כבר עשיתי שאני צריכה להיות לבד? שאני צריכה לסבול את כול הבריונות הזאת?"
נאנחתי והוצאתי מהשקית אוכל שלי תפוח. כבר כמעט באתי לאכול אותו ושמעתי מאחורי " היי, אני יכול לשבת פה?" הסתובבתי אחורה וראיתי את טיילור, משום מה הלב שלי התחיל לדפוק בחוזקה, "אתה בטוח שאתה רוצה לשבת לידי?" שאלתי . "כן, למה לא ? " אמר והתיישב לידי .
"כול הבנות נדלקו עלייך וזה רק היום הראשון שלך פה, וכפי ששמת לב אותי לא מחבבים כול כך , אתה יכול להיות הילד הכי מקובל בשכבה ואתה בא לשבת לידי? "
"כן , את נראת לי ממש נחמדה דווקא, ואני לא בדיוק בקטע של כול הפרחות האלה" אמר וחייך אליי .
"אממ.. אני יכול לשאול שאלה ? הוסיף והסתכל לי בעיניים
הסתכלתי עליו בחזרה ולא הייתי מסוגלת להסתכל לו בעיניים. הסתכלתי על הדשא ואמרתי "כן בטח.. תשאל " "אממ בעצם עזבי לא נעים לי" אמר והסתכל על הרצפה.
"לא נו.. תשאל, אל תדאג " אמרתי והסתכלתי עליו
"אמ.. אז למה כולם יורדים עלייך?" שאל בחוסר ביטחון .
"אני לא יודעת, זה לא שקרה משהו, פשוט החליטו להיטפל אליי , אני תמיד השקעתי בלימודים ויש לי ציונים טובים ועל סמך זה כולם החליטו להיטפל אליי , ואני לא יודעת מה עשיתי רע שמגיע לי לסבול ככה " אמרתי והסגרתי את הדמעות בפנים.
"עם יש משהו שאני אוכל לעזור בו.. רק תגידי לי " אמר וחייך אליי
"אממ לא ניראה לי שיש משהו שאתה יכול לעזור לי בו, אבל אני עדיין לא מבינה איך החלטת לבוא ולשבת לידי במקום להיות עם כול הבנות היפות והמקובלות האלה" אמרתי
"את אולי לא הכי מקובלת אבל את מאוד יפה, לא פחות מהן" אמר לי וחייך אליי עם החיוך הכובש שלו .
חייכתי אליו בחזרה ובדיוק שנייה אחרי זה היה צלצול.
ישר שתינו רצנו מהספסל לכיתה כי היה לנו מתמטיקה.
נכנסו לכיתה וכול הילדים כבר היו שם , וכמו תמיד ידעתי שהם היו חייבים להגיד משהו , להעליב.
"אז מה הדבקת אותו גם?" שמעתי מילדה ואחרי זה כולם צחקו .
טיילור אמר לי לא להתייחס ולקח לי את היד והלכנו לשולחן שלנו, התיישבנו וטיילור אמר לי " אל תדאגי ,אני איתך והכול יהיה בסדר" . חייכתי ועצרתי את הדמעות, ולאחר כמה דקות המורה נכנס לכיתה והתחיל שיעור , במשך שעתיים של השיעור ראיתי ילדים מסתכלים עלי מהצד וצוחקים. עברו השעתיים של השיעור והשתחררנו הביתה. כשהתקדמתי לכיוון השער ראיתי את הבנות המקובלות של השכבה והן התאספו סביב טיילור ודיברו איתו , לא רציתי להתקרב אפילו כי ידעתי שישר יתחילו כול המילים הכואבות. התחלתי ללכת יותר מהר ובצד העין ראיתי אותן מדברות איתו ושמעתי אותן אומרות לו " יאוו הינה תראה, הינה חברה שלך " " לא היא ממש לא חברה שלי , אני בקושי מכיר אותה, היא סתם אחת " אמר להן .


תגובות (7)

תמשיכי !!!!מיד!!! ועכשיו!!!! ארררר עצבנית על טיילור!!! אררררררר רגע אולי זה לא הוא? או אולי הוא התבייש? או אולי הוא פוחד שירד לרמה של ניקול למרות שהיא יפב וחכמה? לא יודעת! תפתיעי אותי

07/06/2013 11:05

תמשיכי! (וואו זה היה קצת דוחה, מה שטיילור עשה!

07/06/2013 11:10

איזה מניאק טיילור… חח..
תמשכי דחוףף!!!!!

07/06/2013 11:35

מה?!?! איזה דבילללל! חייבת המשךךךך!

07/06/2013 12:03

תמשיכי :)

07/06/2013 13:05
LOL LOL

אני פאקינג לא מאמינה הוא היה חמוד!!!!
תמשיכייי

07/06/2013 13:13

תמשיכייי :)

08/06/2013 03:14
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך