מה אתם חוושביייים ?
תגובות ,הארות,הערות,שינויים, סתם בירבורים...
יתקבלו בברכה
תהנו לקראו
עבדתי על הפרק הזה שעעעעעה ?ממממממה !!!???!?!?!?!
בפאקינג 2 בלילה ?? בגלל שאני אוהבת אותכם והיה לי "מוזה" לכתווב (-;
לוב אותתתכםםםם :-***

החיים על פי עדן **פרק 6***

13/12/2012 802 צפיות 2 תגובות
מה אתם חוושביייים ?
תגובות ,הארות,הערות,שינויים, סתם בירבורים...
יתקבלו בברכה
תהנו לקראו
עבדתי על הפרק הזה שעעעעעה ?ממממממה !!!???!?!?!?!
בפאקינג 2 בלילה ?? בגלל שאני אוהבת אותכם והיה לי "מוזה" לכתווב (-;
לוב אותתתכםםםם :-***

"האווווכל מוווכן !" צעקה אימי מהמטבח שבקומה התחתונה.
"ייאלה בואי בואי לאכול אני רבע "אמר לי עמית אחרי שהעברנו חצי שעה בחוויות וסיפורים בזמן שלא נפגשנו ,וזה המון זמן.
"י'שמן אחד " צחקתי
"נראה לך ??" הוא הצביע על הגוף שלו, במראה שני הוא באמת רזה ועם החולצה שהוא לבש רואים שרירים שמבצבצים להם.
ירדנו במהירות במדרגות וישבנו לאכול ,לאחר כמה דקות ירדו גם עוז ורון .

כשסיימנו לאכול עלינו אני ועמת לחדר שלי , " וואי משמם בוא נעשה משהו !" אמרתי לעמית.
" אולי ניכנס לבריכה שלך ?" שאל בקפיצה.
"וואי כן מתאים לי ייאלה " קפצתי ישר מהמיטה שלי.
"אבל שייט ….. אין לי בגד ים "
"אל תדאג אני ילך להביא לך מעוז, חכה שנייה " אמרתי לו והלכתי לחדר של עוז.
התפרצתי לחדר של עוז ובלי לשאול פתחתי את הארון של עוז וחיפשתי שורט לעמית " יש לך שורט לבריכה ?" שאלתי את עמית.
"יש דבר כזה שנקרא לדפוק בדלת את יודעת…לפני שנכנסים " אמר עוז בעצבנות.
"בסדר , סורי , יש לך אז ?? בבקשה " אמרתי כשהסתובבתי .
"למה את צריכה ?"
"אני ועמית נכנסים לבריכה ….יש לך ?" אמרתי בחוסר חשק לענות, רציתי כבר ללכת לבריכה, אני מתה על בריכות, מרעננות ביום קיץ חם בדיוק כמו היום….
עמית קם מהכיסא שעמד לצד המחשב שלו פנה לארון והוציא שורט יפה לבן עם פסים צבעוניים .
"תודה אחי, לוב יו " אמרתי לו בעודי יוצאת מהחדר שלו.
"קח תתלבש פה ואני יכנס למקלחת לשים את הבגד ים שלי.
"תודה " אמר חייך חיוך עם שיניים לבנות, חייכתי אליו בחזרה ונכנסתי לשירותים.
יצאתי לבושה בבגד ים סטרפלס סגול ומעל חלוק לבן .
עמית כבר היה לבוש בשורט ובלי חולצה , יש לו ריבועים פשוט מושלמים, ועם השפתיים שקצת עבות והידיים החלקות שלו שזה החולשה שלי, הוא ילד פשוט מושלם !!
חייכנו אחד לשני וירדנו במדרגות הלכנו מאחורי השולחן הגדול, פתחתי את החלון הגדול שהכניס אור הביתה, ולעינינו נחשפה הבריכה הגדולה שלי ,שמסביבה יש דשא סינטטי נעים עם שלוש כיסאות שיזוף ושולחן קטן ליד , ושימשה סגורה ליד השולחן.
נכנסנו לחצר , עמית כבר קפץ לבריכה ואני הורדתי את החלוק וקפצתי אחריו.
התחלנו להשפריץ אחד על השני מים, הטבענו אחד את השני , שחינו קצת וצחקנו המון, אחרי שעה שהיינו בבריכה יצאנו החוצה להשתזף קצת.
שכבנו על הכיסאות שזוף והסתכלנו אחד על השני , " התגעגעתי אלייך " אמרתי לעמית.
"גם אני מאוד " הוא אמר.
"אתמול בערב פחדתי ששכחת אותי, עדיין לא דיברנו חודשיים , היה איזשהו נתק ופחדתי ששחכת אותי " הורדתי את עיניי מעיניו כמתביישת.
" נראה לך שאני ישכח אותך את החברה הכי טובה שלי בכל העולם, התגעגעתי אלייך המון המון ובחיים לא שכחתי אותך !" הוא עידד אותי ,זה בדיוק מה שרציתי לשמוע ממנו , הוא היה החבר הכי טוב שלי כל השנים , קמנו אחד לשני והתחבקנו .
"רוצה משו לשתות ?"שאלתי אותו.
"וואי כן , אני גם רעב " אמר לי ושם יד על הבטן שלו.
"נו בטח " צחקתי, שמתי את החלוק עליי ונכנסתי לבית להביא משהו לשתות ולאכול.
הלכתי לכיוון המטבח וראיתי שעוז ורון יושבים בסלון ורואים טלוויזיה .
"מה קורה ?" שאל אותי עוז.
"בסדר"עניתי לו בעודי פותחת את המקרר ומוציאה נסטי .
בנוסף, הוצאתי עוגיות ועוגה טעימה שאמא שלי הכינה , ויצאתי למרפסת .
"יייאמייי " אמר עמית שהנחתי את העוגיות והנסטי על השולחן והתחיל "לטרוף" את האוכל.
"שנייה לא הבאתי כוסות אני רגע באה " ונכנסתי שב לבית.
הלכתי שוב לכיוון המטבח שמתי לב שרון נועץ בי מבטים " מה ?" אמרתי והרמתי קצת את קולי.
"סתם כלום " אמר לי עמית ועוז הסתכל עלינו .
שמתי לב שהא הסתכל על הגוף שלי כי החלוק היה פתוח וראו את הגוף עם הבגד ים , סגרתי וקשרתי את החלוק, המשכתי למטבח וראיתי את עוז נותן מרפק לעמית , לקחתי שתי כוסות ויצאתי למרפסת.
אני ועמית אכלנו ושתינו, והמשכנו להשתזף. אחרי חצי שעה של מנוחה נכנסנו שוב למים והמשכנו לשחק ,לצחוק ולהשתולל .
יצאנו מהמים נכנסו לבית כי כבר היה מאוחר והרמנו את הכלים שאכלנו ושתינו למטבח ועלינו לחדר שלי.
"אתה רוצה להיכנס פה להתקלח ?"שאלתי את עמית.
"אממממ טוב "
"סבבה אז יש מגבת בארון מתחת לכיור תיקח ואני לבנתיים יחכה בחדר עד שתסיים "
"סבבה, תודה עדן " הוא אמר ונכנס להתקלח.
"בטח " אמרתי לו ,שכבתי על המיטה פתחתי טלווייזה ולאט לאט התחלתי להירדם ……


תגובות (2)

תמשייכיי ומהר יפור מדהייייםםםם XD

14/12/2012 02:28

תודה לך, אני ימשיך בקרוב (-:

16/12/2012 15:47
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך