Broken
אדם חי את חייו במחשבה שמכיר את עצמו מא עד ת. עד שהיא הגיעה ולחצה על קאפס לוק.

היא

Broken 26/07/2021 291 צפיות 3 תגובות
אדם חי את חייו במחשבה שמכיר את עצמו מא עד ת. עד שהיא הגיעה ולחצה על קאפס לוק.

היא לקחה אותי לקודש הקודשים שלה
המקום היחיד בו הנשמה שלה מטיילת בחופשיות
משאירה זכרונות על הקירות מחיים קודמים
חלל שלא הכיל תקופה ארוכה אף אדם מלבדה.

ומי אני שזכיתי למעמד? ואיך זה קרה כל כך מהר?
אני לא יודעת. היא בעצמה לא יודעת.
אבל זה מדהים. הדרך שאני נפעמת ממנה
בדברים השוליים
באיך שהיא מזיזה את השיער הצדה
או מטיילת עם העיניים לפני שהיא עונה את התשובה. שתמיד תהיה מסתורית ולא מובנת.
נפעמת מהדיבור השליו שלה והצחוק הרך
שמנגנים לי על מיתרי הלב כל פעם מחדש
ממגע ידיה העדינות על גבי העור שלי
שמביאות אחריהן גל צמרמורות בכל הגוף
נפעמת מהיופי שלה
מהשפתיים המשורטטות
מהעיניים שחודרות לנשמה
מגופה השחום והחלק.
נפעמת מהדרך שהיא עצמה נפעמת ממני
מאיך שהיא מתפטלת מהמגע שלי
מאיך שהיא צוחקת מהיציאות המתחכמות שלי
מהדרך שאני קוראת לה את המחשבות לפעמים
מבינה בדיוק למה היא מתכוונת גם בלי מילים
נפעמת מהחיבור האנרגי המטורף שקיים בינינו
מצירופי המקרים שמוכיחים שהיא הולכת להיות פרק משמעותי ומלמד בחיי.
נפעמת מהפחד של שתינו מהלא נודע
מהמשיכה העזה והלא מוסברת
נפעמת ממי שהיא.
וממי שאני כשאני איתה.


תגובות (3)

*מתפתלת

זה מסוג הקטעים שאני יכולה לקרוא ולחייך. הכתיבה רגועה ועדינה.
אני לא יודעת בדיוק מה מושך אותי בקטע הזה, אבל אני מרגישה שאני יכולה לקרוא אותו שעות.

כן חסר לי קצת הפיסוק בסוף כל שורה, פשוט כדי שלא ארגיש שצריך לקרוא הכפ בנשימה אחת, אבל חוץ מזה באמת שאהבתי.

קטע ממש יפה.
עושה לי חשק לפגוש את האישה הזאת.

26/07/2021 19:37

ברכות לכל החברים שלי שם בחוץ, כל מי שקורא את העדות הזו היום צריך לחגוג איתי ועם משפחתי כי הכל התחיל כבדיחה עבור אנשים מסוימים ואחרים אמרו שזה בלתי אפשרי. שמי איזבלה איתן ואני מאוקראינה אבל אני עובר עם אישתי לשיקגו ארה"ב. אני נשוי באושר עם שני ילדים ואישה מקסימה. משהו נורא קרה למשפחתי, איבדתי את מקום העבודה ואשתי עזבה את ביתי כי לא יכולתי לדאוג לעצמי ולצרכים. משפחתי. היא וילדיי באותו רגע. הצלחתי במשך תשע שנים, אף אישה לא תתמוך בי לטפל בילדים. אני מנסה לשלוח בדיקות לאשתי אבל היא מונעת ממני לתקשר איתה אני מנסה לדבר עם חברתה ובני משפחתה אבל עדיין יודע שאפשר לעזור לי והגשתי אז לכל כך הרבה חברים אבל הם עדיין לא יתקשרו אלי, עד שיש מגיע יום נאמן שלעולם לא אשכח בחיי. כשפגשתי חבר ותיק שלי הסברתי את כל הקשיים שלי והוא סיפר לי על אדם נהדר שעוזר לו להשיג עבודה טובה חברת קוקה קולה והוא אמר לי שהוא מאיית אבל אני אדם שמעולם לא מאמין באיות אבל אני החליט לנסות את זה וד"ר אלאבה הורה לי והראה לי מה לעשות בשבעת ימי ארוחת הצהריים הכישוף. בצע את כל ההוראות ועשה מה שהוא ביקש ממני לעשות טוב. ד"ר אלאבה בטוח שהכל יסתדר ואשתי תראה אותי שוב אחרי עבודה נפלאה של ד"ר אלאבה. אשתי מתקשרת אליי עם מספר לא ידוע והתנצלה והיא אמרה לי שהיא באמת מתגעגעת אלי והילדים שלנו ואשתי חוזרים הביתה. היום אני מנהלת חברת פארגון בארה"ב. אני ממליץ לך אם יש לך בעיות שלח דוא"ל אל {[email protected]} זה או WhatsApp אותו באמצעות איש הקשר שלו למטה +2349039885856 תודה לך ד"ר ALABA. ותקבל את התוצאה הטובה ביותר. קח את הדברים כמובן מאליו וזה ייקח ממך. אני מאחל לך את הטוב ביותר …….

16/09/2021 08:35

נפרדתי מבעלי לפני שלוש שנים. לא הייתה תקשורת בינינו. יעצו לי על ידי משפחות וחברים להפסיק לשכוח מהנישואים ולהמשיך בחיי. לא רציתי להתחתן עם מישהו אחר כי עמוק בפנים אני עדיין אוהב את בעלי. כל כך סבלתי מכאבים ובלבול שקראתי המלצה באינטרנט על איך ד"ר אלאבה איחד מחדש נישואים שבורים בעזרת כוחותיו הרוחניים. המשכתי לקרוא כל כך הרבה המלצות על איך הוא עזר לשים קץ לגירושים ולשקם את אהוביהם לשעבר של אנשים ואמונתי התחדשה. אני צריך ליצור קשר עם ד"ר אלאבה מיד כעבור כמה דקות הוא ענה לי ונתן הנחיות מה לעשות, לאחר שעמדתי בדרישה הנדרשת יומיים לאחר הטקס, הכישוף שינה את חיי סביב בעלי לא ליצור איתי קשר יותר מזה. שנתיים התקשרו אלי באמצע הלילה בוכה והתנצלות שזוהי עבודת השדים, אז אני עדיין נדהם מהנס הזה אז אני סולח לו. עכשיו הנישואים שלי מאוזנים. טקס דרלאבה עבד מצוין והנישואים חזקים יותר מבעבר, ושום דבר לא יכול להפריד בינינו שוב. ביקרתי בכל כך הרבה אתרים שחיפשתי עזרה, זה היה חסר סיכוי עד שהתחברתי לדראלבה, הגבר האמיתי שעזר לי לשחזר את הנישואים השבורים שלי אם יש לך בעיה דומה בנישואיך, אתה רוצה שבעלך או אשתך יאהבו אותך שוב . , יש לך מישהו שאתה אוהב ואתה רוצה שהוא יאהב אותך בתמורה, יש לך אתגר בחיים שלך, תבנית הלחש של ד"ר אלאבה היא הפתרון והתשובה לבעיה שלך, וואטסאפ / ויבר עם מספר הטלפון שלו: +1(425) 477-2744, צור איתו קשר עוד היום על ידי שליחת אימייל אל [email protected] אל תיתן לאף אחד לקחת את בן/בת הזוג שלך ממך.

28/11/2021 19:45
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך