one.direction
מישהו קורא??
תכתבו לי תגובות בבקשה!
וקריאה מהנה :)

החיים שלי-פרק 5

one.direction 16/10/2012 733 צפיות 4 תגובות
מישהו קורא??
תכתבו לי תגובות בבקשה!
וקריאה מהנה :)

אולי הם צודקים, אף אחד לא יבחין בי ודיברתי איתו רק פעם אחת..מעניין למה הוא מסתכל אליי? ג'סיקה הלכה לישון.
– אחרי כמה שעות..-
-בוקר- ג'סיקה התלבשה סרגה את שיערה ושמה איפור קל ויצאה לבית ספר, היא הגיעה לכיתה והתיישבה במקומה, והשיעור התחיל,
"אני מחלק את הבחנים שלכם, הילד שקיבל 100 הוא גיא!" אמר המורה.
"וואוו! הוא כל כך חכם וגם חתיך" אמרו בנות מהכיתה.
"בואו נלך למועדון הכדורגל נעודד את גיא" אמרו בנות מהכיתה.
אחרי שהבית ספר הסתיים הלכתי למועדון כדורגל אני לא מאמינה שבאתי לפה.. וואו גיא מדהים הוא משחק ממש טוב.
כזה בן אדם מדהים אמר לי "אני מסתכל אלייך.." לא..לא אין מצב!
כולם הקיפו את גיא "אתה כל כך מדהים!" אמרו הבנות מסביבו.
על מה אני חושבת איך הוא יוכל לאהוב אותי,
הסתובבתי והתחלתי ללכת ופתאום שמעתי "ג'סיקה" מישהו צעק הסתובבתי וזה היה הוא..זה היה גיא! "את באת לפה בשבילי?" שאל גיא וחייך.
"אה.. לאא!" עניתי לו.
"גיא מי זאת הילדה הזאת, לא ראיתי אותה אף פעם, זאת לא הילדה שהוא יצא איתה אתמול מהכיתה?" אמרו הבנות שהיו מסביבו.
"מה המשמעות של זה? למה היית עם גיא אתמול?? אז מה? את לא יכולה לענות?" אמרה לירון.
(לירון היא ילדה מהכיתה של ג'סיקה שאוהבת את גיא.)
"אהה… אני.." לא יכולתי להוציא מילה מהפה שלי כלום לא יכולתי לענות להם.
"רגע, מה עשית איתו?" שאלו בנות מהכיתה.
"אני..סליחה.." אמרתי לא ידעתי מה להגיד!
"תעני לנו בבירור!" אמרה לירון.
"לא היה כלום" אמרתי. פתאום טאו חבר טוב של גיא (שתיהם ילדים מקובלים-טאו יותר) בא "מה אתה עושה פה?" שאל טאו את גיא. "למה שלא תגידי את האמת" אמרו לי הבנות.
טאו ניגש אליי ואמר "הילדה שפה היא ננעלה בכיתה וגיא עבר במקרה ומצא אותה ועזר לה זה הכל!!" אמר טאו לכל הבנות.
"אהה..זה הכל גיא כל כך נחמד לכולם!" אמרו הבנות.
"הוא איתה רק בגלל שהוא מרחם עליה!" אמרו הבנות.
"טאו מה אתה אומר.." אמר גיא.
"שש…" אמר טאו וקטעה את גיא.
"אז הוא לא איתה נכון?" שאלו הבנות.
"אין מצב שהוא יהיה איתה..אם ילדה כזאת!" אמרה לירון.
"אז זה היה רק…הוא רק ריחם עליי!" אמרה ג'סיקה לעצמה והשתדלה שלא לבכות.
"גיא קח" אמרתי לו ונתתי לו את הממחטה שלו. "תודה!" אמר גיא.
סליחה שגרמתי לך לצרות!" אמרתי לגיא. והלכתי, זה היה רק לשנייה אבל השמש הרגישה חמה ונעימה.
ועוד הפעם…חזרתי לחושך.
היום עבר והגיעה בוקר.
ג'סיקה קמה והלכה למקום ליד בית הספר שבו היא מגדלת את הצמח שלה מקום מאוד מוהר.
המצב בכיתה:
"שלום לכולם תשבו במקומות! ותגידו לי עם מישהו מהתלמידים לא הגיעה!" אמר המורה.
"אה.. מי יושב פה?" אמרה ילדה מהכיתה. "מי יודע, אני שכחתי!" אמרה לירון.
גיא הסתכל על המקום של ג'סיקה.
ג'סיקה ישבה ליד הצמח שגידלה, "הכיתה כבר התחילה.. אבל אני לא רוצה..להיות שם!" אמרה ג'סיקה לעצמה. "אפילו עם אני לא שם, אף אחד לא יבחין!"
"את מגדלת את הצמח הזה?" שאל..

המשך יבוא…!!


תגובות (4)

מישהו קוראת??

17/10/2012 10:37

מתי העלת אותו ולא ראיתי?!
ותמשיכי חח

17/10/2012 10:40

תמשיכי
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111

17/10/2012 11:02

המשחתי כתבתי כבר פרק 6 מאוד מעניין ואני מציע לכן מהסיפור לזכור את המשפט "הסתכלתי עלייך תמיד" חחח..

17/10/2012 12:56
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך