לא כתבתי הרבה זמן כי היו לי הרבה דברים
אבל מבטיחה להתחיל לכתוב בעיכביות.
מקווה שתואהבו את הפרק תגיבו תגיבו ותגיבו הערות ומחמאות
שבת שלום מי לוב !!

החיים על פי עדן **פרק 13***

17/05/2013 733 צפיות 3 תגובות
לא כתבתי הרבה זמן כי היו לי הרבה דברים
אבל מבטיחה להתחיל לכתוב בעיכביות.
מקווה שתואהבו את הפרק תגיבו תגיבו ותגיבו הערות ומחמאות
שבת שלום מי לוב !!

״אמא, אמא , אמא, אני בשוק , איל אני שמחה בשבילך חברה שלי ״ ליאת צרחה וחיבקה אותי .
״שקט ליאת שקט, הוא ישמע ״ צחקתי ובו בזמן התעצבנתי עליה כי אלירן יכול לשמוע אותה.
״טוב טוב״ היא צחקה
ירדנו למטה לאכול תפוחוהיה לי ישר לעשות שחייה לילית בבריכה שלנו.
״את באה לשיחה לילית בבריכה ? ״ שאלתי את ליאת במבט ערמומי כשאנחנו יושבות בשולחן האוכל הלבן עם הכיסאות הלבנים שלנו .
״אין לי בגד ים״ אמרה לי ליאת בעצב
״בשביל מה אני פה ? ״ שאלתי אותה בציניות .
עלי ו לחדרי והבאתי לה את הבגד ים הסטרפלז הלבן שלי ואני שמתי את הבגד ים סטרפלז הסגול שלי.
ירדנו למטה ושמענו מהחד של עוד ארנבים בווליום גבוה ושמעתי אותו ואת אלירן צוחקים וזה גרם לי להעלות חיוך קטן על הפרצוף שלי.
ירדנו למטבח וראיתי את אמא ואבא יושבים מחובקים בסלון ״היי מה קורה ?״ שאלתי אותם
״בסדר אמרו לי אמא ואבא כשם ממשיכים להקשיב לחדשות.
״טוב…אנחנו בבריכה״ אמרתי להם , לקחתי קולה ושתי כוסות וליאת לקחה שתי חטיפים.
יצאנו לבריכה והיא הייתה מהממת ,בתוך הבריכה היו אורות שהאירו את הבריכה בצורה מושלמת , מסביב לבריכה היה דשא סמנטי נעים 4 כיסאות שיזוף ובאמצע שולחן מזכוכית עגול.
שמנו את הקולה הכוסות והחטיפים על השולחן וקפצנו ישר לבריכה , שחינו והשפרצנו מים אחת על השנייה .
לאחר 10 דקות של צחוקים והשתוללויות עוז ואלירן קפצו שניהם לבריכה, אך קפצו מעליי כי הייתי עם הגב אליהם.
לאחר שהם עלו מהמים צעקתי עליהם ״מטומטמים, הקם תן לי את הלב יכולתם להוריד לי את הראש״ והתחלתי לתת מכות קטנות בחזה השרירי של עוז, ואלירן ליאת ועוז לא הפסיקו לצחוק.
״אחותי אני אוהבת אותך״ אמר עוד ונתן לי חיבוק קטן.
צללנו והתחלנו להשפריץ אחד על השני.
צללתי ,פתחתי את עיניי וראיתי את אלירן ,גם הוא מתחת למים ,מולי וקרוב אליי ,חייכנו שנינו וחשפנות שיניים ישרות ולבנות.
עלינו לפני המים, לנשום אוויר, וחלק משערי היה על הפנים באתי להזיז איתו מעיניים את הרגשתי יד גדולה וחמה מזיזה את שיערי החום בהיר, פתחתי את עיניין וראיתי את אלירן וידו היית עדיין על שיערי.
״תודה״ אמרתי וחייכתי בבישנות.
ליאת שכנראה ראתה שאנחנו ברגע מביך ביותר ישר צעקה ״ רוצים משחק ?״
אלירן התעשת על עצמו הוריד את ידו משערי ואמר במהירות ״ איזה משחק ? ״
״טוב אז המשחק הולך ככה, אלירן ועוז יחזיקו אותי ואת עדן על הכתפיים שלהם והזוג הראון שיפיל את הזוג השני ינצח ״ אמרה בחיוך.
״ייאלה , אחותי איתי ״ אמר ישר עוז.
״במילא לא רציתי להיות איתך״ אמרה ליאת לעוז בצחוק , היא קרצה לו ושחתה לעבר אלירן.
אני וליאת עלינו על הכתפיים של הבנים והתחלנו לשחק.
דחפתי את ליאת והיא דחפה אותי גם ויצא מצב ששנינו נפלנו ביחד למים.
עלינו מתוך המים ולא הפסקנו לצחוק.
״בנות״ אמרו ביחד אלירן ועוז
״סתמו״ אמרנו אני וליאת ביחד וצחקנו כולנו.
יצאתי מהבריכה להביא עוד 2 כוסות לעוז ולאלירן, עליתי לחדרי ולקחתי את האייפון, ירדתי למטה ויצאתי לבריכה.
ראיתי את ליאת מצלמת את אלירן ועוז שהתחבקו חיבוק של גברים וישר קפצתי ונכנסתי לתמונה שלהם,הם צחקו ואני הוצאתי לשון בעודי מחבקת את הכתפיים של כל אחד מהם .
מזגתי לכל אחד קולה בכוסות וחילקתי להם, ישבנו על שפת הבריכה כשרגליהו בתוך המים.
ליאת ישבה לידי וביד אחת הייתה כוס הקולה שלי וביד אחת דיפדפתי באינסטינגרם שבאייפון שלי .
״בואי נצטלם״ אמרתי לליאת
״ייאלה עוז צלם אותנו״ אמרה ליאת ואני הבאתי לעוז את האייפון שלי כדי שיצלם אותנו.
הצטלמנו כמה תמונות ביחד ואז אלירן הצטרף לתמונות שלנו ואיכשהו יצא שאני והוא עשינו תמונה מחובקים ועוד מה תמונות מצחיקות, וקראנו לאמא שלי שתצלם את ארבעתנו ביחד.
אחרי שעה יצאנו מהבריכה ואלירן וליאת הלכו הביתה.
התקלחתי וירדתי לאכול ארוחת ערב,וישבתי עם אמא שלי בסלון.
״חמוד זה שהיה לה היום, מי זה ? ״ אמרה לי אימי
״אמא, שוב זה… זה אלירן חבר של *עוז* ״ והדגשתי את המילה האחרונה .
״בסדר בסדר״ אמרה והמשכנו לראות טלוויזיה .
לאחר חצי שעה עליתי לחדר וראיתי ששלחו לי הודעה בוואטצפ מאת אלירן אלמקייס.
׳? ׳ הוא שלח לי
׳?׳ שלחתי לה בחזרה.
׳מה קורה ? ׳
׳בסדר, מאיפה יש לך את המספר שלי?׳ שאלתי אותו.
׳שכחת שיש לך אח ? חחחח׳ כתב לי בחזרה
׳חחחח הבנתי אותך׳
׳באלך לשלוח לי את כל התמונות שלנו שעשינו היום ?׳
׳כן בטח שנייה׳ ושלחתי לו את כל התמונות
׳תודה, עכשיו יש לי תמונה שלך׳
׳חחחח בכיף׳ שלחתי לו וצחקתי בקול מהמבוכה.
לאחר חצי שעה ראיתי שהוא העלה תמונה שלי ,שלו של ליאת ושל עוז, ארבעתנו שאמא שלי צילמה אותנו.
בתמונה אלירן חיבק אותי במותניים , מצידי השני היה עוד לידו עמדה ליאת.
׳מסיבת באיכה בבית משפחת כהן׳ אלירן כתב בתמונה.
היום תוך 10 דקות 50 לייקים ומלא תגובות .
אך הייתה תגובה אית שמשכה את תשומת ליבי ׳ אלירנוש חתיך זאת שלידך לא לרמה שלך ׳ וחיוך קורץ.


תגובות (3)

חחח עלאק מחכה להמשך XD

17/05/2013 14:07

תמשיכיייייייי

17/05/2013 23:39

תמשיכיי

18/05/2013 12:10
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך