היא והוא… והוא פרק 2

magiX 04/10/2012 681 צפיות 2 תגובות

אחותי הגדולה סטפני כרגיל היתה בצילומים כמו תמיד, אמא שלי בישלה במיטבח ואבא עד לא הספיק לחזור הביתה. "את צריכה עזרה?" שאלתי את אמא שלי בזמן שאני טועמת מרסק העגבניות הרותח שעוד לא הספיק להיתקרר."לא .. תעלי לחדר תעשי שיעורים "אמא נשקה לי על הלחי והמשיכה בשלה. עליתי לחדר וניכנסתי למיקלחת, עשיתי גולגול בשיער הרטוב לבשתי פיג'מה קצרצרה ונישכבתי לנוחקצת. כשהיתעוררתי השעה כבר היתה חמש בערב וידעתי שאני צריכה להיתארגן וללכת ניק ביגלל הפרויקט בפיסיקה.לבשתי מיכנס סקיני ג'ינס בהיר ,וחולצה רופפת שחורה עם נעליי נייק שחורות. ילדה בערך בת 5 פתחה לי את הדלת, שיערה הקצר הבהיר והמטולטל היה אסוף בשתי קוקיות . היא לבשה שימלה ורודה פירחונית והחזיקה סוכריה על מקל ביד. "את בטח אנג'ל?" אישה מבוגרת בשנות ה40 לחייה נעמדה מאחורי המלאך הקטן שפתח לי את הדלת. "כן.. ניק נימצא?" שאלתי."כן אני אמא של ניק שרה , תעלי למעלה " היא אמרה וחייכה עליי בחום. הילדה הקטנה עקבה אחריי בבישנות.נעמדתי מול החדר היחיד שהיה במיסדרון בקומו השניה והילדה הקטנה היתחבאה ליד המדרגות. נקשתי על הדלת , אחרי מספר רגעים ניק פתח את הדלת וחדר מסודר למדי ניגלה לעניי. "רק עברנו לא הספקתי לבלגן יותר מידי" קרץ לי. "נייייקולאס!" הילדה הקטנה רצה וקפצה על ידיו כמו קופיף קטן. "נסיכה שליייי. אני עסוק" אמר והוריד אותה על הריצפה."זאת חברה שלך?" שאלה בחביבות. "לא מה פיתאום" התפרצתי ומיהרתי לישלול אותה."היי אמילי לכי לשחק עם שון בחדר.." ניק אמר לה והיא רצה מהחדר במהירות. "אמילי אחותי הקטנה" אמר וגירד את ראשו ביאוש.
עבדו כל כך הרבה זמן על העבודה, אמא שלו אישה מקסימה ונדיבה, חמה וביתית כל כך… דאגה שלא יחסר לנו דבר. והאחים שלו אמילי ושון כאלה נסיכים מתוקים .ניק באמת נחמד, הוא לא הבחור עם האגו שחשבתי שהוא. הוא מצחיק ואני בטוחה שתצמח מזה ידידות טוב . כשסיימנו את העבודה השעה היתה כבר 10 בלילה !! "שיט אני מאחרת ! חייבת לעוף !" אמרתי . ניפרדתי לשלום מאמילי ושון ומשרה כמובן ורצתי הביתה. הדייט שלי עם טיילור איך יכולתי לישכוח ?! ניכנסתי הביתה , סביב השולחן ישבו הורי , אחותי הגדולה וטיילור. הוא הביט בי במבט שמסביר הכל,הוא כועס.. מאוד כועס.עליתי לחדר והוא עלה אחריי,סוגר את הדלת. הוא הצמיד אותי לקיר ,ראיתי את הכעס בעניו. "איפה הית?" שאל בכעס. ולא עניתי, אני לא יכולה לומר לו שהברזתי לו ביגלל עבודה מטופשת בפיסיקה ! שדרך אגב מאוד נהנתי לעשות ! "איפה הית !?" צעק. "ילדים הכל בסדר שם?" שמעתי את אמא שלי במסדרון. "כן אמא הכל בסדר" צעקתי לה בחזרה. "אני מצטערת אוקיי ?!" צעקתי עליו,"על מה את מצטערת, על זה שאיזה מכוער אחד יותר חשוב לך ממני ? או על זה שאני כמו אידיוט השקעתי לערב הזה ואת הברזת לי ?! על מה לעזעזל על מה?" הוא צעק בכעס הרים את ידו והיכה בקיר בחוזקה .ניבהלתי, אני שונאת את הריבים שלי ושל טיילור זה תמיד ניגמר לא טוב. הוא התישב על המיטה שלי והביט באיזו נקודה בחדר. ידעתי שהוא מחכה שאני אתלבש ונצא.לבשתי חצאית מיני ג'ינס וחולצת בטן צמודה שחורה עם פייטים, נעלתי נעליי עקב שחורות לקה פיזרתי את השיער חידשתי את האיפור ונעמדתי מולו. הוא קם ונעמד גם כן מולי הביט עמוק בעניי. "כמה שאת יפה.." לחש לי והסיט את שיערי אל מאחורי האוזן.לא יכולתי להיתאפק וטרפתי את פיו בנשיקות קטנות ומתוקות.


תגובות (2)

תמשיכי

05/10/2012 10:35

תמשיכי מהר! זה ממש יפה!

05/10/2012 16:04
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך