אני ממש מצטערת שלא המשכתי הרבה זמן......הייתי ממש עמוסה אבל אני מבטיחה שאני אעלה את הפרקים באופן סדיר :) נ.ב. רונה בחרה בסוף בטובה של אחיה! מה אתם חושבים על זה? והאם שון יקרע את החוזה או שיקרה משהו? את זה תגלו רק בפרק הבא! מקווה שאהבתם :)

החיים שלי השתנו – פרק 3

06/10/2013 655 צפיות 2 תגובות
אני ממש מצטערת שלא המשכתי הרבה זמן......הייתי ממש עמוסה אבל אני מבטיחה שאני אעלה את הפרקים באופן סדיר :) נ.ב. רונה בחרה בסוף בטובה של אחיה! מה אתם חושבים על זה? והאם שון יקרע את החוזה או שיקרה משהו? את זה תגלו רק בפרק הבא! מקווה שאהבתם :)

מנקודת מבטה של רונה :

נכנסתי אל האחוזה הענקית שבה שכנה הלהקה. נזכרתי שהאמרגן אמר לי שהשם של הלהקה הוא "bang" . אני כל כך לחוצה . שמישהו יעזור לי .
האחוזה כל כך ענקית. אני חושבת שאני הולכת להתעלף עכשיו.
ראיתי את המנהל של הלהקה . הוא היה עם שיער שחור קצר ועיניו היו חומות.
"שלום רון יקירי!אני רוברט ומעכשיו אני אהיה המנהל שלך!" אמר המנהל ששמו רוברט בהתרגשות רבה.
"נעים מאוד רוברט." אמרתי בביישנות.
איך אני אסתדר??אני הרי שקרנית גרועה . טוב נו , אני אעשה הכל בשביל אחי שדאג לי כל חיי אחרי שהורינו נטשו אותנו.
"טוב אז כשכבר הכרנו אחד את השני , אני אכיר לך את חבריך ללהקה!" אמר רוברט בהתלהבות.
פתאום ראיתי 3 בחורים שנראו כמו אלים . הייתה להם איזושהי רוח אלוהית שאי אפשר להסביר אותה . הם היו יפים . הם היו הדוגמה ליופי המושלם .
"רון תכיר , זה ג'יימס , מתופף הלהקה , זה מייקל , גיטריסט הלהקה , ואחרון חביב , זהו שון." אמר המנהל בחברותיות.
ג'יימס נראה ממש נחמד , וכך גם מייקל . אבל שון נראה לי בחור ממש מתוסבך . לא נראה לי שאני אסתדר איתו , אבל אני אשתדל כמה שאני יכולה.
"היי חבר'ה" . אמרתי בביישנות.
"אפשר לדעת למה לעזאזל הוא פה?! אנחנו ממש לא צריכים עוד אנשים בלהקה!" אמר הבחור הבלונדיני ששמו שון . יותר חוסר טקט מזה אין.
"שון מספיק עם השטויות האלה! בוא פשוט נסתדר וזהו!" אמר האמרגן.
פחדתי מאוד . פחדתי שהערה של בחור אחד תהרוס את החלום של אחי . הסתכלתי עליו במבט מפוחד ולצערי הוא ניצל זאת .
"אז רון , או איך שלא קוראים לך ……. בוא נשמע אותך שר……." אמר שון בטון שטני.
"שון מספיק עם זה!" סינן רוברט בכעס .
"רוברט אתה הורס הכל…….נו שון בוא נשמע אותך שר……..ותזכור שאם לא תשיר …… החוזה אצלי והוא הולך להיות קרוע…….." אמר שון וגיחך בקול שטני .
3…..2……1……
הוא עמד לקרוע את החוזה…….ואז………..


תגובות (2)

הסיפור ממש חמוד עכשיו קראתי את כל הפרקים אבל הוא מתקדם ממש מהר .
תוסיפי תיאורים ורגשות ככה זה יהיה יותר מעניין .
מקווה שלא פגעתי :)
תמשיכי ^_^

06/10/2013 15:01

תודה :) אני אקח את העצות שאמרת לתשומת ליבי :)

07/10/2013 07:36
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך