Music????
אין לי מושג אם הסיפור טוב או לא (לבנתיים)...אז בבקשה תגיבו...

החיים שאחרי פרק 2

Music???? 31/03/2016 619 צפיות 6 תגובות
אין לי מושג אם הסיפור טוב או לא (לבנתיים)...אז בבקשה תגיבו...

אני דוחפת מעט את השער הגדול של בית העלמין ונכנסת,מנסה להיזכר איפה החלקה שלך.
אני מדשדשת בית הקברים שהפנס של הפלאפון מאיר לי את הדרך ופתאום אני רואה את המצבה שעליה כתוב " ליאור מרציאנו בן אסתר וראובן ז"ל אח,בן,נער צעיר נלקח מעימנו ת.נ.צ.ב.ה"
והכל חוזר וגם הדמעות.
אני זאת שהייתה איתו בשנוה האחרונה של חייו החזיקה בידו וביקשה ממנו לא ללכת,לא להשאיר אותה לבד,אבל הוא הלך ובמילותיו האחרונות ביקש:"מיקה,אל תדברי,אל תוותרי,אל תאבדי את הרצון בחיים,מלמעלה אני אמשיך לשמור עלייך" והדמעות המשיכו לזרום ואז,החדר ההוא,בבית החולים ההוא,נשמע צליל חד וארוך ומיד נכנסו בבהלה רופאה ואחות ולאחר דקה קבעו את מותו.
אמא ואבא היו בדיוק בדרכם לעוד ביקור ואסף הלך לקנות מים,רק אני הייתי שם,בוכה בעיניים אדומות ושקועות מחוסר שינה.
"למה הלכת?"אני לוחשת ומניחה ראשי על המצבה הדוממה."למה?!"אני מוסיפה ואז חוזרת דממת המוות אל בית העלמין.
אני קמה ומנקה מגופי את האדמה שדבקה בו,מעיפה מבט אחרון לקבר והולכת.
אני יושבת על ספסל באחת הפארקים,שנראה לי מוכר,ופשוט נותנת לדמעות לזרום,אבל צילצול הפלאפון מפריע,הפזמון של השיר sorry של ג'סטין ביבר התנגן בקול והצג הראה "kn" קנדל,החברה הכי טובה שלי מאמריקה. אני מנגבת את הדמעות ועונה.
"היי,צריכה אותי?"אני עונה ושואלת.
"את על רמקול וקיילי פה לידי"היא עונה,קיילי זאת גם החברה הכי טובה שלי מאמריקה,הן תאומות זהות כמעט לחלוטין.
"היי קיי,איך אצלכן?" אני שואלת.
"הערב אנחנו יוצאות,אבל לא יהיה כיף כמו שהיה איתך…"הן אומרות בקול עצוב.
"עכשיו ערב"אני אומרת להן,מפגרת הן באמריקה.
"עכשיו 12:00AM"קנדל אומרת.
"אצלכן,אצלי 9:00PM"אני עונה ומגחכת.
"היית אצלו?"קיילי שואלת ואני מבינה למה היא מתכוונת.
"לפני 20 דקות בערך,בכיתי כל כך שלא נררה לי שנשאר לי דמעות לאזכרה בסוף החופש,הוא נפטר ביום הראשון ללימודים"אני אומרת בקול שבור.
"אאנחנו אוהבות אותך אפילו מרחוק" הן אמרו ועשו קולות נשיקה
"גם אני אתכן"אמרתי.
"טוב,חייבות לנתק,ביי" קנדל אמרה.
"ביי"אמרתי והן ניתקו.
בהרגשה משופרת,הלכתי לבית של לימור ואיתן וחיפשתי ערוצים מעניינים בטלוויזיה,היה משעמם אז החלטתי לנוח טיפה רק שבסוף נרדמתי על הספה בסלון.


תגובות (6)

התחלה יפה תמשיכי

01/04/2016 01:47

מחכה להמשך…בכוונה עשית שלא מסופר הרבה פרטים על ליאור?

01/04/2016 12:41

    בהמשך הכל יהיה מובן…

    01/04/2016 14:42

הסיפור מעולה

01/04/2016 12:41

סיפור ממש יפה מחכה להמשך..

07/04/2016 23:23
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך