L-O-V-E
חמש תגובות ממשיכה ;-))))))))))

החיים שלי כל יום מחדש :/ פרק שלושים ושלוש

L-O-V-E 18/05/2013 857 צפיות 6 תגובות
חמש תגובות ממשיכה ;-))))))))))

-מנקודת המבט של אשלי-
אחריי שאבא שלי או לפחות חשבתי שהוא אבא שלי אמר לי שהוא לא אבא שלי אלה חיים הוא אבא וסיפר לי את כל מה שקרה הכל נהיה לי שחור ונפלתי….
התעוררתי באוטו כשליאור לידי ונזכרתי בהכל ושאלתי את ליאור ״כל מה שמשה אמר זה אמיתי?״ הוא ענה לי ״כנראה..״ ״לאן נוסעים?״ שאלתי אותו והוא ענה לי ״את התעלפת אחריי שדוד משה סיפר לך אז החלטתי לקחת אותך לרופא רק לבדוק אם את בסדר״ אמרתי לו ״אאה אוקיי״ את שאר הנסיעה העברנו בשקט, הרופא בדק אותי ואת התינוק ואמר ״הם בסדר את רוצה לדעת מה המין של הילד שלך?״ עניתי לו ״כן״ הוא אמר ״זאת בת״ החיוך שלי ישר עלה ואמרתי לליאור ״אתה לא מספר לאף אחד!!!״ והוא ענה ״טוב טוב בסדר אל תהרגי אותי״ נכנסנו לאוטו ואמרתי לליאור ״לא באלי לחזור הביתה בו ניסע לחוף הים, נסענו לחוף הים והיינו שמה במשך ארבע שעות דיברנו טיילנו וצחקנו. ליאור הסתכל על הפאלפון הנייד שלו ואמר ״כולם מחפשים אותנו חחח״ אמרתי לו ״שיחפשו״ אחריי שבע שעות בחוף הים חזרנו הביתה, כולם ישר התנפלו עליי ושאלו אותי ״הכל בסדר? את בסדר?״ לא עניתי להם, עליתי לחדר שלי וסחבתי את אופיר איתי למעלה וסגרתי את הדלת הייתי חייבת לדבר אם מישהו, אמרתי לאופיר ״תביא את הפאלפון שלך״ הוא שאל ״למה?״ עניתי לו ״כדי להגיד לטל שיש לו תינוקת״ התקשרתי לטל והוא ענה ואמר ״מי זה?״ עניתי לו ״זאת אשלי תקשיב אני צריכה לספר לך משהו.. אני בהריון בחודש החמישי יש לך תינוקת!״ הוא אמר ״וואו אני לא מאמין איפה את?! את חייבת לחזור הביתה אני ממש מתגעגע עליך ואת עוד בהריון ממני את חייבת לחזור!!!״ עניתי לו ״אני לא יודעת מתי אני אחזור אני מקווה שבקרוב רק רציתי להגיד שאני אוהבת אותך ומתגעגעת!!!״ וניתקתי אמרתי לאופיר ״תודה״ הוא אמר לי ״אתה רוצה לחזור הביתה?״ עניתי לו ״כן אבל הם לא ירשו לי לזוז מהבית הזה עד שאני אלד או משהו כזה״ הוא אמר לי ״בגלל שאני אחיך ואני נחמד וגם כי אני יואב ואורי מתכננים את זה כבר כמה זמן, היום בשלוש בבוקר את צריכה להיות מאורגנת כי בורחים מהבית הזה וחוזרים לתל אביב, אמא ואבא לא יודעים שום דבר על זה״ אמרתי לו ״יאיי סוף סוף אני יוצאת מהבית אני אני אוהבת אותך!!!!״ אחריי שהוא יצא מהחדר הלכתי לישון, הגיע השעה שלוש יצאתי מהחדר ירדתי למטה וראיתי את יואב מחכה לי הוא אמר לי ״בואי מהר״ באתי אליו ויצאנו החוצה נכנסתי לאוטו והתחלנו לנסוע לכיוון תל אביב בחזרה הביתה!!!!!!!!!!!!!


תגובות (6)

תמשיכי!!!!!

18/05/2013 10:15

תמשיכי

18/05/2013 10:18

עכשיווווו תמשיכייי

18/05/2013 10:32

תמשיכייי דחוווופ !
זה מהמם !!!

18/05/2013 11:50

תמשיכיי

18/05/2013 13:42

תמשייכיי בבקקשההה :))))

19/05/2013 06:10
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך