מקווה שתהנו (-*
סליחה ומחילה שהפרק קצר. לא נורא פעם הבאה יותר ארוך יהיה (:
ש ב ו ע ט ו ב ו ש ב ת ש ל ו ם וגם לי בע"ה !!

החיים על פי עדן **פרק 8***

08/02/2013 734 צפיות 4 תגובות
מקווה שתהנו (-*
סליחה ומחילה שהפרק קצר. לא נורא פעם הבאה יותר ארוך יהיה (:
ש ב ו ע ט ו ב ו ש ב ת ש ל ו ם וגם לי בע"ה !!

שי רצה לשירותים במהירות,ועז רץ אחריה לשירותים במהירות ומשאיר אותי ואת כל השכבה מסתכלת עליו….
"לא אני בשוק"אמרתי לליאת אחרי שנכנסי לכתה שלי , לאחר הדרמה שקרתה בשכבה לפני חמש דקות.
"שמעתי , וראיתי וסיפרו לי, אחיך מרגיש משהו בכלל לשי ?" שאלה אותי לאילת
"אין לי מושג, עדיין לא דיברנו על זה ממש " אמרתי לה והמורה לשיעור היסטוריה נכנסה לכיתה ואמרה לנו לשבת במקומותינו.
שי עוז לא נכנסו לשיעור היסטוריה וגם לא לשיעור מתמטיקה שהיה אחריו, כל משך שתי השיעורים חשבתי מה קורה עם עוז ושי , למרות שזה לא ענייני , זה עדיין עניין אותי מאוד.

הצלצול הגיע ואיתו כל כמויות הילדים שיצאו לחצר בית ספר להפסקה שכולם חיכו לה, בנים שיחקו כדורגל במגרש והזיו מאוד, היו בנות שישבו על ספסל וצחקו בקולי קולות.
אני חיפשתי את עוז, הייתי חייבת לדבר איתו לשאול אותו מה קורה.
ישבתי בספסל על כל שאר חברותיי ולפתע עמד מולנו רון "עדן ?" אמר בכל ערסי ,רון הוא סוג של ערס, הוא מחשיב את עצמו כערס כולם רואים אותו כערס מסוכן למרות שאני רואה אותו כמישהו שאני קוראת לו "ערס צעצוע" משחק אותה ערס מבחוץ משחק אותה קשוח מבפנים אבל זה לא מתאים לו כל זה , זה הכול פוזה.
"מה ?" עניתי לו בחוסר סבלנות, לא ממש מתתי עליו.
"עוז רוצה לדבר איתך,לקחו לו את האייפון הוא ביקש שאני יגיד לך לבוא אליו" הוא אמר לי
"איפה הוא ?" שאלתי אותו בעודי קמה מהספסל.
"בואי אני יראה לך" אמר לי רון והחל ללכת לכיון המנהלה של בית הספר.
"טוב אני ילך לדבר עם אחי , ונדבר עוד מעט טוב ?" אמרתי לחברותיי בכלליות .
"טוב" ענו לי והכלתי אחרי רון שהתקדם כב כמה מטרים מלפניי.
רון עצר במנהלה והסתובב לאחור כדי לראות אם אני מאחוריו והוא ראה שאני כמה מטרים מאחוריו.
"ייאלה נוו" צעק לעברי רון
"חכה חוצפן" התעצבנתי עליו
כשהגעתי למנהלה , החזיק רון בידי והחל למשוך אותי , "מה אתה עושה ? תעזוב אותי !" צעקתי לעבורו
"אז תזוזי יותר מהר !" אמר לעברי בחוסר סבלנות "ייאלה גם אתה חושב את עצמו מלך " אמרתי לרון בלי חסך במילים.
"כדאי לך לסתום כי מה זה אין לי כוח אלייך !" אמר בקביעה והמשיך ללכת
"אוייי אני ממש מפחדת ממך" צעקתי לעברו
הוא הפנה את מבטו אליי והמשיך ללכת וכך גם אני המשכתי ללכת .
עברנו את המנהלה , את שכבת ז' לאחר מכן עברנו את שכבת ח' ואז הלכנו למאחורי שכבה ט' שהיא בצד השני של השכבה שלנו.
ראיתי את עוז יושב בספסל, והלכתי לכיוונו, "עוז מה קורה?" שאלתי אותו "איך היה? דיברתי איתה?" לא הפסקתי לחקור אותו.
"אני אוהב אותה " הוא רק אמר לי לאחר כמה דקות של שתיקה


תגובות (4)

תמשיכיייי

08/02/2013 15:56

תמשיכייייייייייייייייייי הסיפור מהמם

09/02/2013 00:49

פחח יאוו את לא מבינה יש לי דוד בשם רון ואני והוא מתנהג כמו ערס ואני קוראת לו ערס. צעצוע איזה פוקב ייאלה אני רוצה המשךך

09/02/2013 08:29

תודה לכן אני ימשיך עוד היום או מחר, ושובל חחחחח פוווקס , אותו שם וגם ערס צעצוע !! (-:

09/02/2013 11:02
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך