אז מה אתם אומרים? 3 תגובות וממשיכים

היביסקוס \\ פרק 4

05/07/2012 766 צפיות אין תגובות
אז מה אתם אומרים? 3 תגובות וממשיכים

"אולי אין לי משהו שיש לאחרים," סיכם בארי את השיחה. "כן, יכול להיות" ענתה לוסי. היא חשבה על איך שהתייחסו אליה בבית הספר. לפני שהכירה את דניאל, כמובן. ולא שההיכרות ביניהם הייתה כל כך ארוכת טווח. "אה..אני אלך לחפש את רייצ'ל." אמרה. "ואת דניאל," הוסיף בארי ומשך באפו. "כן, גם אותו." לאחר שהסתובבה והחלה ללכת, היא יכלה לשמוע את הקולות של הגיים-בוי של בארי. היא גלגלה את עיניה ויצאה לחפש אותם. תחילה ירדה לים. לא ממש בשביל לחפש אותם, אלא יותר לבהות בשקיעה. לאחר שהלכה לאורך כל קו החוף, נכנסה חזרה למלון, וחיפשה בחדר האוכל. הוא היה פשוט ענק. מאכלים מכל הסוגים, ובמיוחד מאכלים הוואים מסורתיים, מקושטים בפרחים ובפירות ים. היא יצאה משם, נושכת את שפתיה מהתענוג. היא נכנסה לסאונה. זה הכה בה כמו ברק.

רייצ'ל הייתה שם. כן, היא בהחלט הייתה שם. וגם דניאל היה שם, לא פחות ממנה. אם הם היו ביחד? כן, מאוד ביחד. לוסי לא הייתה מודעת לסיבה המסויימת לכך שרייצ'ל רכנה מעליו, החזיקה בפניו ונישקה אותו ארוכות, שוב ושוב, והוא נשען לאחור, רפוי. "היי," אמרה לוסי. טוב, למרות שעד עכשיו הציגה שנאה כלפיי דניאל, היא לא יכלה לומר שלא התעצבנה. לפני ששמעה את קולה של לוסי, רייצ'ל החזיקה בכתפיו של דניאל וחייכה. חיוכה דעך כששמעה את קולה של לוסי. "לא רציתי להפריע לכם," היא אמרה בקול השליו ביותר שיכלה לגייס. דניאל חייך לעברה, ונראה שליו עוד יותר. הוא ישב, ונשען על ידיו. לוסי סגרה את הדלת בטריקה ויצאה משם. כשיצאה, היא שמעה אותם חלושות, ולכן מיהרה לחזור לחדר.
"מצאתי אותם," אמרה. "באמת? למה לא קראת להם?" והיא שתקה.

"אל תתרגש ממנה, יש לה קטעים~ זה יעבור~♥" אמרה רייצ'ל, ולאחר מכן אחזה בפניו ונישקה אותו.
הוא ליטף את פניה ואת שערה. "אבל..בכל זאת, אני רוצה שהיא.." הוא שתק, וחיבק וליטף אותה.

בחדרה של לוסי נשמעה דפיקה על הדלת. "כן?" אמרה בעצבנות. "סליחה, אבל אנחנו מהצוות של
'ניו-יורק טיימס' ואנחנו מעוניינים לראיין את דניאל הילטון." לוסי שתקה לרגע, "הוא בסאונה."
"אנחנו יכולים להכנס?" שאלה גברת בעלת קול גבוהה מעט, עם מבטא ארגנטינאי, "לא, אתם לא". "אוו..בסדר!" ענתה הגברת וצחקקה. "אנחנו נחכה לו כאן." הם ישבו בספות קלילות, נפוחות ולבנות.
דניאל בדיוק הגיע, לבוש בחולצה שטרם כפתר ומכנס שחור, ולצידו רייצ'ל, אוחזת בידו, ושערה מעוטר
בסרט לבן. "מוצ'אצ'וס!" אמרה אותה הגברת בהתרגשות. היא נתנה להם לשבת על שתי ספות יחיד.
היה אדם שישב על הרצפה עם פנקס, היה לו כובע ברט, משקפיים וזקנקן ג'ינג'י כמו של תיש. היו לו
משקפי שמש עגולים. היה גם אחד עם מצלמה שצילם את רייצ'ל ודניאל כזוג יונים. "שלום דניאל. קודם
כל, תוכל לספר לנו על העלמה המקסימה הזו שיושבת לצידך?" שאלה. "קוראים לה רייצ'ל. היא פשוט
מדהימה," הוא סיפר. "ומה אתה חושב שהמעריצות יחשבו על העניין הזה, ועל העלמה רייצ'ל?" דניאל
חשב קצת. "אני לא יודע מה הן יחשבו, אבל חשוב שיבינו שזאת אהבה אמיתית. ושיפנימו עם העובדה
שרייצ'ל היא מרכז חיי. היא הכול בשבילי, היא האוויר לנשימה." הסביר והביט בה. "אני לא חושבת שהמעריצות כל כך ישמחו לשמוע על זה!!" אמרה המראיינת וצחקה. "ומה לגבי הסרט החדש שלך?
אני מניחה שהיא הולכת לשחק את בת הזוג הנחשקת. נכון?" רייצ'ל הביטה במראיינת. "סליחה- אבל
אני- מה? דניאל לא סיפר לי על זה." המראיינת חייכה. "מובן שהוא לא. הוא לא היה אמור לספר לך.
יש לו סרט חדש המתאר יחסים בחופי הוואי.זאת אמורה הייתה להיות הפתעה בשבילך, אז..הפתעה!"
רייצ'ל חייכה. "אה, זה מקסים." היא חיבקה את דניאל, והצלם צילם זאת. "טוב, עד לכאן הראיון שלנו."
"זה היה קצר," אמר דניאל. "טוב, אנחנו לא רצינו להפריע לכם יותר מדי ב..אתם יודעים,"

"מצטער, לוסי," אמר דניאל, "אבל את נאלצת לישון עם בארי. אני ורייצ'ל ישנים ביחד. את רצית את
זה מההתחלה, לא?"…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך