L-O-V-E
חמש תגובות ממשיכה :))))

החיים שלי כל יום מחדש :/ פרק שלושים וארבע

L-O-V-E 19/05/2013 768 צפיות 6 תגובות
חמש תגובות ממשיכה :))))

במשך כל הנסיעה השמענו מוזיקה פול ווליום ועשינו כיף חיים, ממש שמחתי לראות את האחים שלי שוב לפחות הם חצי מהאחים שלי כי עכשיו גם גיליתי שליאור ודניאל הם האחים שלי, בקיצר בזמן הנסיעה נרדמתי וקמתי בתוך בית שבחיים לא ראיתי, ירדתי למטה וראיתי את יואב רואה טלוויזיה שאלתי אותו ״איפה אנחנו?״ הוא ענה לי ״בזמן שלא היית אני אורי ואופיר עברנו לגור בבית משלנו וגם סידרנו לך חדר ואת נשארת בו עד שאת יולדת מצידי שגם טל יבוא לגור פה, אבל את לא עוזבת את הבית הזה ויש לנו דיי הרבה חדרים פנויים חחח״ אמרתי ״שיהיה מזל טוב על הבית החדש, תגיד יש סיכוי שאתה מסיע אותי עכשיו לטל אני צריכה לדבר איתו״ הוא אמר ״כן בטח בואי״ יצאנו לאוטו והתחלנו לנסוע שאלתי אותו ״איפה אופיר ואורי?״ הוא ענה ״לא יודע הם בטח ישנים או במועדון קיצר לא יודע אני לא הבייביסיטר שלהם״ אמרתי ״טוב חחח חכה לי כמה שניות בחוץ, אני עושה את זה זריז״ הוא אמר ״טוב״ הגעתי לבית של טל דפקתי כמה פעמים וראיתי שהדלת פתוחה אז נכנסתי, עליתי לחדר שינה שלו וראית אותו עם עוד בחורה, עירומים במיטה כשטל ראה אותי הוא ישר אמר ״זה לא מה שאת חושבת״ אמרתי לו ״זה בדיוק מה שאני חושבת אל תדבר איתי יותר בחיים אני אומרת לך שאני בהריון ממך ואתה שוכב עם בחורות אחרות?! פשוט תחסוך ממני את ההסברים״ ורצתי החוצה מהבית שלו נכנסתי למכונית של יואב עם דמעות בעיניים ויואב שאל אותי ״מה קרה? מה הוא עשה הבן זונה?״ אמרתי לו ״בגד בי, עכשיו פשוט תיסע הביתה אני רוצה להכנס למיטה שלי ולא לצאת ממנה״ פרצתי בבכי הוא חיבק אותי והתחיל לנסוע הגענו הביתה נכנסתי, כל האיפור מרוח לי על הפנים אורי ואופיר ישר קפצו ושאלו אותי ״מה קרה??????״ אמרתי להם ״תשאלו את יואב הוא יספר לכם״ עליתי למעלה החלפתי לפיזימה ונכנסתי למיטה ונרדמתי מהיום הנורא הזה….
-מנקודת המבט של משה-
קמתי בבוקר, והתחלתי לחפש את אורי לא מצאתי אותו אז חיפשתי את יואב גם אותו לא מצאתי וככה גם את אופיר ואשלי צעקתי לכל הבית ״מישהו יודע איפה יואב, אורי, אופיר ואשלי?!?!?!?״ הם ישר קפצו ואמרו ״לא!!!״ אז חשבתי לעצמי הם בטח חזרו לתל אביב ואמרתי ״הם כנראה חזרו לתל אביב עם אשלי״….
-מנקודת המבט של ליאור-
דיברתי עם דניאל אחריי שדוד משה אמר שהבני דודים שלי והאחות החדשה שלי חזרו לתל אביב אז אמרתי לדניאל ״אנחנו חייבים לנסוע לתל אביב״ דניאל אמר ״נוסעים עוד הלילה אני רוצה להיות ליד אשלי כמה שאני יכול, היא האחות שלנו!!!״ אמרתי ״צודק עוד הלילה אנחנו הולכים לתל אביב……


תגובות (6)

מהמםםםםםםםם

19/05/2013 06:33

תמשיכי…

19/05/2013 06:39

למה חמש??
אני רוצה פרק עכשיו :(

19/05/2013 06:43

נוווו בבקקשהה תמשייככיי פלייזוושש ואיואי זהה מהממםם :OOOO אני מתתההההה דיייייי אני מאוהבתתתת באשלי אין היא הדבר הכי מושלם :D אני כל כך מחזיקה בה …♥

19/05/2013 06:46

איזה מגעיייעלל טלל !
תמשיכיי דחווופ <3

19/05/2013 06:56

תמשיכייי

19/05/2013 07:30
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך