βЇŘĐ ßŖĂĨŃ ☺
סיפור ראשון שאני באמת כבר בניתי את כולו בראש שלי .. D:
בהצלחה לי .. ^~^

הטיול .

βЇŘĐ ßŖĂĨŃ ☺ 13/09/2012 684 צפיות 4 תגובות
סיפור ראשון שאני באמת כבר בניתי את כולו בראש שלי .. D:
בהצלחה לי .. ^~^

" נעמה , קומי ! " צעקה אמא שלי לפחות עשרה פעמים עד שהתעוררתי .. " אני .. אני ערה אמא .. " לחשתי והסתכלתי החוצה " אמא עדיין חושך .. למה אני ערה בשעה כזאת .. ? " התעצבנתי מעט .
" עוד שעה יוצאים לטיול !! "
" לאיזה טיול "
" נעמה .. איזה טיול …?! "
" מסע פלמ"ח .. !!! " " צעקתי וקפצתי מהמיטה
~~
הערה מהמחברת –
אין לי שום רעיון לאיזה טיול , אז אני אגיד מסע פלמ"ח ..
~~
רצתי למקלחת והתקלחתי הכי מהר שיכולתי , לבשתי גופייה לבנה , ג'ינס קצר פשוט וחולצה כחולה ..
הלכתי לסלון ומצאתי את אמא שלי מתרוצצת ומכניסה דברים לתיק שלי , הרמתי את הרשימה של הדברים והקראתי .
" פנס ? "
" יש "
" חולצה כחולה ? יש "
" 4 ליטר מים ? "
" יש "
" מגבת "
" יש "
" קרם הגנה ? "
" יש "
" בגד ים ? "
" יש "
" נעליים להחלפה ? "
" יש "
"אז זהו .. אנחנו מוכנות לצאת .." היא חייכה וחיבקה אותי חזק "מה אני אעשה בלעדייך? ארבע ימים ! "
" אמא .. ארבע ימים ! זה טיפה … " אמרתי בזמן שאני מרחיקה אותה ממני בעדינות . " אני אתגעגע אלייך נעמלי " היא חייכה והכניסה לאוטו את הכרית שלי , הסק שנה שלי , המזרן שטח שלי ואת המזוודה שלי .. כן , גם לי היה קשה להיפרד מהבית , זאת הייתה התקופת זמן הכי ארוכה שנפרדתי מאמא שלי.
אחרי נסיעה של עשר דקות הגענו למרכז , שם חיכה לנו האוטובוס , הפרידה מאמא שלי הייתה קשה , אבל עברתי אותה בהצלחה .
נכנסתי לאוטובוס וסרקתי את המקומות , אני לא רוצה לשבת ליד שני , היא תרדם ותשכב לי על כל המושב .. לעומת זאת גם ליד אביה זה לא כזה כיף , כי היא לא שותקת . לבסוף ראיתי את מיכל מנופפת לי . כמובן שהתיישבתי לידה , היא אחת החברות הכי טובות שלי .
מיכל היא החברה המשוגעת והכייפית , היא כל הזמן צורחת וצוחקת . התיישבתי לידה והרגשתי את האוטובוס יוצא לדרך .
זהו , יצאנו לדרך !


תגובות (4)

היי איזה מגניב!! גם לי קוראים נעמה ונחשי מה??
יש לי אחות שקוראים לה מיכל!!
חחח בכל מקרה סיפור נחמד, זו רק ההתחלה אז אין לי כל כך מה להגיד חוץ מתמשיכיי!
ובהצלחה!! :)

14/09/2012 05:03

תמשיכייי :)

14/09/2012 05:20

היי עמית ברוכה המצטרפת לאתר "סיפורים" אשמח אם תמשיכי ואני כמובן אקרא אהבה ואגיב בהצלחה מתוקה ממני בקי ♥♥

29/11/2012 11:55

יש לי כמה דברים לומר :
* המשך
* ברוכה הבאה לאתר
* בקי ? איך את יודעת שקוראים לה עמית?

29/11/2012 11:59
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך