L-O-V-E
ארבע תגובות ממשיכה :)

החיים שלי כל יום מחדש :/ פרק שלושים ושתים

L-O-V-E 18/05/2013 916 צפיות 9 תגובות
ארבע תגובות ממשיכה :)

רק שאני העשה סדר אז ככה טל הוא אח של דין, אשלי בהריון מטל. האחים של אשלי אופיר, יואב ואורי הם האחים שלה מהאמא שלה חנה עכשיו אבא שלה משה או לפחות היא חשבה שהוא אבא שלה, אבל אז התברר שדוד שלה חיים מי שחטף אותה הוא אבא שלה ומשה מי שחשבה שהוא אבא שלה הוא דוד שלה אז זה יוצא שליאור ודניאל הם גם האחים שלה ולא בני דודים שלה, אמא שלה היא חנה ואבא שלה הוא חיים ודוד שלה הוא משה הכל ברור יותר?
-המשך סיפור-
-אחריי חודשיים-
-מנקודת המבט של אשלי-
הבטן שלי כבר גדלה אני בחודש החמישי הרופא אמר שהכל בסדר עם התינוק ואיתי אבל אני חייבת להגיד לטל שיש לו תינוק, חיים לא מרשה לי, דניאל וליאור מאוד תומכים בי אבל אני עדיים חייבת לחזור לחיים שלי לדילן למורן ולטל, במיוחד לטל…
-מנקודת המבט של משה-
התקשרתי לחיים ואמרתי לו ״בסדר אני מוכן לספר לאשלי הכל״ חיים אמר לי ״יש משהו שאתה צריך לדעת… אשלי בהריון בחודש חמישי היא חייבת לדעת הכל עכשיו״ חשבתי לעצמי אני לא מאמין אשלי בהריון… עניתי לו ״אני בדרך איפה אתה גר?״ חיים אמר לי איפה הוא גר, באילת לקחתי את המטוס הפרטי אופיר, אורי, יואב וחנה באו איתי אחריי הטיסה ירדנו ונסענו לבית של חיים, דפקנו בדלת ליאור פתח לנו והבעת הפנים שלו השתנתה להפתעה והוא צעק ״אבא, דוד משה פה״ ונתן לנו להכנס, חיים ירד במדרגות ואמר לי ״היי בואו תיכנסו תשבו על הספות״ ואמר לליאור ״ליאור תקרא בבקשה לאשלי ולדניאל, אנחנו צריכים לספר לכם משהו״ ליאור עלה למעלה וירד עם אשלי ראיתי אותה הייתה לה כבר בטן קטנטנה כשהיא ראתה אותנו היא רצה לחבק אותי, היא חיבקה אותי חזק ואופיר יואב, אורי וחנה גם באו לחבק אותה… התיישבנו כולנו בסלון והתחלתי להגיד ״אשלי חמודה יש לי משהו לספר לך, אז ככה כשהיית שלוש גיליתי שאת לא הבת שלי אלה הבת של חיים, חנה בגדה בי עם אח שלי הרגשתי כל כך רע עם זה אז מסרתי אותך לאימוץ, חיים גילה על זה רק לפניי שנה כשסיפרתי לו עליך בקצרה אז הבת של חיים ושל חנה והאחים שלך זה ליאור, דניאל ,יואב, אורי ואופיר ואני דוד שלך״ היא אמרה בקושי ״מ..מה?״ והתעלפה…. ליאור ישר אמר ״מה אתם חושבים שאתם מפילים את זה עלינו ועליה הגוף שלה גם ככה חלש עם התינוק בפנים מה אתם מנסים להרוג אותה?! אני מסיע אותה לרופא!!!״׳הוא הרים אותה, יצא החוצה איתה ונסע….


תגובות (9)

תמשיכי מהר אבל רגע מה עם דין הוא אוהב את אשלי או שאני מתבלבלת אבל סיפור מהמם תמשיכי!!!

18/05/2013 04:51

תמשיכ בבקשה!!

18/05/2013 04:51

היוש אני שני !!! פליז תמשיכי זה מותח !! רגע יש לה בן או בת?

18/05/2013 04:52

התגובה הרביעית תמשיכי או שזה לא נחשב? פליז תמשיכי!!

18/05/2013 04:52

תמשיייכייייייי

18/05/2013 04:56

תמשיכייי עכשיווווווו

18/05/2013 05:00

תמשיכי דחוףף!!!

18/05/2013 05:09

תמשיכיייייי

18/05/2013 06:32

תמשיכי

18/05/2013 12:47
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך