סורייייייי שלא כתבתי המון זמן !! ונכון שזה לא ממש ממש ארוך , אני יפצה בפרק הבא מבטיחה !
נוו אז איך יצא ?? תגיבו אל תהיו עצלנים (-:

החיים על פי עדן ** פרק 7***

28/01/2013 757 צפיות 3 תגובות
סורייייייי שלא כתבתי המון זמן !! ונכון שזה לא ממש ממש ארוך , אני יפצה בפרק הבא מבטיחה !
נוו אז איך יצא ?? תגיבו אל תהיו עצלנים (-:

קמתי מהשינה החזקה שלי, פקחתי את עיניי ,הייתי מכורבלת בשמיכה שלי , מתחתי את גופי בעודי שוכבת במיטה , ואז … שמתי לב שאני עם בגד ים !!
הרצתי במוחי את אירועי האתמול , ונזכרתי שנתתי לעמית להתקלח ושכבתי במיטה וכנראה שנרדמתי! בלי מקלחת ! עם בגד ים!
לקחתי את האייפון שהיה מונח על השידה והסתכלתי על השעה 7:20 בבוקר , ״פויי ״ אמרתי
שלחתי במהירות לעמית הודעה ׳עמית אני ממש ממש ממש מצטערת לא שמתי לב שנרדמתי , הסתדרת ? מאוד מצטערת !׳ .
לאחר ששלחתי לעמית את ההודעה נכנסתי במהירות להתקלח , חפפתי את שערי טוב טוב כדי שכל הכלור של הבריכה ירד וסיבנתי את גופי , נשארתי עוד כמה דק מתחת לזרם המים החמים , ונזכרתי כמה נהנית אתמול בחברתו של עמית וכמה שהתגעגעתי אליו .
יצאתי מהמקלחת והתעטפתי בחלוק הארוך והלבן שלי ונעלתי את דלת חדרי.
נכנסתי לחדר הארונות הפרטי שלי והוצאתי חולצה קצרה לבנה זרוקה שמצוירים עליה תווים בשחור , מכנס שחור קצר וגבוה ונעליים גבוהות לבנות .
סיקרתי את שיערי הארוך שמתי על צווארי שרשרת ארוכה וביד שמאלי שלי שמתי שעון מזהב .
לקחתי את האייפון שלי וראיתי שעמית החסיר לי תשובה ׳ תרגעי, הכול בסדר , הסתדרתי, נתראה בבית ספר, רק אל תשכחי להתקלח אחרת יהיה לך ריח של כלור ׳ שלח לי עמית עם חיוך קורץ בסוף ההודעה.
צחקתי לעצמי וירדתי למטה למטבח , אימי לקחה אותי ואת עוז לבית ספר וכשנכנסו לשכבה שלנו לא האמנו למראה עינינו !!!

עדי הילדה עם הקול הצפצפני והסנובית המציקה ( מוזכרת בפרק 4 למי שלא זוכר ) רבה מכות עם שי החברה שלה סנובית ומציקה לא מחוץ מעדי ( דמות חדשה לא מוזכרת בפרקים הקודמים ) , הן משכו אחת לשנייה בשיער ומקללות אחת את השנייה ״ יבת *****״ צעקה עדי לעבר שי בעודה מושכת לה בשערות
״ חתיכת *** , קופצת ומתחילה עם כל בן שמגיע ולא אכפת לך מחברות שלך בכלל!!״ צעקה שי לעדי בעודה מושכת לה גם בשיערות
״ על מה הן מדברות ?״ שאלתי את עוז בשוק מוחלט
״ אין לי מושג ״ אמר לי
״ איך אין לך מושג, הרי אתה איתם ״ בחבורת המקובלים״ פחחח עלק אבל נגיד , ואתה לא יודע על מה הן מדברות ?״ אמרתי לו בציניות רבה
״ זה לא קשור, ואין לי מושג על מה הו מדברות ״ אמר קצת בעצבים .
״ואת ידעת !״ צעקה שוב שי ״ את ידעת ששמתי עין על עוז ואת בכול זאת פלירטתת איתו !! צעקה שי , וכשמה לב מה היא אמרה ושהיא צעקה ושטחי עוז עומד ושומע הכול היא שמה את שתי ידיה על פייה ואני הייתי בשוק מוחלט .


תגובות (3)

יצא יפה. ^^
את יכולה להגיב על הסיפור האחרון שלי?

28/01/2013 12:59

תמשיכייי אני תמייד קוראת את הסיפורים שלך :):)

28/01/2013 13:14

תודה לכן , אני ימשיך בקרוב (-:

30/01/2013 03:43
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך