היא והוא… והוא פרק 3

magiX 07/10/2012 717 צפיות תגובה אחת

אחרי נסיעה קצרה היגענו לחוף הים, הוא הוציא שמיכה וסלסלה מהאוטו. הוא סידר נרות שיאירו אותנו, זה באמת היה ערב מדהים, צחקנו,דיברנו,היתכרבלנו, היתנשקנו… כל כך נהנתי איתו זה היה ערב מושלם. חוץ מהקטע של הריב."אני אוהבת אותך ,את יודעת?" הוא אמר לפתע כשאני מכורבלת בין זרועותיו. "תכיח לי " חייכתי עליו. הוא נישק אותי נשיקה קצרה והיתרומם. לא הבנתי מה הוא עומד לעשות. הוא חיפש משהו בסלסלה ולבסוף הוציא קופה קטנה . "תיפתחי" הוא אמר.פתחתי את הקופסה ולפני ניגלתה טבעת זהב עדינה מעוטרת באבניי חן קטנות ונוצצות. היבטתי בטבעת בפליאה."זאת טבעת הבטחה" הוא אמר וענד לי אותו על האצבע. הוא התקרב עליי , ידעתי מה פרושה של טבעת הבטחה, והסכמתי , באותו רגע לא חשבתי על אף אחד אחר ועל שום דבר אחר, שום דבר לא יכול להרוס את הקשר הזה . אני וטיילור עברנו כל כך הרבה ביחד בשנה הזאת… וידעתי שזה צעד נכון ,לכן הסכמתי, הסכמתי להיתחייב לו. אחרי שתיקה ששררה בנינו במשך מיספר רגעים קפצתי עליו בנשיקות "אני [נשיקה] אוהבת[נשיקה] אותך[נשיקה]"
אחרי ערב מדהים עם טיילור החלטנו לבקר במסיבה של מייקל … אנחנו מין חבורה כזאת:
אני- אנג'ל סטיוארט בת 16 וחצי .שיער חום חלק ,עניים אפורות בהירות ושפתיים דקות ,רזה מלאה במקומות הנכונים… יש לי אופי קשה אבל זה מה שעושה אותי מיוחדת . לאבא שלי קוראים אשר לאחותי סטפני היא בת 22 והיא דוגמנית … לאמא שלי קוראים מריה והיא הבן אדם הכי יקר לי בעולם. אמא שלי בהריון ,יהי לי אח .
טיילור קראש בן 17 שיער שחור קוצים, עניים ירוקות בהירות ,שזוף, שרירי, הוא איטלקי במקור , הוא אוהב לטפח את עצמו -ואחמ את הזוגיות שלנו. הוא בן לאם חד הורית, אבא שלו עזב את המישפחה כשטיילור היה קטן. אמא שלו קיילי היא אחד האנשים הכי מדהימים בעולם ! היא כמו האמא השניה שלי . יש לו שני אחים דניאל ולואי שניהם תאומים בני 13. האבא החורג שלו ג'ון הוא בן אדם נחמד ומצחיק בסך הכל .
מגי ניילסון-בת 16 גבוה,שיער ארוך מטולטל ובלונדיני,עניים כחולות בהירות ונוצצות,החברה הכי טובה שלי !
טום ניילסון:אח של מגי .בן 17 שרירי שיער בלונד עניים כחולות.
מייקל דרייז-שיער חום עניים בצבע דבש בן 17 החבר הכי טוב של טיילור.
ג'ני לוי- בת 17 חברה של טום, שיער שחור קצר עניים חומות כהות גבוה ורזה ,יהודיה במקור.
כולנו מבית טוב ומישפחות עמידות… ההורים שלנו חברים, אנחנו אוהבים לבלות יחד…אנחנו מישפחה אחת גדולה!
כשהגענו לבית של מייקל בהחלט היתנהלה שם מסיבה על רמה ! הבחור יודע לארגן מסיבות..בנים ובנות בכל מקום, חלקם שיכורים חלקם מתמזמזים. "סוף סוף !" מייקל אמר ונישק אותי על הלחי, נתן כיף גברי ביותר לטיילור וליווה אותנו לסלון איפה שכל החברה יושבים. מגי היתה שיכורה קצת הרבה, וידעתי שאיכשהו זה יגמר באסון."היי יופי שהיגעתם" טום אמר . "בידיוק דיברנו על החופש שמתחיל … עוד שבועעעעעעעע !" הוא הישתגע קצת. "חשבנו אולי נטוס כולנו למיאמי , נעשה חיים תוך שובע אנחנו כבר בבית !" הוא אמר בהיתלהבות. כולם הסכימו ואני .. אני קצת חששתי. "אמא שלי צריכה להוליד עוד שבוע או שבועיים" לחשתי לטיילור. "אנחנו תמיד יכולים לחזור..בייב זה רק מיאמי וזה לשבוע אני בטוח שלא יקרה שום דבר רע" הוא אמר..ואז מגי הופיעה מולינו… ולידה עמד ניק. "הוא מצטרף" היא צעקה ושתתה עוד שוט .


תגובות (1)

תמשיכי

08/10/2012 14:46
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך