תגייייבווו (:

החיים על פי עדן **פרק 12**

12/04/2013 706 צפיות 5 תגובות
תגייייבווו (:

ואז….הפסקתי אותו,
זאת הנשיקה הראשונה שלי
היא לא תיהיה עם מישהו שאני מכירה יום אחד , אני רוצה שהיא תיהיה באמת שהיא תיהיה מתוך אהבה, אני רוצה להכיר יותר את אלירן , לא סתם לנשק אותו בלי שאני מכירה אותו.
"אני מצטערת" אמרתי הורדתי את ראשי ושמתי את ידי על החזה שלו
הגלים מידי פעם הגיעו וגרמו לשנינו לזוז קצת
"זה בסדר, בל למה ?" אמר באי הבנה
"אני פשוט רוצה שהנשיקה הזאת יהיה אמיתית ושאני יכיר אותך קודם ולא סתם נשיקה " אמרתי לו וחייכתי.
הוא צחק ואמר " אני מבין אותך, וזה בסדר" , הוא נתן לי חיבוק ארוך והמשיך " רוצה לצאת לצאת מחר?,כידידים, בנתיםם" אמר לי וחייך חיוך רחב.
"בטח " חייכתי .
יצאנו מהמים והתיישבתי לי ליאת שדיברה עם ידיד של עוד "מה קרה שם הרגע ?" ליאת שאלה אותי וחייכה
"אני יספר לך אחרי זה אני לא רוצה שכלם ישמעו " אמרתי לה והמשכנו להשתזף.
הסתכלתי על אלירן לרגע וראיתי שהוא מדבר עם עוז, אני מקווה שעוז לא התחיל שוב עם זה שהוא שומר עליי יותר מידי , זה לא מתאים לי, שלא יתחיל לחקור את אלירן.
"ליאת את באה לשחק מטקות ?" שאלתי את ליאת והרמתי את המטקות שהבאתי מהבית.
"ייאלה בואי " היא אמרה, קמתי מהמגבת ששכבתי עליה וסידרתי את הבגד ים, הבאתי לליאת מטקה אחת והתחלנו לשחק.
אפשר להגיד שאנחנו לא יודעות לשחק בכלל, כל דקה הכדור נפל לנו וכולם צחקו עלינו.
עוז וחבר ששלו ירין ישר באו ולקחו לנו את המטקות ושיחקו דיי טוב.
המשכנו ככה את המשחקים, במטקות.
אחרי שיחקנו כדורגל , הייתי עם ליאת ירין ועוד כמה ידידות וחברים של עוז בקבוצה ,ובקבוצה שנגדנו עוז היה ,אלירן ,וכמה חברים של עוז וכמה ידידות שלו.
התחלנו במשחק והקבוצה של עוז הבקיעה לנו גול, הכדור היה אצל אלירן באתי לחטוף לו את הכדור ובטעות הפלתי אותו והכדור עבר לליאת ,הלכתי לאלירן כי ראיתי שהוא לא קם.
"וואי אלירן סליחה אני מצטערת אתה בסדר ?" שאלתי אותו בדאגה.
הוא צחק וקם "מפגר נבהלתי" אמרתי וצחקתי גם.
הוא עזר לי לקום וקירב אותי לגופו.
הדופק שלי עלה ,היינו קרובים מאוד, התחלתי להיחלץ , הוא החזיק בידי והרגשתי שכולי בלחץ., הוא התקרב אלי עוד קצת וחשבתי שהוא בא לנשק אותי אבל אז הוא הלך לכיוון האוזן שלי ואמר לי בלחש באוזן " אני מכבד אותך" הוא חייך עזב את היד שלי והלך.
חייכתי חיוך ענקי, ושמחתי שיש עוד בנים כאלה .
אחרי שניצחנו את הקבוצה של עוז, חזרנו הביתה ואלירן הקפיץ אותי את עוז ואת ליאת הביתה.
הוא שם את ליאת בבית שלה ונפרדתי ממנה, הגענו לבית שלי ושל עוז,ואלירן נכנס גם לבית שלנו כנראה שהוא נשאר אצלנו.
נכנסתי ישר להתקלח ,הורדתי את הבגד ים חפפתי חזק חזק את השיער מכל החול שהיה לי בו.
יצאתי מהמקלחת וניגבתי את עצמי בעזרת המגבת הורודה שלי , שמתי את המגבת על גבי גופי, המגבת כיסתה רק חצי מגופי , יצאתי מהמקלחת במהירות וראיתי את עוז ואלירן יושבים בשולחן הכתיבה שלי ליד המחשב שלי ומתעסקים בו, וכשהם שמעו את הדלת של המקלחת שלי נסגרת הם הסתובבו אליי ישר.
"מה אתם עושים פה ?" אמרתי בעצבנות."א..א…אנח.. "אלירן גימגם ולא הוריד את העיניים שלו ממני.
"אנחנו רק בדקנו משהו,שימי משהו על עצמך" עוז אמר לי ודחף את אלירן מחוץ לחדר שלי.
התעצבנתי על עוז, הלכתי לחדר ארונות שלי והוצאתי משם גינס קצר גופיה כחולה רויאל נופלת וממתחת שמתי סטרפלס שחור שלא יראו את החזיה.
התסכלתי במראה וסירקתי את שערי , ראיתי איך נשרפתי, הכתפיים שלי הרגליים והידיים ופנים היו אודמות יפות כזה,, שיזוף יפה חשבתי לעצמי וסיימתי להסתרק .
ראיתי שליאת שלחה לי הודעה ורשמה 'את חייבת לי עדיין הסבר'
' ואני ייתן לך אותו בואי אליי עכשיו'
'אני כמה דק אצלך' רשמה ועשתה חייכן קורץ.
ירדתי למטבח למטה ואמא ואבא לא היו בבית , עוז ואלירן ישבו בסלון ובאו לקום , הכנתי לעצמי קורונפלקס והכלתי להתיישב במקום שעוז ואלירן ,שעלו לחדר של עוז, ישבו על הספה.
ראיתי האנטומיה של גריי והייתי שקועה, אלירן ירד למטבח ולקח כוס מים, הוא התקרב לכיוון הסלון לאיפה שישבתי
"אני מצטער על מקודם " אמר לי אלירן חייך והוריד את ראשו.
"זה בסדר" חייכתי.
"תקשיבי לגבי מחר.." הוא התחיל להגיד לי ואני חשבתי שהוא הולך לבטל את הפגישה " תיהי מוכנה בשמונה וחצי טוב?" חייך חיוך רחב
"אין בעיה" אמרתי לו ולא הפסקנו להסתכל אחד על השנייה עד שצלצול בדלת קטע את הרגע ואלירן ישר עלה למעלה.


תגובות (5)

ואווווו תמשיכייי, סוף סוף חזרת !!!! יש לי סיפור חדש אשמח אם תקראי

13/04/2013 00:32

תמשיכיי :)

13/04/2013 02:48

תמשיכיי

13/04/2013 07:28

תמשכיייי

13/04/2013 11:17

תודה לכן כל כך !! אני אמשיך בקרוב :-*

13/04/2013 14:59
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך