L-O-V-E
ואוו סיימתי את הסיפור אני מקווה שאהבתם אותו, חמש תגובות ומתחילה סיפור חדש ;))))))) נ.ב תגיבו גם איזה סוג של סיפור אתם רוצות שאני העשה.

החיים שלי כל יום מחדש :/ פרק שלושים ושבע אחרון!!!!

L-O-V-E 20/05/2013 807 צפיות 5 תגובות
ואוו סיימתי את הסיפור אני מקווה שאהבתם אותו, חמש תגובות ומתחילה סיפור חדש ;))))))) נ.ב תגיבו גם איזה סוג של סיפור אתם רוצות שאני העשה.

וראיתי את טל הוא הסתכל עליי ושאל ״אפשר להיכנס?״ אמרתי לו בלחש ״כן״ הוא נכנס,התיישב על הספה ושאל ״את כבר הולדת את התינוקת שלי?״ עניתי לו ״כן, אתה אולי האבא אבל אני בחיים לא אתן לך להתקרב אל התינוקת, עכשיו תלך בבקשה״ הוא קם ושאל אותי ״איפה הבת שלי?! אני רוצה לראות אותה!!! וחוץ מזה ילדה לא יכולה לגדול בלי אבא!!!!״ אמרתי לו ״אתה לא תראה אותה בחיים וכבר יש לה אבא והוא תמך בי יותר ממה שאתה תמכת בי״ הוא כבר התחרפן לגמרי וצעק ״מי זה????״ אמרתי לו ״זה דין״ הוא ענה ״דין?! אח שלי זה מי שיעזור לך לטפל בתינוקת שלי!!!!?״ אמרתי לו ״כן עכשיו אתה יכול ללכת???״ הוא עלה למעלה אמרתי לו ״תעצור מה אתה עושה?!״ ורצתי אחריו למעלה, הוא נכנס לחדר שלי ושם הייתה שרון הוא עמד מעל המיטה שלה והסתכל עליה ואמר ״זאת הילדה שלי את באמת מצפה ממני להתרחק ממנה?!״ אמרתי לו ״צודק בסדר אתה יכול להיות איתה אבל אני בחיים לא אסלח לך על זה שבגדת בי״ הוא אמר ״אני באמת מצטער אבל אני עדיין אוהב אותך״ הוא התקרב לנשק אותי אבל חסמתי אותו ואמרתי ״אני מאוהבת בדין, אני מצטערת אתה יכול לבוא לראות כל יום את שרון עכשיו אתה יכול ללכת בבקשה לפני שדין והאחים שלי יחזרו?״ הוא אמר ״כן״ והלך, פתאום שרון התחילה לבכות באתי אליה והרגעתי אותה, האכלתי אותה והשכבתי אותה לישון, נכנסתי להתקלח יצאתי מהמקלחת וראיתי את דין אצלי בחדר אמרתי לו ״טל היה פה״ הוא צעק ״מה הוא עשה פה?!?!?!״ אמרתי לו ״הוא דיבר איתי והוא צודק זאת התינוקת שלו ומגיע לו לראות אותה אז הוא יבוא לפה כל יום לשחק איתה קצת ולראות אותה״ הוא בא אליי וחיבק אותי ואמר ״מה שאת רוצה… היום בערב אני ואת יוצאים למסעדה״ עניתי לו ״בסדר״ יצאנו למסעדה אכלנו, צחקנו ונהננו פתאום נכנסת מישהי עם כינור ביד ומתחילה לנגן ודין יורד על הברך שלו ומוציא טבעת והוא שואל ״התנשאי לי?״ קפצתי עליו ואמרתי לו ״כן!!!!!״.
-כעבור 8 שנים-
אז ככה שרון התינוקת החמודה כבר גדלה היא בת 8 אני ודין התחתנו וטל כל שבת שניה לוקח את שרון, אני ודין עברנו לגור לבד וכל אחד מהאחים שלי מצא את האחת שלו והתחתן קיצר החיים שלנו הסתדרו ואנחנו בסדר! ;)

הסוף!!! אני מקווה שאהבתם את הסיפור ;)


תגובות (5)

ואו… לא מאמינה שזה נגמר..
טוב, מחכה לסיפור החדש :-)

20/05/2013 13:53

הוא מהיר מדי,תפרטי קצת,הכל רץ.
אני לא ממש הבנתי מה קורה פה.

20/05/2013 14:21

מהמםםםםםם, את מוכשרתתתת כותבתתת מדהיםםםם

20/05/2013 14:34

ואוו אני לא מאמינה שזה כבר ניגמר
אני הזכור אותו תמיד
ואת באמת סופרת מוכשרת
נ.ב תעשי סיפור אהבה דרמה הקשן
חחח אני אוהבת כאלה סיפורים
מחכה לסיפור חדש….
אוהבת שרית

20/05/2013 21:40

סיפור צבאאאא

20/05/2013 22:36
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך