L-O-V-E
סליחה על המתח הייתי חייבת..... חמש תגובות ממשיכה ;))))

החיים שלי כל יום מחדש :/ פרק שלושים ושש

L-O-V-E 20/05/2013 956 צפיות 7 תגובות
סליחה על המתח הייתי חייבת..... חמש תגובות ממשיכה ;))))

יצאתי לפגוש את דין הגעתי לבית קפה ודין כבר היה שמה הוא בהה בי, כנראה בבטן אמרתי לו ״היי״ הוא אמר ״היי יאו אני הולך להיות דוד״ עניתי לו ״כן אתה הולך להיות דוד רק חבל שאבא אין לו״ הוא אמר ״טוב בואי לא נדבר עליו״ המשכנו לדבר המון, ואחריי זה הלכנו לחוף הים נהיה לי קר אז הוא הביא לי את הגקט שלו, הסתכלתי לו בעיניים והוא בשלי ואז הוא נישק אותי, פתאום הזמן עמד ועברו כמה דקות עד שהתנתקתי ממנו מחוסר אויר והוא אמר ״אני אוהב אותך״ ״אני אוהבת אותך״ עניתי לו והייתי בטוחה בזה!!!!!!!
-כעבור 3 חודשים-
אני כבר בחודש השמיני אני ודין מאוהבים, הוא עבר לגור איתי בבית עם החמישה אחים שלי שדואגים לי מסביב לשעון וכל הזמן לידי, דין יעזור לי לגדל את התינוקת!!!!!!
קמתי בבוקר כשדין לצדי יצאתי החוצה מהמיטה בקושי ואמרתי בלחש ״איה״ אבל כנראה שדין שמע את זה כי הוא ישר התעורר וקם אליי ושאל ״הכל בסדר?״ אמרתי לו ״כן״ וקמתי לשירותים יצאתי מהשירותים ופתאום הרגשתי כאב חזק בבטן צעקתי הכי חזק שיכולתי ״איהההה!!!!!״ ישר כולם רצו אליי ואמרתי להם ״ירדו לי המים התינוק יוצא״ דין הרים אותי לאוטו והתחיל לנסוע לבית חולים אופיר, יואב, אורי, ליאור ודניאל באוטו אחר נוסעים אחרינו, הגענו לבית חולים ישר אשפזו אותי ואני צעקתי בכל הכוח ״כואב לי תוציאו כבר את התינוק הזה ממני!!!!!!!!!״ דין נכנס לחדר לידה ואמר לי ״תרגעי עוד כמה דקות וזהו״ הרופא אמר ״הינה אני כבר רואה את הראש של התינוק עוד פעם אחת תדחפי וזהו״ דחפתי עוד פעם אחת ושמעתי בכי של תינוק, הרגשתי הקלה, דין אמר ״יש לך תינוקת, היא כל כך יפה קחי תחזיקי אותה״ הוא נתן לי את התינוקת והייתי כל כך מאושרת!!!!!!
אני ודין התחבקנו ואחריי זה כל האחים שלי נכנסו פנימה וצעקו ״איפה ההתינוקת והאמא החדשה?!״ הם באו וחיבקו אותי אחריי שכולם הלכו נרדמתי ולמחרת התשתחררתי, אני ודין לקחנו את התינוקת הביתה ושמתי אותה בעריסה בתוך החדר שלי ושל דין, הרגשתי שתי ידיים מחבקות אותי מאחורה הסתובבתי וראיתי את דין נישקתי אותו ואמרתי לו ״החלטתי לקורא לה שרון״ דין אמר ״שרון… שם מהממם אהבתי״ ואני והוא עמדנו שמה מחובקים במשך כמה זמן…. כל הלילה שרון לא נתנה לי ולדין לישון רק לפנות בוקר הצלחתי להירדם, כשקמתי בבוקר ראיתי שדין לא שמה והשאיר לי פתק ״היי אני והאחים שלך יצאנו החוצה יש לנו כמה סידורים לעשות אל תדאגי נ.ב האכלתי את שרון ועכשיו היא ישנה במיטה שלה״ קמתי מהמיטה והלכתי לכיוון המיטה של שרון, הסתכלתי פנימה וראיתי מלאך חמוד ישן״ שמעתי את צלצול הדלת ירדתי למטה פתחתי את הדלת וראיתי את…..


תגובות (7)

ואיי איזה פרק יפה
מתח… מתח…. את חייבת להמשיך עוד היום מיד חחחח
מחכה להמשך…
אוהבת שרית

20/05/2013 05:56

תמשיכי (פאפי פייס) ונראה לי שמי שהיה בדלת טל לא? הוא בא להגיד סליחה וכולי…. אם אני לא טועה!! אבל תפתיעי אותי!! סיפור מהמם אם הייתי במקצוע וכתבת סיפור הייתי נותנת לך 100 עובר!! תמשיכי!!♥

20/05/2013 05:57

מתח.מתח.מתח.מתח.מתח.מתח.מתח.מתח.מתח.מתח.מתח!
תמשיכי עוד ביום!!!

20/05/2013 06:09

תמשיכיייייי

20/05/2013 06:23

טל? חחח בטוח !
תמשיכיי דחווופ <3

20/05/2013 06:32

תמשיכי!!!

20/05/2013 07:49

וואואו זה כזה מושלם :O :) אני מאוהבת בדין כל כך ידעתי שהם היו ביחד :))

20/05/2013 08:39
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך