אני מנסה לכתוב עוד סיפור למרות שהקודמים לא מי יודע מה הצליחו (מחקתי כמעט את כולם) ובבקשה תנו ביקורת לסיפור ותגידו לי מה רע כדי שאני אוכל לשפר אוהבת

היא לא תבוא

03/01/2015 717 צפיות תגובה אחת
אני מנסה לכתוב עוד סיפור למרות שהקודמים לא מי יודע מה הצליחו (מחקתי כמעט את כולם) ובבקשה תנו ביקורת לסיפור ותגידו לי מה רע כדי שאני אוכל לשפר אוהבת

הקדמה-
אביאל ורותם הם זוג כבר שנתיים וחצי. הם הזוג הכי חמוד של השכבה, כולם רוצים שתהיה להם אהבה כזאת, כל כך חזקה, עוצמתית, ואמיתית .
לנופר יש בעיות בהערכה העצמית, היא לא מבינה כמה יופי יש לה, היא רזה מאוד וכל הנסיונות שלה להרזות רק הורסים לה את הגוף

אביאל ביטון-
שלום חברים אני אביאל ביטון האחד והיחיד בן 17 בכיתה י"א תלמיד… בואו נגיד ככה, לא כל כך מצטיין כולה 3 שנים בראשון ואין אחת שלא שמעה עלי. מטר 75 חתיך אש חצי תימני חצי מרוקאי השילוב הכי טוב חי את החיים עם תספורת מוהיקן ועיניים ירוקות. אחותי, אמא שלי, ורותם הן הנשים החשובות בחיי!!
חולה לצאת למסיבות שותה קצת אבל בסך הכל ילד טוב מאז שפגשתי את רותם החיים שלי נהיו יותר טובים אני כבר לא מעשן, והתחלתי לשתות פחות. כשאני לידה, היא פשוט גורמת לי לרצות להיות בן אדם יותר טוב. היא האחת של חיי ולא הייתי מחליף אותה למען שום דבר שבעולם!!

נופר ביטון-
היי מתוקים לי קוראים נופר ביטון 1.55 לא גמדה, קומפקטית. אני בת 14 וחצי בכיתה ט'. בואו נגיד, שאם היו נותנים לי לשנות משהו בגוף שלי, הייתי משנה פשוט הכל, הגובה שלי, הבטן, האף, העיניים, האוזניים, כל דבר קטן שיש בי אני שונאת. חברות שלי אומרות שיש לי בעיה אבל אני חושבת שזה פשוט מודעות עצמית כי אני לא איזה דוגמנית צמרת מטר 70 עם רווח ברגליים בגודל העולם שכולם מאוהבים בה כי אני ממש לא ככה. אני לפעמים מקיאה בשביל להרזות יותר אבל זה לא עוזר אז אני משכנעת את ההורים שלי ללכת לחדר כושר והם זורמים טיפה איזה כיף!!
אח שלי ורותם הם הזוג הכי מתוק בעולם הלוואי עליי אהבה כזאת אביאל מאז שהוא הכי אותה פשוט הפך לבן אדם שונה, נהיה לו האור הזה בעיניים שלא ראיתי כשהוא היה עם כל אחת מהאקסיות שלו. אני חולה עליו הוא האח הכי שומר ואוהב שיש!

רותם אבוטבול-
שלום אני רותם אבוטבול בת 17 בי"א 1.60 אבל אביאל אוהב נמוכות אז זה בסדר אני חולה על שופינג וים ובריכה הרבה אנשים אומרים עליי שאני פרחה וערסית אבל אני באמת לא מבינה אותם, הם בכלל לא מכירים אותי! בכיתה ט הייתי ממש נפגעת מדברים כאלה, אבל כבר התבגרתי ולמדתי שאי אפשר לגרום לכולם לאהוב אותך,יהיו כאלה שיאהבו וכאלה שלא, העיקר שאתה יודע מי אתה, והקרובים אליך יודעים מי אתה, זה כל מה שחשוב.
אני ואביאל ביחד כבר שנתיים וחצי והוא פשוט הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים! הכרתי אותו בתקופה שהייתי מרוחקת וטיפה בדיכאון בגלל כל האנשים שלא סבלו אותי והוא היה הבן אדם היחיד שבאמת אהב אותי, הוא אהב אותי בזכות עצמי! אני כל כך אוהבת אותו ואני לא יכולה לדמיין את החיים שלי בלעדיו… הזמן הכי ארוך שלא ראינו זה את זה היה 3 ימים וגם בהם דיברנו כל הזמן בפלאפון ונשארנו בקשר.
הקשר ביני לבינו כל כך חזק, ואני לא אוותר על זה לעולם!


5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך