"החיים שלי הם רכבת הרים, כמו בפעם הראשונה שהכרנו"

04/08/2014 938 צפיות תגובה אחת

היא עמדה בתור לרכבת הרים. היא הרגישה כל כך לא שייכת. עומדת בתור לרכבת ההרים הכי גדולה ביורו דיסני רק כדי להוכיח למשפחה שלה ולעצמה שהיא יכולה לעשות את זה. ואז הוא עבר. היא הוקסמה מהמראה שלו. תוך שניות שכחה שיש לה חבר בבית ויש לו מחר יום הולדת. היא ידעה שהיא רוצה אותו כשהוא הביט בה. הוא חזר בתור ועמד לידה. הוא פצח את פיו ושאל באנגלית מושלמת : "את מהאיזור או תיירת?". היא לא ידעה להסביר למה אבל ענתה בעברית : "תיירת מישראל".
"דניאל עמר" אמר בחיוך והושיט יד.
"קים בן חיים" אמרה ולחצה את ידו. ברגע שידיהם נגעו הם ידעו שזאת אהבה. אהבה ממבט ראשון. זאת שהיא חשבה שיש לה עם חבר שלה. עד אותו היום.
היא מיהרה לשלוח לו הודעה. לחבר שלה שברגעים ההם הפך לאקס.
הם עלו יחד על הרכבת אחרי חצי שעה של המתנה והיכרות מעמיקה שבה הבינו שהם יגורו אחד מול השני. תרתי משמע. הוא בן 16 והיא רק 14.5 אבל זה לא מה שעצר בעדיהם. בנקודה הכי גבוהה לפני הנפילה הוא אמר לה " אני אשמח ליפול איתך אל הלא ידוע אם תרשי לי" היא החזיקה את ידו חזק ונישקה אותו. הנשיקה הייתה שונה מהאחרות שלה. הם ידעו שזהו התחלה של סיפור אהבה גדול.

כעבור 6 שנים :

היא חזרה מותשת מהעבודה ניזכרת שהיום הוא היום שבו ניפגשו לראשונה. ה6 שנים האלו היו טעונות עם הרבה ריבים בעיקר בתקופה ההיא. אבל הם התגברו על רובם. היא הייתה בטוחה ששכח וששוב יצא עם החברים שלו. הוא חיכה לה בחדר. על הרצפה היו מונחים נרות בצורת לב.
"אני זוכר את הרגע שראיתי אותך. זה לא היה ברכבת הרים הגדולה ההיא אלא ברכבת הרים הקטנה של הילדים. עלית עם שלושה ילדים קטנים. חייכת ולא הפסקת לצחוק איתם. באותו רגע התאהבתי בך. החיים שלי הם כמו רכבת הרים כמו בפעם הראשונה שפגשתי אותך. זה גורל. אני יודע. עקבתי אחרייך לכל מתקן ביום ההוא ועזרתי אומץ רק כשראיתי אותך בתור. הפנטט אותי עם היופי שלך. אני אוהב אותך אז רציתי לשאול אותך. האם תסכימי להיות קים עמר וליפול איתי אל הלא ידוע?" אמר כרע ברך והוציא מכיסו טבעת.
בלי היסוס היא נישקה אותו וצעקה : "כן כן כן ועוד פעם כן" דמעות השמחה התערבבו עם דמעות הצחוק והם נותרו שם בחדר ההוא שני האנשים הכי מאושרים בעולם שבאותו לילה התחילו משפחה חדשה. משפחה מאושרת.


תגובות (1)

הקיטש, כמה שאני אוהבת את הקיטש.

05/08/2014 00:39
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך