מקווה שאהבתם חבר'ה! :) מה לדעתכם קרה לאח התאום של רונה??

החיים שלי השתנו (שיניתי את השם מ"הלהקה") – פרק 1

27/07/2013 1028 צפיות 4 תגובות
מקווה שאהבתם חבר'ה! :) מה לדעתכם קרה לאח התאום של רונה??

נקודת המבט של רונה :

קמתי ממיטתי הקטנה והלכתי מהדירה החלודה שלי כדי ללכת למשפחה שבה אני צריכה לשרת כיוון שאני ענייה ואין לי ממה לשלם . בדקתי מה השעה בשעון של הבניין וגיליתי שהשעה היא כבר 10 בבוקר ! שיט אני מאחרת ! הייתי צריכה להיות שם כבר לפני שעה ! פספסתי את האוטובוס ואני גם מאחרת………. איזה ביש מזל יש לי היום ! התחלתי לרוץ עד שהגעתי לבית שבו אני לומדת להיות משרתת . הגברת נזפה בי : "מה זה האיחור הזה ? עוד איחור אחד ואת מפוטרת!" אמרתי : "אני מצטערת , זה לא יקרה שוב."
"טוב אין לי כוח לשטויות האלה עכשיו , לכי תבדקי בחוץ אם הכלב עשה צואה על הרצפה ותרימי את זה עם הכפפות ושימי בשקית . הנה הכפפות והשקית" אמרה הגברת ביובש.
הלכתי וניקיתי את הצואה . איזו עוד ברירה אחרת יש לי ?
אחרי שניקיתי את כל הצואה מבחוץ , חזרתי לבפנים והגברת אמרה לי : "עשית עבודה טובה היום . יש לי חדשות טובות בשבילך ." לפתע התמלאתי סקרנות ושאלתי אותה : "איזה חדשות טובות בדיוק??"
הגברת אמרה לי : "אני שמחה להודיע לך שאני מממנת לך טיסה לשנתיים הלוך חזור בבית משפחת אנדרסון ברומא , איטליה. יהיה לך גם מקום מגורים." הייתי כל כך מאושרת!!!
אמרתי לה : תודה רבה , עשית לי את היום!" וחיבקתי אותה . כיוון שהיא (הגברת) לא אוהבת חיבוקים , אז היא אמרה לי : "אין בעד מה , רק תתרחקי ממני כי חיבוקים זה לא בדיוק הקטע שלי."
דילגתי באושר כל הרחוב עד שהגעתי הביתה.
הרגשתי שמישהו הסתכל עליי , אך לא ממש ייחסתי לזה חשיבות . עד שאותו בחור פנה אליי.
הוא שאל אותי : "את רונה בקרמן?"
אמרתי לו : "זהו שמי . מה אתה רוצה ממני בדיוק?"
הוא אמר לי : "קוראים לי ג'יידן . אני האמרגן של אח שלך , רון בקרמן . הוא עומד להצטרף ללהקה מאוד מפורסמת , בטח שמעת עליה , קוראים לה BANG."
אח שלי כל החיים חלם להיות זמר וסוף סוף החלום שלו התגשם!! אני ממש שמחה בשבילו!!
אמרתי : "באמת ?? אני ממש מאושרת ! תמסור לו בהצלחה ושתמיד אני אהיה שם בשבילו!"
עמדתי ללכת , אבל הוא משך אותי ביד ואמר לי : "אבל יש בעיה קטנה……"
התמלאתי בדאגה . "איזו בעיה?"
הוא אמר לי : "אח שלך………הוא……."


תגובות (4)

תמשיכייי דחופפ!!!!

27/07/2013 15:32

אני אמשיך מחר:)

27/07/2013 15:38

זה חמוד אבל הולך די מהר :]
תתארי יותר ובמקום : תעשי "" בדיבור למשל
"תנקי אחרי הכלב" סיננה בכעס הגברת

27/07/2013 16:40

תודה על ההערות:) אשתדל לשפר בפעם הבאה:)

27/07/2013 16:57
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך