L-O-V-E
אני לא יודעת אם להמשיך את הסיפור, אני לא יודעת אם אתם אוהבת אותו אז תגיבו אם להמשיך, חמש תגובות ממשיכה :)

החיים שלי כל יום מחדש :/ פרק שלושים ואחת

L-O-V-E 17/05/2013 977 צפיות 5 תגובות
אני לא יודעת אם להמשיך את הסיפור, אני לא יודעת אם אתם אוהבת אותו אז תגיבו אם להמשיך, חמש תגובות ממשיכה :)

פרשתי שמיכה על החוף אחריי השחיה בים ושכבתי על השמיכה, שמתי משקפי שמש והתחלתי להתשתזף, עצמתי עיניים אחריי כמה זמן פתאום אני מרגישה ששופכים עליי מים, פתחתי עיניים וראיתי את אור דניאל וליאור מתפקעים מצחוק צעקתי להם ״אתם חושבים שזה מצחיק?!?!?!?!?!!״ ואור אמר ״טוב טוב תרגעי רק צחקנו״ לקחתי את הדברים שלי שלי משם ונכנסתי לבית, ראיתי את חיים יושב בסלון הוא אמר לי ״היי״ התעלמתי ממנו ועליתי למעלה הסתכלתי טלוויזיה ואז ליאור דפק לי על הדלת ואמר ״בואי למטה יש ארוחת ערב״ עניתי לו ״סבבה אני יורדת״ וירדתי איתו למטה והתחלנו לאכול, לא אכלתי שום דבר וליאור אמר לי ״תאכלי משהו״ לפני שאמרתי משהו, רצתי לשירותים והתחלתי להקיא דניאל החזיק לי את השיער ושאל אותי ״את בסדר?״ אמרתי לו ״כן״ וחזרתי לאכול אכלתי הכל ולא הבנתי למה הקאתי…
-כעבור שבוע-
כל בוקר הייתי מקיאה, היו לי כל הזמן בחילות, שכבתי כל יום במיטה שלי…
קמתי בבוקר וליאור בא אליי ונתן לי בדיקה להריון ואמר לי ״תבדקי אם את בהריון״ הלכתי לשירותים השתנתי על המקל וחיכיתי כמה דקות, על הבדיקה היה פלוס ורק אז הבנתי אני בהריון וזה התינוק של טל…. נשארתי בשירותים כמה דקות שמעתי את ליאור שואל אותי ״את בסדר?״ יצאתי החוצה אם הבעה המומה על הפנים שלי ואמרתי ״אני בהריון״ הוא החזיק את הראש שלו ושאל ״ממי?״ עניתי לו ״מחבר שלי טל, מה אני עושה?! אני בטוח שומרת אותו אין סיכוי שאני מפילה את התינוק שלי״ התחלתי לבכות הוא בא וחיבק אותי ואמר לי ״הכל יהיה בסדר אל תדאגי, אני הולך לדבר אם אבא שלי״ הוא יצא ודניאל נכנס ואמר ״וואו את בהריון?!״ אמרתי לו ״כן אתה הולך להיות דוד חח״ הוא חיבק אותי ואמר ״הכל יהיה בסדר יהיה לך תינוק חמוד עם החבר שלך אל תדאגי״ ״ תודה…״ אמרתי לו ירדתי למטה לאכול כי עכשיו אני אוכלת בשביל שתים אכלתי קצת ודניאל שימח אותי ליאור נכנס ואמר ״לוקחים אותך עכשיו לרופא בואי לאוטו״ נכנסתי לאוטו והתחלנו לנסוע לרופא חיכינו בתור כמה דקות, הרופאה הכניסה אותי, ואמרה לי ״את בחודש השלישי להריון אני עדיין לא יודעת אם יש לך בן או בת ולכי לעשות בדיקות דם רק כדי שנהיה בטוחים שהכל בסדר״ אמרתי לה ״טוב בסדר״ והלכנו לעשות את הבדיקות, חזרנו הביתה עליתי לחדר שלי ונרדמתי…


תגובות (5)

טל זה האח של דין?
ותמשיכי דחוףף!!!
פרק מדהים ♥

17/05/2013 13:26

כן טל זה אח שלי דין

17/05/2013 13:27

מהמםםםםםםםםםם

17/05/2013 13:31

תמשיכי ^-^

17/05/2013 14:27

כןן כן תמשייככי זה כזה מעניין …… בבקקשה תמשייכיי … :))

18/05/2013 05:05
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך