מקווה שתאהבו את הסיפור שלי :)
תגיבו שאני ידע עם להמשיך את הסיפור או לא :)
תודה לקוראות / קוראים ומקווה שתהנו !!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

החיים ע"פ דנה (: ♥♥ *הקדמה* ♥♥

17/01/2014 787 צפיות 4 תגובות
מקווה שתאהבו את הסיפור שלי :)
תגיבו שאני ידע עם להמשיך את הסיפור או לא :)
תודה לקוראות / קוראים ומקווה שתהנו !!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

היי , אני דנה , אני בת 18 מתל אביב , אני רזה וגבוהה עם שיער חלק וקצר בצבע חום בהיר ועיניים ירוקות בהירות , אני גרה בוילה גדולה , עם בריכה , ג'קוזי , סנוקר , חדרים גדולים , ובית דיי גדול .
אני צאברית כלומר ילידת הארץ , וכך גם כל המשפחה שלי , – תוצרת הארץ :)
אני ילדה מצחיקה , כיפית , דיי יפה , רגישה , קצת מפונקת , ופחדנית ..
אני לא עובדת , עבדתי פעם כמלצרית במסעדה , אבל פיטרו אותי כי שפכתי מיץ בכוונה על האקס שלי שהיה במסעדה .
אני חייבת למצוא עבודה לפני שאני מתגייסת !!
סיימתי בית ספר ויש לי בגרות מלאה (:
הייתי בבית הספר ילדה דיי חננה ומשקיענית , אבל בסופו של דבר זה השתלם (:
יש לי חבר , הוא הבן אדם הכי מושלם בעולם זה ! קוראים לו דור , ואנחנו חברים כבר 4 שנים טובות , אף פעם לא יצא לנו להיפרד חס וחלילה או משהו כזה , – כי אנחנו כל כך אוהבים אחד את השני , דור בן 19 , גבוה עיניים כחולות ושיער שטני .
דור – , יודע עליי הכל , הוא בא אליי לבית ואני אליו ואנחנו מרגישים הכי חופשיים , אנחנו הכי פתוחים אחד בפני השני .
דרך אגב , לדור יש בית מהמם ! כמו שלי , וילה גדולה כזאת עם בריכה , חדרים גדולם , מושלם!
כל המשפחה שלי מכירה את דור כאילו הוא בן בית אצלנו ואותו דבר ככה איתי ועם המשפחה של דור.
אני חושבת שגבר צריך להיות רומנטי , לא הכי קיטשי אבל רומנטי , שיהיה רגיש לחברה שלו ושתמיד יהיה שם בשבילה , ושידע לפנק :) וזה – בדיוק דור !
אין בנאדם שמכיר אותי יותר טוב מדור ! חוץ מנדב , נדב הוא הידיד הכי טוב שלי עוד מהפעוטון , אנחנו מכירים כבר המון שנים ואנחנו הכי פתוחים אחד עם השני ! נדב גם יודע עליי הכל והיינו נפגשים כמעט כל יום , למה כמעט ? נדב התגייס לפני שנתיים לצבא, לחיל האויר , אני מתגעגעת אליו ולא רואה אותו הרבה .

יש לי אח בן 20 , קוראים לו טום , טום גובה רזה , הוא עם שיער חום בהיר ועיניים ירוקות כהות , אנחנו הכי קרובים בעולם למרות ההבדל גילאים , אנחנו פשוט החברים הכי טובים .
לטום יש חברה , קוראים לה רז , היא בת 20 עם שיער חום כהה ועיניים כחולות , אני לא הכי מחבבת אותה , היא כל הזמן מתגרה בי ורוצה לגרום לי להתעצבן , היחסים בינינו לא משהו אבל אני מנסה לא לפתח איתה ריב בשביל שטום לא ירגיש רע , אני לא רוצה לבאס אותו :/
טום כבר עשה צבא , הוא היה משרת בחיל הים והייתי מתגעגעת אליו מאוד .
אנחנו מספרים הכל אחד לשני , משתפים אחד את השני בהכל , צוחקים ביחד , מבלים ביחד , אחים טובים (:.
ועם כבר ענייני משפחה – יש לי את ההורים הכי מדהימים בעולם ! אמא שלי , קוראים לה רינת , היא בת 38 עובדת בבנק ישראל בתור מנהלת אגף א' , היא גבוה רזה , יש לה שיער חום כהה עם עיניים דבש , ואבא שלי , דן , המשפחה קוראת לו דני , הוא אבא מושלם , הוא גבוה , קצת שמנמן :/ והוא בן 41 והוא עובד כמנהל של רשת מלונות , יש לי שיער חום כהה ועיניים ירוקות .

אחותי הקטנה , היא בת 15 , קוראים לה שחר , היא האחות הכי חמודה בעולם , אני דיי קרובה אליה , אנחנו תמיד עושות שיחת בנות כמו ילדות קטנות , והכי כיף לי איתה בעולם (: יש לה שיער ארוך ארוך וחלק בצבע חום כהה ועיניים דבש כמו של אמא .
יש לנו כלב בבית שקוראים לו פונץ' הוא פודל ננסי גזעי והוא הכי חמוד בעולם !!
יש לי חברות טובות , לא הכי טובות – ולא בי אף אף וכאלו , פשוט חברות טובות , אני לא הכי מאמינה בחברות טובה , כי אני חושבת שתמיד יש עליות ומורדות וזה סתם יקלקל אם תהיה לי חברה טובה , אז אני מעדיפה חברות טובות מאשר bff..
קוראים להן רון והדר.
רון בת 18 כמוני , יש לה שיער תלתלים בצבע שחור ועיניים חומות , ההורים שלה גרושים והיא גרה רחוב לידי בתל אביב , כך שיוצא לנו להיפגש הרבה פעמים (:
הדר בת 18 וחצי היא גדולה ממני ומרון בכמה חודשים , יש לה שיער שטני ועיניים ירוקות כחולות , אלו העיניים הכי יפות שראיתי בחיים שלי !
היא גרה בדרום תל אביב שזה קצת יותר רחוק ממני אבל זה עדיין לא מונע מאיתנו להיפגש כל כמה ימים.
להדר אין חבר , היא גם לא הכי רוצה כי כשהיה לה חבר הוא בגד בה עם מישהי ומאז היא דיי שבורה :/

אני דיי מפונקת , אבל לא פרינססה , אני הנסיכה של הבית אבל יודעת גם לפעמים לצאת מהפינוק ולהתנסות בדברים חדשים .
אני אוהבת לכייף להתפנק להתלכלך , אני אוהבת את החיים !
התחביבים שלי הם , לצאת , ליסע , לטייל , להיות עם המשפחה ועם החברים שלי אבל משפחה לפני הכל !!
אני אוהבת לדבר המון , ואני חושבת שזה אחד המגרעות שבי -_-
אני ילדה עם המון פוטנציאל כמו שהמורה שלי הייתה אומרת לי , יש לי דרישות והתחייבויות ואני עומדת בהם , יש לי חלומות כמו לכולם וגם יש לי שאיפות גדולות.
המקומות האהובים עליי הכי בעולם הם הים( לא משנה איזה ) , ארצות הבית , לונדון והוליווד :)
ביקרתי כבר בכולם וזה היה פשוט חלום התגשם !!
אני שונאת : חרקים , בשר ודגי מאכל. ובילדים ? שונאת מתנשאים / מתנשאות קנאיות/ קנאים :(
אני צמחונית , ועם אתם שואלים למה זה כי אני לא יכולה לחשוב על זה שאני יאכל חיות שבסך הכל לא מיצו את חיים שלהם כבר הופכים אותם לסטייק :O
אבל זה לא מונע ממני לאכול דברים אחרים כי אני הכי אוהבת בעולם אוכל , המאכל האהוב עליי הוא רביולי ( רביולי זה סוג של פסטה כזו ..) עם גבינה :)
הדבר הכי מעציב אותי בעולם הזה זה נושא הבריונות , אני שונאת את הילדים הקנאים האלו שרק מחפשים להציק כל הזמן לאחרים , ועברתי תקופה דיי קצרה כזו , לא של בריונות , פשוט של נידוי מהחברה , ולא ייחסתי לזה חשיבות וזה פסק.
אני מפחדת מכל הקטע הזה של עניים ואני ממש מרחמת עליהם , אני כל כך רוצה לבוא ולעזור להם , ולמרות שאני גר בוילה הגדולה הזאתי , אני עדיין מנסה להזדהות איתם.
אני אוהבת שלום , טוב , ושהעולם יהי ורוד כי חיים רק פעם אחת ! מה ? לא ככה? :)
טוב אז…. אתם יודעים עליי ועל חיי כל מה שצריך !! שנתחיל ?


תגובות (4)

את כותבת יפה !! ממש אהבתי !
תתחילי את הפרק הראשון(:

17/01/2014 05:36

אוקיי אז אהבתי נורא את התיאורים הברורים והמדוייקים בהתחלה,
אבל אני חושבת שלמרות שקוראים לסיפור "החיים על פי דנה" את צריכה להתמקד לא רק בדנה אלא גם במשפחתה, חבריה, החברה הכי טובה שלה, ולספר כל מיני סיפורים שקרו בחייה, חוץ מזה זה היה מעולה המשיכי כך (:

17/01/2014 05:44

מושלללםםם

17/01/2014 06:29

מהמם!! תמשיכי!!

17/01/2014 12:54
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך