michal$malik
אני אוהבת לכתוב את הסיפור הזה ואני לא רוצה למחוק גם אותו בבקשה תקראו!

היומן הסודי שלי – פרק 4

michal$malik 23/07/2013 707 צפיות 2 תגובות
אני אוהבת לכתוב את הסיפור הזה ואני לא רוצה למחוק גם אותו בבקשה תקראו!

"אם היית גרה בלונדון אז למה עברתם לכאן למקום הנידח הזה?" ניקול שאלה את אנה כשהן צופות באימון של הבנים.
"את אמת אין לי שום מושג למה. אולי אמא שלי מצאה פה עבודה יותר טובה? אני לא יודעת" אנה ענתה וזה גרם לה לחשוב שהיא באמת לא שאלה את הוריה למה הם עברו לכאן. מה היה חסר להם בניו יורק.
"את ילדה מוזרה" ויולה אמרה "במקומך הייתי מתחקרת את ההורים על הסיבות שאנחנו עוברים"
"כנראה שאני מוזרה" אנה אמרה
"אחי אתה בפוקוס?" שון שואל את אדוארד כשראה שהוא פספס את השער כמה פעמים
"כן, אני בפוקוס" אדוארד משיב אך בראשו לא הפסיק לחשוב על אנה, על שערה השטני העיניים הכחולות והגדולות שלה, על הגוף הרזה שלה, והשפתיים הוורודות שלה.
אנה ישבה בבית עם היומן פתוח וחושבת אייך לתמצת את היום ממש בקצרה.
'12.3.89
עברנו להולמס צ'אפל שבוע שעבר בגלל זה לא יכולתי לכתוב הייתי צריכה לפרוק את המזוודות והארגזים.' אנה נתקעה על מה היא תספר הפעם ליומן? אולי היא תספר לו שהיא הכירה חברים חדשים.
'היום זה היה היום הראשון בבית ספר וכבר יש לי שם חברים.
ויולה, ניקול, שון, וולטר, ואדוארד.
ויולה סמית, אני לא חושבת שאני צריכה להרחיב עליה יותר מדי היא בלונדינית שטנית עם עיניים כחולות עם נגיעות ירוק. היא רזה וגבוה. יש לה חבר שון מרטין, עיניים חומות בהירות שער חום בהיר גבוה ושזוף.
ניקול לי, שער שחור מתולתל ועיניים חומות דבש, היא גם רזה אבל היא לא גבוהה היא בגובה הממוצע. גם לה יש חבר וולטר פאוול, שער בלונדיני עם עיניים חומות בהירות לא כל כך גבוה.
לכל אחד מהחבורה שם היה אישיות מיוחדת אבל לאדוארד יותר מכולם.' את אדוארד אנה לא יכלה לתאר הוא הגבר שהיא תמיד חלמה עליו הוא היה האביר על הסוס הלבן בשבילה
'אדוארד קוקס, הבחור הכי נחשק בבית ספר. אתה יודע, יומני היקר, יש לו עיניים בצבע אפור שער שחור וגוף שרירי, הוא עדין, יש לו מידות טובות זה הכי חשוב כמו שאמא אומרת.
הוא סיפר לי על המשפחה שלו יש לו אחות אחת, אבל הם לא אחיים אמתיים אמא שלו ואבא שלה התחתנו כשהוא היה בן 4 והיא הייתה בת 8.
אן, נשואה לדס הוא הראה לי תמונות שלהם הם כאלה חמודים.
אני חולמת להיות כמותם נאהבת ומאוהבת. מאוהבת זה בטוח אבל נאהבת, לא…' אנה כתבה את המשפט האחרון עם דמועות בעיניים. היא לא הבינה אייך מפעם אחת שפגשה משהו היה לה פרפרים בבטן? אייך מפגישה ראשונית עם בחור הוא גרם לליבה לדפוק חזק כל כך? מה יש לבחור הזה שאין בשאר הבחורים?
אדוארד יושב בחדרו משחק עם כדור הטניס שהיה בחדר.
הוא היה מבולבל. ולא יכל לשאת את העובדה שמשהי שאמו שידכה לו תיהיה זאתי שתגרום לו פרפרים בבטן.


תגובות (2)

תמשייכיייי

23/07/2013 04:43

תמשיכי!!

23/07/2013 06:34
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך