אותך אני אוהבת
טוב אז איך ההקדמה???!!
בבקשה תגיבו זה ממש חשוב לי
כי ככה אני ידע אם לכתוב את ההמשך או להפסיק ברגע זה ...

החיים שלי -הקדמה

אותך אני אוהבת 22/10/2013 685 צפיות 2 תגובות
טוב אז איך ההקדמה???!!
בבקשה תגיבו זה ממש חשוב לי
כי ככה אני ידע אם לכתוב את ההמשך או להפסיק ברגע זה ...

אוקיי אז היי אני אנולי (אני יודעת שם מוזר אבל אני אוהבת אותו ) אני בת 14 עוד מעט 15 יאיי … אין לי אחים,אני גרה בראשון לציון ,להורים שלי יש חברה משלהם ,טוב אל עצמי אני יספר עוד בהמשך …
יש לי ידיד טוב אנחנו מכירים מגיל 3 קוראים לו גיא כן אנחנו ידידם די טובים ויש לי עוד ידיד טוב אבל אנחנו מכירים מגיל 6 ושמו דילן .
יש לי 2 חברות ממש טובות אני מספרת להן הכל כולל הכל … חחח … קוראים להן מיקה וקמליה … ואיי אנחנו חברות מגיל צעיר אין אי אפשר להפריד בינינו סוד של מישהי אחת הוא סוד של כולן ,אנחנו כמו אחיות אני מטורפת עלייהם .
מה עוד לספר לכם עליי אני גרה בדירה דיי גדולה,
חבר ?! לא אין לי חבר ..
מראה חיצוני מלאה במקומות הנכונים לא רזה מידי ולא שמנה מידי חברות שלי כמוני … יש לי שיער וחום ועניים כחולות
למיקה עניים חומות ושעיר שחור
ולקמילה עניים ירוקות ושיער שטני .
טוב אני כמו כול הבנות הרגילות אוהבת קניות,מסיבות ולהנות .
החדר שלי ממש גול יש לי ארון ענק , מיטה גדולה , שלחן עבודה , מראה ענקית , שידה ולידה החדר מקלחת משלי =) .
אני לא מפונקת בכלל גם אם זה נראה ככה .
וגם אתם תיהיו בשוק אבל אני בכלל לא מקובלת אני ילדה רגילה בבית ספר ובשכבה .
אהה ושכחתי להזכיר אני רוסיה ,
כן כן בדיוק זה מה שהכי מוזר ..חחח
אני לא מעשנת ולא שותה לדעתי זה סתם הורס את החיים ..
טוב נסםר לכם על גיא … מה לספר לכם , אוווו יש לי הוא ילד דיי חתיך עניים עפורות ירוקות שיער שטני ,קיצר חתיך *~* …
הוא לא בכיתה שלי אבל אנחנו באותה שיכבה .. חשבנו להיות חברים אבל זה לא הלך ולדעתי מזל ..חחח…
וכמובן דילן שיער בלונדיני עניים ירוקות קוביות חתיך *~* אין בת שלא תיתאהב בו ..
טוב לבנתיים ניראה לי מספיק …
ואם לא תגלו עליי עוד בהמשך …


תגובות (2)

שמע מענייין מחכה להמשך

23/10/2013 11:19

תמשיכיי יפה מאוד

24/10/2013 04:26
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך