נועה7753
ווואווווו!! שנים על גבי שנים, כל כמה חודשים אני נכנסת לאתר וקוראת מחדש את הסיפורים שלי ואומרת לעצמי שאני יחזור לכתוב אבל לא חוזרת. עכשיו שוב נכנסתי וראיתי גם תגובות, וראיתי אחת מלפני שלוש חודשים שהגיבה לי והחלטתי לחזור וישר ישבתי לכתוב. אז אתן מוכנות?

'היא מסתכלת על פניו והוא יפה לה..'

נועה7753 20/10/2015 1089 צפיות 5 תגובות
ווואווווו!! שנים על גבי שנים, כל כמה חודשים אני נכנסת לאתר וקוראת מחדש את הסיפורים שלי ואומרת לעצמי שאני יחזור לכתוב אבל לא חוזרת. עכשיו שוב נכנסתי וראיתי גם תגובות, וראיתי אחת מלפני שלוש חודשים שהגיבה לי והחלטתי לחזור וישר ישבתי לכתוב. אז אתן מוכנות?

'היא מסתכלת על פניו והוא יפה לה..'
דמויות.

אני לא ערס, אני בחור טוב. יש הבדל. ערס זה דבע עם כיפה ויש בחור טוב, אלה שהולכים עם הגופיות סבא מתחת לחולצה של הבוס או הפרד פרי, אלה שלא מפחדים מכלום ויש להם מילה. מילה שאי אפשר לשבור!
אז מי אני? רן משיח. בן 19 מדימונה הסיפור שלי מתחיל אחרת, מגיל צעיר הייתי הילד הבעייתי. גר בשכונה כזאת, אין לי תסביכים של הורים, או אהבה נכזבת שהביאה אותי להיות הבן זונה שאני היום. פשוט ככה בחרתי את הדרך שלי, גבר בלי רגשות וככה אי אפשר לפגוע..אני נותן כבוד למי שנותן לי, כולם מכירים אותי, כולם יודעים מי אני.
השם שלי הולך לפניי חברים, ואם לא הכרתם אותי, רק מהתקציר התאהבתם בי נכון?(;

נוי פרץ- נויה בשבילכם, הדרנינג האמיתית! הילדותית הכי מאמי שתכירו, אבל די נו אני בת 17 כבר לא הילדה הקטנה.
הבלונדה הסתומה אבל כשצריך הבן אדם הכי חכם שיש! כל היום בחברת חברים, מתה על האקשן ומה שביניהם, על הריכולים והבלאגן…נו קסקסה מרוקאית אמיתית!! בת יחידה להורים גרושים.
רוצים לדעת עליי? תצטרכו להכיר עם הזמן

מורן ביטון- מורן פה בשביל לחמם את העניינים! אז למה כולם בשקט? תחייכו החיים יפים
עושה רעש בכל מקום, חיים פעם אחת לא? צריך להינות כל עוד אנחנו יכולים..מתה על מסיבות, על החופשיות והכיף..לא אוהבת שסוגרים אותי. בגלל זה אני וחבר רציני לא הולך ביחד, רווקה וטוב לי עם זה ודי לקלישאות של אהבה אמיתית פה זה לא ויוה זה החיים האמיתיים

אביאל נגר – למה אביאל? תקראו לי הגבר שלכן כי זה מה שתרצו שאני יהיה
חי את החיים, לא חושב על המחר ההווה זה מה שחשוב, העתיד הוא הנסתר ומשמעות החיים זה לגלות מה מסתתר לנו ביום הבא, לא מפחד מהמוות, לא מפחד להיפגע.
פחד זה מה שהורס לנו לחוות את הרגע, והאומץ זה מה שעושה אותנו.
יחי הטרנס והחופש, מאמא נייצר נתנה לנו את האדמה..לא נעשה עליה חפירות?

שילת דדון- תקראו לי אשליייי כי הפרחיות שלי מתפרץ לעולם בכל רגע אפשרי
בשביל לדעת מי אני צריך להיות בעולם שלי. בשביל להיות בעולם שלי צריך מזל, בעצם מספיק שתהיו אחד משלנו, שכונה, לא וואחש, מוזרמים. אחד מהעם!

ואיך אפשר לשכוח שאנחנו חלק מהחיים שלהם? ליאור, מור, דורון, ליזה, ליאל, אושר, וירון. רוצים לדעת מי אנחנו? תחכו לגלות

ברוכים הבאים לעולם שלנו, והתקציר עלינו? זאת רק התחלה מסיפור שלא יסתיים ובלי ספק שתתמכרו אליו. מוכנים להכיר אותנו מקרוב?


תגובות (5)

יואוווו קראתי עכשיו את כל הסיפורים שרשמת
והם פשוט מדהימיםםםם
מחכה להמשך:-)
נב
אני אשמח עם תקראי גם את הסיפור שלי :-) הייתי שמחה לחוות הדעת שלך :-)

20/10/2015 14:41

איזה ישנה את אחותי ..

20/10/2015 16:14

חח אבל ממש התגעגעתי לסיפורים שלך , תמשייכי ❤

20/10/2015 16:15

אמלהההההההה
נועהההה
פאקינג שניםםםם
ככ הרבה זמן לא היית שהסיפורים שלי נהיו סבירים. את חייבת לקרוא חמודה.
בדוק את לא זוכרת אותי חחחחחחחחחחח
תמשיכיייייי

20/10/2015 22:10

וואאאייייייייי כמה התגעגעתי אליך ולכתיבה שלך אני מהקורות שכבר כמעט לא קוראות פה יותר אבל פתאום נכנסתי ואי העלת

27/10/2015 14:05
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך