one.direction
איךך?? תכתבו תגובות!
פליזזז!!!

החיים שלי- פרק 6

one.direction 17/10/2012 730 צפיות 7 תגובות
איךך?? תכתבו תגובות!
פליזזז!!!

בפרק הקודם:
ג'סיקה ישבה ליד הצמח שגידלה, "הכיתה כבר התחילה.. אבל אני לא רוצה..להיות שם!" אמרה ג'סיקה לעצמה. "אפילו עם אני לא שם, אף אחד לא יבחין!"
"את מגדלת את הצמח הזה?"

נזכרתי שבפעם הראשונה דיברתי איתו הוא אמר לי "אני מכיר אותך?"
עניתי לו "אני ג'סיקה,אנחנו באותה כיתה." בפעם השנייה הוא אמר לי "בוקר טוב!"
ובפעם שלישית "תמיד הסתכלתי עליך…" הוא אמר לי.
"אלו היו הפעמים היחידות שדיברתי איתו, הייתי ממש שמחה… כאלו שהוא אמר לי את לא לבד!"
פתאום ראיתי צל, הסתכלתי, והוא היה גיא.
"את מגדלת את הצמח הזה?" שאל גיא. "כ..כן" עניתי לו.
"אני שמח..שאת פה!" אמר גיא.
גיא..למה אתה..הכיתה כבר התחילה!" אמרתי לו.
"הוא איתך רק בגלל שהוא מרחם אלייך!" נזכרתי בבנות מהכיתה שאמרו לי את זה!
אממ.. אני בסדר..תחזור לכיתה!" אמרתי לו, ומשכתי אותו לכיוון הכיתה.
"האא?!" אמר גיא.
"אם אתה לא בכיתה, כולם דואגים לך!" אמרתי לו."
"זה לא משנה איפה אני או אם אני לא שם!" אמר גיא. "אם את לא בכיתה ג'סיקה אני לא יהיה בסדר עם זה!" הוא אמר.
"מה?!" אמרתי לו.
" כשאמרתי לך שאני מסתכל אליך אני לא הסתכלתי עליך בגלל שאני מרחם עלייך!" אמר גיא.
"זה בגלל שאני… אוהב אותך!" אמר לי גיא.
פתאום היה כל כך שקט.. "הוא אוהב אותי? גיא אוהב אותי?" אמרה ג'סיקה לעצמה, ילד מקובל מהבית ספר אוהב אותי אין מצב! אני לא מאמינה.
"אתה משקר!" אמרתי לו.
"אני לא מקשר! אמר גיא.
"אין סיבה למישהו לאהוב אותי! אני אפילו לא מקובלת ואין לי תכונות טובות.." אמרתי לו.
"את כן! בגלל זה הסתכלתי עליך כל הזמן! מאז שנכנסת לבית ספר הזה.. אני תמיד…בבקשה! תחשבי על זה." אמר לי גיא.
לא היה לי מה להגיד..
ופתאום הצלצול נשמע.
"אהה.. טוב אני הולך! אני יחכה לך בכיתה." אמר לי גיא ורץ לכיוון הכיתה.
"זה חלום?!" אמרה ג'סיקה, והלכה לכיוון הכיתה.
היה הרבה רעש מהתלמידים.
"היה שיעורים?" שאלה בת מהכיתה. "כן" ענו לה.
גיא הגיעה לכיתה וכל בנות הכיתה הקיפו אותו "איפה היית? אנחנו דאגנו!" הן אמרו לו.
ואני היסתכלתי מהצד.. וגיא הסתכל עליי בזמן שהוא יושב על השולחן והבנות מקיפות אותו.
"גיא מה קרה? אתה נראה מוזר!" אמרו הבנות שהקיפו אותו.
השתחררנו מוקדם מבית הספר, ומיהרתי ללכת הביתה כדי לספר ל"הארנב השחור" ו"מגה8" מה שקרה לי היום.
הגעתי לבית ועליתי לחדר שלי למחשב , איך ילד שהוא מקובל יחשוב עליי?! אני עדיין לא מבינה!
"אני כל כך מופתעת, שתיכם צדקתם! הילד שהסתכל עליי הוא אמר שהוא אוהב אותי. מה לעשות?" כתבתי בבלוג שלי.לאחר כמה דקות "באמת? אני לא מאמין!" כתב "מגה8".אני האחת שמופתעת, אני לא מאמינה!
"אני שמח בשבילך!אני בטוח שהילד הזה "תמיד יסתכל אלייך" אתם יכולים לצאת כבר?" כתב "הארנב השחור".
אהה?! לצאת?
"את הולכת לישון?" שאלה דודתה של ג'סיקה. "כן" עניתי לה.
-בוקר-
התארגנתי במהרה והלכתי לבית ספר, הגעתי לכיתה, הודיעו לנו שיש לנו שיעור חופשי.
"תעשה את השיעורים שלי? בבקשה גיא!" אמר טאו.
"עוד פעם?" אמר גיא.
כולם דיברו ביניהם ורק אני הייתי לבד, מצאתי לי פינה קטנה,ליד המדרגות והתיישבתי שם והוצאתי את הכריך שלי.
אני ו,,גיא אף פעם לא היה לי חבר!
"לה,לה,לה" טאו עלה במדרגות בזמן שג'סיקה חשבה על גיא,
טאו עלה והוא התנגש בה, ונפל עליה.
"את! אל תשבי במקום כזה!" אמר לי טאו.
"ס..סליחה" אמרתי.
טאו קם, והיינו כל כך קרובים אחד לשני!

המשך יבוא…!


תגובות (7)

מהמם!!! תמשיכיייי

18/10/2012 02:40

תמשיכי!!!!!!!!!

18/10/2012 04:27

וואו, זה ממש יפה!
אבל, יש בעיה אחת..
לפעמים את כותבת בזווית ראייה שלה ולפעמים את כותבת בזווית ראייה של הסופר..

18/10/2012 07:59

תודה ואני ישפר!!

18/10/2012 08:06

איזה סיפור מדהים..!!
את חייבת להמשיך… לפחות בשבילי….פליז.

18/10/2012 10:06

תודה אני כותבת עכשיו פרק 7 :)

18/10/2012 10:30

תמשיכי

18/10/2012 22:16
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך