החיים ע"פ זואי/ פרק 1

noagoni 27/11/2011 746 צפיות 2 תגובות

היום בבית הספר בשיעור תנ"ך, למדנו על שמואל . באמצע השיעור נכנס המנהל והודיע ש… רגע, איזה מספרת אני?! אני זואי ואני בת חמש-עשרה, לומדת בתיכון שלא לומדים בו, כלומר זה בית ספר מיוחד שלומדים בו רק ריקודים, לשיר וכאלה. (בית ספר לאומנויות). אז איפה הייתי? אה כן. המנהל אמר: "תכירו את נתי. הוא תלמיד חדש." -הוא היה חתיך ברמות ! אני ממש מקווה שהוא ישב ליידי ?! כאילו, אף אחד לא יושב לידי. וזה קרה. נתי ישב לידי. אני רציתי להגיד לו משהו, אבל הוא רק צייר משהו ולא דיבר .

ואז מרב שיעמום ורצון שהוא ידבר,עשיתי 'כאילו' אני 'מפילה' את המחק שלי כדי שהוא ירצה לעזור וזה .. וידבר ?! אוי נו באמת זואי? ואז הוא הרים לי את המחק והסתכלתי לו בעיניים. והוא? גם עליי. כעבור חודש של להפיל את המחק, זה נראלי כמו הרגל בשבילו. והוא דיבר מידי פעם. הוא היה מנותק מהעולם.

אז יום אחד, שהייתי בדרך הבייתה, נתי תפס אותי ואמר לי: "זואי, את יכולה לעזור לי?" -זאת ההזדמנות שלי =]- אמרתי :"כן, במה אוכל לעזור?" והוא אמר: "יש איזה ילדה שאני אוהב, את יכולה לעזור לי?" לרגע נעצרתי. כאילו, את מי נתי אוהב? אני ממש בדיכי. אני לא אוכל שבועות =[ .


תגובות (2)

זה מתחיל טוב! תמשיכי! אני רוצה לראות לאן זה הולך =]

01/12/2011 14:09

לא הבנתי כמה דברים
אבל זה סיפור נחמד מאוד!

11/12/2011 11:01
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך