אז כן, החלמתי, אחרי תקופה שבה לא יכולתי לכתוב כי היה לי זעזוע במפרק כף היד, (דרך אגב, בחיים אל תעשו רמפה על רולר כשאתם מדברים אמא שלכם באותו הזמן.)
והנה בבקשה, אחד הפרקים הכי מרגשים שלדעתי כתבתי!
(וזה לא אומר הרבה כי אני לא כותבת דברים עד כדי כך מרגשים אבל אני משתפרת =])

הטירוף שנקרא חיי – פרק 11

30/08/2011 1149 צפיות 11 תגובות
אז כן, החלמתי, אחרי תקופה שבה לא יכולתי לכתוב כי היה לי זעזוע במפרק כף היד, (דרך אגב, בחיים אל תעשו רמפה על רולר כשאתם מדברים אמא שלכם באותו הזמן.)
והנה בבקשה, אחד הפרקים הכי מרגשים שלדעתי כתבתי!
(וזה לא אומר הרבה כי אני לא כותבת דברים עד כדי כך מרגשים אבל אני משתפרת =])

חייכתי לי והרגשתי מאושרת.
ואז נזכרתי שעדי בטח תנסה להרוס לי גם את זה, אז החלטתי להמשיך בנקמה.
לא משנה כמה מבלבל הולך להיות החלק הבא בשביל אדם ורוי, ובעיקר בשבילי.

בסוף היום אני ואדם הלכנו ישר אלי הביתה.
התיישבנו בחדר שלי, שהוא המרתף שלנו לשעבר, והתחלנו לדבר.
"מה קרה פה?" שאלתי.
"לא יודע… קרה משהו?" שאל אדם.
"כאילו… אנחנו חברים…" מלמלתי, עדיין מעכלת שהשלמות הזאת שלי.
"אהה זה.. כן… גם לי אין מושג…" אמר.
"זה מרגיש קצת מוזר.." אמרתי והוא השפיל את מבטו "אבל מוזר טוב…" הוספתי והוא הרים את ראשו ועיניו נצצו בתקווה.
"ממתי את מרגיש ככה אלי?" שאלתי לפתע.
אדם הביט בי, כאילו שוקל אם לענות לי או לא, ואז התקרב אלי עד שישב לידי ואני הסתובבתי וישבת ישיבה מזרחית כך שיצא שישבנו על המיטה שלי אחת מול השני.
הוא הביט לי בעיניים ואמר "מאז שהתנגשת בי אחרי שראית את אורן ועדי."
לרגע העיניים שלו נצצו בצבע זהוב ואז חזרו לצבע הירוק שלהן.
"ממתי את מרגישה ככה?" שאל.
"אממ…" השפלתי את מבטי והתחלתי לשחק באצבעות ידיי "מאז שנישקת אותי, אבל את הנשיקה שעדי ראתה… לא מהנשיקה הראשונה… אפילו שהנשיקה הראשונה קצת דגדגה לי בשפתיים…"
הרגשתי מטופשת.
הוא אוהב אותי כבר תקופה ארוכה! ואני? רק מהיום! ואפילו לא מתחילת היום!
"הי," אמר והרים את הסנטר שלי כדי שיוכל להביט בעיניי, "לנשיקה השניה הכנסתי את כל האהבה שלי, את כל הרגשות שלי, את כל התשוקה, התקווה, האושר, והשמחה שנגרמים לי ברגע שאני רואה אותך. הכנסתי לתוכה גם את כל הדברים שאני אוהב בך, את הטמטום שלך, אי השפיות שלך, השיגעון שלך-" "הי!" קטעתי אותו, נעלבת.
"את איך שאת נעלבת בקלות, את איך שאת מסמיקה, כמו עכשיו, את זה שאת תמיד שורפת את הטוסט, את השיער שלך, בעיקר כשהוא מתבלגן לך ואת מנסה כל הזמן לסדר אותו, את זה שלוקח לך שעות להתארגן בבוקר, את זה שאת רצה כמו צ'יטה שבורחת משרפה עם התינוקות שלה, את איך שאת מצחיקה אותי אפילו בלי לדבר, איך שאת אוכלת, איך שאת שותה, ובכללי, את איך שאת! אני פשוט אוהב אותך!"
הבטתי בו ופשוט התרגשתי!
התרגשתי מזה שהוא שלי, מזה שהוא כל כך אוהב אותי, מזה שאני כל כך אוהבת אותו!
ומזה שאנחנו יחד, מזה שאף אחד לא יכול להרוס את מה שיש בינינו גם אם הוא יפריד בינינו למשך כל החיים!
הוא קירב את הראש שלי לראשו ונישק אותי נשיקה אחת.
נשיקה אחת קטנה.
שגרמה לי להרגיש את כל מה שהוא אמר.
זה היה כל כך מציאותי, יכולתי להרגיש בפה את הטעם של הטוסטים השרופים המפורסמים שלי כל כך טוב שכמעט עצרתי את הנשיקה כדי לשים גלוס בטעם תות.
הרגשתי שאני גן עדן! פשוט גן עדן!
ואז הוא התרחק ממני והרגשתי שחזרתי לאדמה.
לא יכולתי להגיב בשום דרך אחרת חוץ מלחייך.
הוא חייך אלי ופשוט הפלתי את עצמי עליו ,מחבקת ומנשקת אותו.
הוא התנתק ממני, שוב, חשבתי בעצב, ואז חייך ואמר "את יצור הכי חמוד שאני מכיר!"
"יצור?!" שאלתי והתנתקתי מהחיבוק שיזמתי בעצמי.
"תגידי שזה לא נכון ואני לא קרא לך ככה יותר לעולם" אמר בחיוך בעודו מתרומם לישיבה.
"אוף… אני שונאת כאתה צודק…" אמרתי.
"אבל אני תמיד צודק…" אמר "זאת אומרת שאת שונאת אותי?"
חייכתי ואמרתי "אתה יודע שזה בלתי אפשר לשנוא אותך".
שוב הוא נישק אותי.
נישקתי אותו בחזרה, כורכת סביבו את ידיי, כמו שני נחשים מתפתלים ומחליטה לא לשחרר אותו לעולם!
הרגשתי את ידו מלטפת את ראשי ויורדת עד הגב התחתון שלי ונעצרת שמה.
חסר לו שהיא הייתה יורדת יותר למטה. חשבתי לי.
בדיוק כשהחלטתי איזה עונש הוא יקבל אם הוא יחצה את הגבול שמעתי קול שיעול.
הבטתי לכיוון ממנו בקע השיעול וראיתי את רוי, עם הדלת האחורית מפתוחה מאחוריו, עומד עם קלסר הנקמה שלנו ועל פניו הייתה הבעת הלם טוטאלית.
אופס?


תגובות (11)

אופס חחח מיסכן רוי חחח :) תמשיכי =)

30/08/2011 22:18

אני מבטיחה שאמשיך =]
אהה ואני מתנצלת מראש על כל טעויות הכתיב שלי… זה מה שקורה כשכותבים פרק ב-1 בלילה.. אז אם משהו לא ברור תכתבו כאן ואני אתקן =]

31/08/2011 00:59

קודם כל, ברוך רופא חולים :)
דבר שני, פרק מהמם!!!!!
עכשיו, בקשר לרוי… כשהוא והיא נפגשו אז היא אמרה שהיא מתחילה להתאהב בו, ופתאום היא מתנשקת עם אדם כאילו אין מחר XD אז אני קצת מבולבלת… היא מאוהבת בשני אנשים? או שאולי היא החליטה שכבר אין לה רגשות אל רוי? זאת אומרת… אהבה זה לא דבר שעוזב בקלות… ואני עקבתי אחרי כל פרק ופרק… אני מקווה שברפרק הבא הדברים יתבהרו, חוץ מזה – פרק מהמם :)

31/08/2011 16:06

כן היא החליטה שרוי רק ידיד אפילו שרוי חתיך לא נורמאלי והוא הכי חמודי שבעולם, מרגע שהיא נישקה את אדם היא מרגישה שהוא ה-"אחד" מה שנקרא, אז כל הרגשות שלה לרוי נעלמים.

31/08/2011 17:32

יש עוד משהו שאני צריכה לומר לך, בסוף כן השתמשתי ברעיון שהעלת, הוא נמצא בסביבת פרקי הספיישל (נתתי לך קרדית בחלק ג' וגם בכמה פרקים אחריו) אשמח אם תגיבי ותגידי אם זה מוצא חן בעינייך :)

02/09/2011 19:12

אווו תודה אני מבטיחה שאני אקרא ואגיב בזמן הקרוב פשוט אני קצת לחוצה בזמן.. אני אפילו לא מוצאת הזדמנות להמשיך את הסיפורים שלי.. אבל אני מבטיחה לפנות זמן בשביל לקרוא את הסיפור שלך עד סופו!

12/09/2011 10:13

תודה רבה לך :)

12/09/2011 10:38
lilach LC

נושא : המשך .

חלי יקרה , אשמח מאוד אם תמשיכי את סיפורך המדהים . ותעניקי ליט שוב כמה דקות נעימות של שלווה וצחוק .
ממני לילך .

(ובנימה קצת פחות מתורבתת – המממשששךךךך !! עכשיו!)

תודה מעומק הלב .

13/12/2011 14:49

אני ממשיכה אותו. עכשיו. אני יושבת עכשיו ולא מתנתקת מהמחשב עד שאני לא כותבת לפחות עוד 2 פרקי המשך!

21/12/2011 09:22

לחלי החמודה ערב טוב וחג חנוכה שמח.

שימחת אותי כי את מתכוונת להעביר אלינו לא פרק אחד אלא שניים, ואוו איזה יופי ממתינה לקרוא אותם ולשלוח לך תגובה לבטח תהיה טובה. מקווה שהמערכת תאשר מהר את התגובה שלי אלייך כל טוב ממני בקי ♥♥♥♥

21/12/2011 09:57

חלי!
את מעלה עכשיו את שניי הפרקים!!
אני פשוט…בשוק!!

רוי המיסכן!
(ייייייייייייייייש שילך בחזרה לאמריקה!!!!שלא יתערב הוא לא קשור לחיים!!!)

תמשיייייכיי מהר בבקשה!
(אויש אני נישמעת כמו המורה שלי למתמיקה!לא נורא..XD.)

22/12/2011 11:46
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך