מה אתם חושבים??האם רונה תתחבר יותר לג'יימס , או אולי דווקא לשון המתוסבך?
מקווה שאהבתם! :)

החיים שלי השתנו – פרק 4

07/11/2013 669 צפיות אין תגובות
מה אתם חושבים??האם רונה תתחבר יותר לג'יימס , או אולי דווקא לשון המתוסבך?
מקווה שאהבתם! :)

נקודת המבט של רונה :

הוא עמד לקרוע את החוזה…..ואז…..
"oh , everybody starry eyed , and everybody glows….."
התחלתי לשיר בלי הכנה מוקדמת . אני לא יודעת למה , אבל זה פשוט יצא ממני . אחרי שסיימתי לשיר , כולם עמדו שם המומים , כולל שון . נכון שפעם אחת אמרו לי שיש לי קול יפה , אבל זאת הייתה רק פעם אחת וגם אז לא חשבתי שיש לי קול של זמרת .
"טוב , אז אני אלך מפה . אין לי עצבים עם כל השטויות האלה של להוסיף זמר חדש . " אמר שון בכעס, וטרק את הדלת בחוזקה אחריו. לא הבנתי בדיוק מה יש לו ממני , אבל כמו שאמרתי : אני אעשה הכל בשביל אחי שהגן עליי כל חייו .
פתאום רוברט , מנהל הלהקה , בא ואמר : "קדימה חברים , בואו נלך . רון , אלן יכיר לך את המקום ואני אלך לדבר עם שאר חבריך ללהקה." אמר רוברט.
"בשמחה." אמרתי לרוברט .
כשהם הלכו , אחד מהם אמר לי , אני חושבת שקוראים לו ג'יימס , דבר כזה : "אתה שר מאוד יפה." מספיק חלש כדי שאף אחד אחר חוץ ממני לא ישמע , ומספיק חזק כדי שרק אני אשמע.
לא ידעתי מה להגיד , אז פשוט חייכתי בביישנות .
אחרי שהמנהל ושאר חבריי ללהקה הלכו , בא אליי אלן העוזר ואומר לי : "רונה , אני צריך להגיד לך משהו . "
"מה אתה רוצה להגיד לי?" שאלתי.
"אני צריך שאת ושון תסתדרו." אמר אלן בדאגה.
"בשביל מה ? " שאלתי בסקרנות.
"שון….הוא מנהיג הלהקה."
אוי לא .
"ומה זה אומר?"
"שהוא יכול להעיף אותך מהלהקה אם לא תקשיבי לו . הוא מאוד שחצן ואגואיסט ."
אוי לא . זה לא טוב .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך